Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all] problem z podłączeniem modułu ac

ODPOWIEDZ
misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

[b4 all] problem z podłączeniem modułu ac

Post autor: misiek547 » 01 paź 2010, 16:09

witam dziś zacząłem podłączać moduł i robiłem wszystko zgodnie z opisem lecz po przekręceniu kluczyka ciągle mi świeci kontrolka od oleju i piszczy mam b4 z silnikiem 1z a ten moduł jest z b3 tak mi się wydaje bo data produkcji jego jest 88 w sumie mam podejrzenia co do jednego przewodu bo w opisie jest napisane żeby podłączyć przewód niebiesko biały z 7 pinu mc do 19 pinu ac i ja zamiast przewodu niebiesko białego w tym miejscu mam niebiesko czarny czy ktoś może mi pomóc dodam że auto jest z 92r

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 01 paź 2010, 17:20

kolego juz wczoraj ci pisalem w tym temacie ze masz 1% szans ze ci ten AC bedzie funkcjonowal, bo bedziesz mial nonstop blad cisnienia oleju, a jak zatuszujesz to nie bedziesz mial wcale pomiaru
https://audi80.pl/b4-allprzekaznik-z ... t47073.htm

jak juz zdobedziesz AC do b4, to kolory nie zawsze sie zgadzaja ja rowniez mam z 92 i niewszystko jest identyczne jak u innych, tylko jak np wyjmujesz przewod z MC z pinu 7 to wpinaj go do odpowiedniego w AC czyli 19, i tak analogicznie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 paź 2010, 18:16

Chyba jest błąd w opisie z tym kablem na pinie 7 AC lub 19 AC. Ja patrząc na schematy AC:
- B3 amerykańskie 1989r
- B4 Amerykańskie 1995 rok
Jest tam niebiesko-czarnym pin 19 czujnik 0,3 bara

- B4 1Z europejskie MC niebiesko-czarny 7 pin też czujnik 0,3 bara


Zobacz czy gdy silnik jest zgaszony to na niebiesko-czarnym jest masa a na biało-szarym nie ma masy.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 01 paź 2010, 19:39

no właśnie mam taki kolorek podpiąłem go ale cały czas wyskakuje kontrolka oleju a dodam ze jak mam mc to wszystko działa ok

[ Dodano: 2010-10-01, 21:04 ]
jeszcze jedno pytanie a nie idzie jakos przeprogramowac bo zapewne te z b4 i b3 roznia sie programem w srodku moze dalo by sie sciagnac programatorem program i wgrac w ten modul od b3 slyszal ktos cos na ten temat

[ Dodano: 2010-10-01, 21:09 ]
a jak się nie da to może jakoś można oszukać tylko w taki sposób żeby jak się coś skopie wywalało ten błąd

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 paź 2010, 11:26

otworz ten swoj AC z 88r i zobacz sam, sa tam dwa umale uklady scalone i pare innych elementow elektronicznych, i dla porownania otworz AC od B4 np z 95r produkcji hella, i sie przekonasz jak duza jest roznica, a dwa wszelkie programowania modolow czy nawet glebsza diagnoza byla mozliwa od 94r, wiec sam widzisz nie ma szans na zmiane

nie wszedzie siedzi windows :)

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 02 paź 2010, 13:48

no niestety zawsze można próbować się coś dowiedzieć no to pozostaje mi go narzazie oszukać i zacząć poszukiwania od b4 chodź podejrzewam że łatwo znaleźć nie będzie bo to apetyczny kąsek na rynku wtórnym

[ Dodano: 2010-10-02, 13:49 ]
a jak bym chciał go oszukać to podpiąć ten czujnik ciśnienia do masy??

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 paź 2010, 13:59

mozesz sprobowac zamienic piny od cisnienia oleju, albo sprobowac przelaczyc AC na ustawienia benzynowe, ale to partyzantka, i nikt tego ci nie pochwali, zawsze ten swoj mozesz sprzedac

na alegro jeden gosc ma, tyle ze z licznikiem za 300zeta, pogadaj znim czy sprzeda oddzielnie, bo ten drugi to ma jak ty z b3, i pisze tam glupoty ze pasuje do b4, pasowac moze i pasuje ale nie bedzie dzialac prawidlowo

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 02 paź 2010, 14:12

no tak jak piszesz szukałem też na eBay ale wszystko z BC było a tego nie chce bo z podłączeniem do zetora ciężko

[ Dodano: 2010-10-02, 14:15 ]
a możesz mi wrzucić link do tej aukcji gdzie kolo ma ten cały licznik

[ Dodano: 2010-10-02, 14:27 ]
a teraz jeszcze jedno pytanie bo to najprawdopodobniej jest od v6 bo wyskalowany troszkę bardziej jest prędkościomierz to od v6 też ac podchodzi??

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 paź 2010, 15:41

bardzo mozliwe, od v6 tez bedzie zly, tylko 4/5 cylindrow, posukaj tez w zakonczonych aukcjach, predkoscia 260 sie nie sugeruj bo moze byc od 5 cylindrowego, a taki jest dobry, roznica polega miedzy tym co siedza w 4 cylindrowych na podaniu masy na 3 pin
mozesz kupic razem z BC, i pozniej sprzedac sam BC, lub tez zlozony z tamtym AC, jak to umiejetnie rozkrecisz to sie przekonasz ze mozna je zaminiac wewnatrz i zlozyc swoja opcje a reszte sprzedac co zostanie ci niepotrzebne

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 13 paź 2010, 21:42

mam pytanko po czym można rozpoznac modul ac/bc od b3 a b4??

i czy ten bedzie pasował do mojej b4 tdi
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 14 paź 2010, 17:33

napewno rocznikiem czesci, a tu masz wybita date pazdiernik 91, mysle ze ten bedzie od b4, tzn jezeli ktos wczesniej nie zamienil obudowy
zewnatrz tak bardzo nie poznasz, mozna najdokladniej to poznac przez sprawdzenie czy ma ostrzezenie o predkosci, to mialy tylko te do b4, jak go zamontujesz i wlaczysz zaplon, nie musi byc zapalony silnik, wcisnij na chwile potencjometr regulacji podswietlenia, i wtedy sie pokaza dostepne opcje pomiarowe, jakie obsluguje AC, jezeli bedzie taki zolty pierscien z napisem w srodku - km/h, to znaczy ze masz od b4
moze bedziesz mal szczescie i trafi ci sie ten symbol od klockow hamulcowych, ja go mialem w AC od b3

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 14 paź 2010, 21:16

tylko jest problem bo nie mam ja go sprawdzić znalazłem go u jednego gościa i trochę boje się wziąć w ciemno ale jeszcze spróbuje dopytać gościa co i jak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl