[b4 all] problem z podłączeniem modułu ac
[b4 all] problem z podłączeniem modułu ac
witam dziś zacząłem podłączać moduł i robiłem wszystko zgodnie z opisem lecz po przekręceniu kluczyka ciągle mi świeci kontrolka od oleju i piszczy mam b4 z silnikiem 1z a ten moduł jest z b3 tak mi się wydaje bo data produkcji jego jest 88 w sumie mam podejrzenia co do jednego przewodu bo w opisie jest napisane żeby podłączyć przewód niebiesko biały z 7 pinu mc do 19 pinu ac i ja zamiast przewodu niebiesko białego w tym miejscu mam niebiesko czarny czy ktoś może mi pomóc dodam że auto jest z 92r
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
kolego juz wczoraj ci pisalem w tym temacie ze masz 1% szans ze ci ten AC bedzie funkcjonowal, bo bedziesz mial nonstop blad cisnienia oleju, a jak zatuszujesz to nie bedziesz mial wcale pomiaru
https://audi80.pl/b4-allprzekaznik-z ... t47073.htm
jak juz zdobedziesz AC do b4, to kolory nie zawsze sie zgadzaja ja rowniez mam z 92 i niewszystko jest identyczne jak u innych, tylko jak np wyjmujesz przewod z MC z pinu 7 to wpinaj go do odpowiedniego w AC czyli 19, i tak analogicznie
https://audi80.pl/b4-allprzekaznik-z ... t47073.htm
jak juz zdobedziesz AC do b4, to kolory nie zawsze sie zgadzaja ja rowniez mam z 92 i niewszystko jest identyczne jak u innych, tylko jak np wyjmujesz przewod z MC z pinu 7 to wpinaj go do odpowiedniego w AC czyli 19, i tak analogicznie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba jest błąd w opisie z tym kablem na pinie 7 AC lub 19 AC. Ja patrząc na schematy AC:
- B3 amerykańskie 1989r
- B4 Amerykańskie 1995 rok
Jest tam niebiesko-czarnym pin 19 czujnik 0,3 bara
- B4 1Z europejskie MC niebiesko-czarny 7 pin też czujnik 0,3 bara
Zobacz czy gdy silnik jest zgaszony to na niebiesko-czarnym jest masa a na biało-szarym nie ma masy.
- B3 amerykańskie 1989r
- B4 Amerykańskie 1995 rok
Jest tam niebiesko-czarnym pin 19 czujnik 0,3 bara
- B4 1Z europejskie MC niebiesko-czarny 7 pin też czujnik 0,3 bara
Zobacz czy gdy silnik jest zgaszony to na niebiesko-czarnym jest masa a na biało-szarym nie ma masy.
no właśnie mam taki kolorek podpiąłem go ale cały czas wyskakuje kontrolka oleju a dodam ze jak mam mc to wszystko działa ok
[ Dodano: 2010-10-01, 21:04 ]
jeszcze jedno pytanie a nie idzie jakos przeprogramowac bo zapewne te z b4 i b3 roznia sie programem w srodku moze dalo by sie sciagnac programatorem program i wgrac w ten modul od b3 slyszal ktos cos na ten temat
[ Dodano: 2010-10-01, 21:09 ]
a jak się nie da to może jakoś można oszukać tylko w taki sposób żeby jak się coś skopie wywalało ten błąd
[ Dodano: 2010-10-01, 21:04 ]
jeszcze jedno pytanie a nie idzie jakos przeprogramowac bo zapewne te z b4 i b3 roznia sie programem w srodku moze dalo by sie sciagnac programatorem program i wgrac w ten modul od b3 slyszal ktos cos na ten temat
[ Dodano: 2010-10-01, 21:09 ]
a jak się nie da to może jakoś można oszukać tylko w taki sposób żeby jak się coś skopie wywalało ten błąd
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
otworz ten swoj AC z 88r i zobacz sam, sa tam dwa umale uklady scalone i pare innych elementow elektronicznych, i dla porownania otworz AC od B4 np z 95r produkcji hella, i sie przekonasz jak duza jest roznica, a dwa wszelkie programowania modolow czy nawet glebsza diagnoza byla mozliwa od 94r, wiec sam widzisz nie ma szans na zmiane
nie wszedzie siedzi windows
nie wszedzie siedzi windows
no niestety zawsze można próbować się coś dowiedzieć no to pozostaje mi go narzazie oszukać i zacząć poszukiwania od b4 chodź podejrzewam że łatwo znaleźć nie będzie bo to apetyczny kąsek na rynku wtórnym
[ Dodano: 2010-10-02, 13:49 ]
a jak bym chciał go oszukać to podpiąć ten czujnik ciśnienia do masy??
[ Dodano: 2010-10-02, 13:49 ]
a jak bym chciał go oszukać to podpiąć ten czujnik ciśnienia do masy??
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
mozesz sprobowac zamienic piny od cisnienia oleju, albo sprobowac przelaczyc AC na ustawienia benzynowe, ale to partyzantka, i nikt tego ci nie pochwali, zawsze ten swoj mozesz sprzedac
na alegro jeden gosc ma, tyle ze z licznikiem za 300zeta, pogadaj znim czy sprzeda oddzielnie, bo ten drugi to ma jak ty z b3, i pisze tam glupoty ze pasuje do b4, pasowac moze i pasuje ale nie bedzie dzialac prawidlowo
na alegro jeden gosc ma, tyle ze z licznikiem za 300zeta, pogadaj znim czy sprzeda oddzielnie, bo ten drugi to ma jak ty z b3, i pisze tam glupoty ze pasuje do b4, pasowac moze i pasuje ale nie bedzie dzialac prawidlowo
no tak jak piszesz szukałem też na eBay ale wszystko z BC było a tego nie chce bo z podłączeniem do zetora ciężko
[ Dodano: 2010-10-02, 14:15 ]
a możesz mi wrzucić link do tej aukcji gdzie kolo ma ten cały licznik
[ Dodano: 2010-10-02, 14:27 ]
a teraz jeszcze jedno pytanie bo to najprawdopodobniej jest od v6 bo wyskalowany troszkę bardziej jest prędkościomierz to od v6 też ac podchodzi??
[ Dodano: 2010-10-02, 14:15 ]
a możesz mi wrzucić link do tej aukcji gdzie kolo ma ten cały licznik
[ Dodano: 2010-10-02, 14:27 ]
a teraz jeszcze jedno pytanie bo to najprawdopodobniej jest od v6 bo wyskalowany troszkę bardziej jest prędkościomierz to od v6 też ac podchodzi??
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
bardzo mozliwe, od v6 tez bedzie zly, tylko 4/5 cylindrow, posukaj tez w zakonczonych aukcjach, predkoscia 260 sie nie sugeruj bo moze byc od 5 cylindrowego, a taki jest dobry, roznica polega miedzy tym co siedza w 4 cylindrowych na podaniu masy na 3 pin
mozesz kupic razem z BC, i pozniej sprzedac sam BC, lub tez zlozony z tamtym AC, jak to umiejetnie rozkrecisz to sie przekonasz ze mozna je zaminiac wewnatrz i zlozyc swoja opcje a reszte sprzedac co zostanie ci niepotrzebne
mozesz kupic razem z BC, i pozniej sprzedac sam BC, lub tez zlozony z tamtym AC, jak to umiejetnie rozkrecisz to sie przekonasz ze mozna je zaminiac wewnatrz i zlozyc swoja opcje a reszte sprzedac co zostanie ci niepotrzebne
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
napewno rocznikiem czesci, a tu masz wybita date pazdiernik 91, mysle ze ten bedzie od b4, tzn jezeli ktos wczesniej nie zamienil obudowy
zewnatrz tak bardzo nie poznasz, mozna najdokladniej to poznac przez sprawdzenie czy ma ostrzezenie o predkosci, to mialy tylko te do b4, jak go zamontujesz i wlaczysz zaplon, nie musi byc zapalony silnik, wcisnij na chwile potencjometr regulacji podswietlenia, i wtedy sie pokaza dostepne opcje pomiarowe, jakie obsluguje AC, jezeli bedzie taki zolty pierscien z napisem w srodku - km/h, to znaczy ze masz od b4
moze bedziesz mal szczescie i trafi ci sie ten symbol od klockow hamulcowych, ja go mialem w AC od b3
zewnatrz tak bardzo nie poznasz, mozna najdokladniej to poznac przez sprawdzenie czy ma ostrzezenie o predkosci, to mialy tylko te do b4, jak go zamontujesz i wlaczysz zaplon, nie musi byc zapalony silnik, wcisnij na chwile potencjometr regulacji podswietlenia, i wtedy sie pokaza dostepne opcje pomiarowe, jakie obsluguje AC, jezeli bedzie taki zolty pierscien z napisem w srodku - km/h, to znaczy ze masz od b4
moze bedziesz mal szczescie i trafi ci sie ten symbol od klockow hamulcowych, ja go mialem w AC od b3