[B4 NG] Problem z podpieciem BC
[B4 NG] Problem z podpieciem BC
Witam podpinam BC do mojego 2.3ng.
Najpierw zacząłem szukac kabla sygnałowego spalania i mam juz problem. według pewnego poradnika pisze
podpinamy pod KE-Jetronic pin nr 10
niestety pin nr 10 jest juz zajety i nie jest koloru zołtego.
Wolne piny 11,23,15
nad nogami kierowcy niema zołtych kabelków.
miernik mam kurde spalony ;/
Pomozecie???
Najpierw zacząłem szukac kabla sygnałowego spalania i mam juz problem. według pewnego poradnika pisze
podpinamy pod KE-Jetronic pin nr 10
niestety pin nr 10 jest juz zajety i nie jest koloru zołtego.
Wolne piny 11,23,15
nad nogami kierowcy niema zołtych kabelków.
miernik mam kurde spalony ;/
Pomozecie???
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
bo sie wpinasz w ten komputer silnika co nie trzeba, NG ma dwa komputery silnika, ty masz sie wpiac w ten co jest za schowkiem na "rekawiczki" a nie ten po prawej stronie schowka na dole, kolo slupkakr1s56 pisze:podpinamy pod KE-Jetronic pin nr 10
niestety pin nr 10 jest juz zajety i nie jest koloru zołtego
Szara80tkaTdi pisze:bo sie wpinasz w ten komputer silnika co nie trzeba, NG ma dwa komputery silnika, ty masz sie wpiac w ten co jest za schowkiem na "rekawiczki" a nie ten po prawej stronie schowka na dole, kolo slupkakr1s56 pisze:podpinamy pod KE-Jetronic pin nr 10
niestety pin nr 10 jest juz zajety i nie jest koloru zołtego
o kurde wielkie dzieki !!!!!! sciagałem ten schowek bo szukałem zołtego kabla ale zadnego kompa tam nie widzialem.... Ale jutro poszukam lepiej. DZIĘKI
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
witam ponownie znalazłem jednak zółty kabelek
AC juz jest podpięte - wszystko działa OK
lecz mam problem z BC....... sterowanie manetką działa super lecz na wyswietlaczu pokazuje tylko(ilosc km do przejechania ) i (przejechany czas)
czemu nie pokazuje spalania chwilowego i sredniego.......... piny napewno są dobrze podpięte !!! na kabelku sygnałowym spalania jest napięcie...
Dodam ze nie ruszałem jeszcze tej płytki kodujacej czy jakos tak....
prosze o odpowiedzi
Przejechałem sie przed chwilka poraz pierwszy z BC na pokładzie.....
jednak cos tam pokazuje ale nie do konca dobrze...
spalanie srednie do 2.5tys obr na odcinku 8km 15,6litra
spalanie chwilowe przy 2.5tys obr na 1biegu 38litrow
na postoju cos dziwnie pokazuje..... jak sie zatrzymuje spalanie spada do 7l za chwile do 3-5litrow a za chwile wskoczylo ba 20litrow i tak stoi
czemu na postoju swiruje??????
AC juz jest podpięte - wszystko działa OK
lecz mam problem z BC....... sterowanie manetką działa super lecz na wyswietlaczu pokazuje tylko(ilosc km do przejechania ) i (przejechany czas)
czemu nie pokazuje spalania chwilowego i sredniego.......... piny napewno są dobrze podpięte !!! na kabelku sygnałowym spalania jest napięcie...
Dodam ze nie ruszałem jeszcze tej płytki kodujacej czy jakos tak....
prosze o odpowiedzi
Przejechałem sie przed chwilka poraz pierwszy z BC na pokładzie.....
jednak cos tam pokazuje ale nie do konca dobrze...
spalanie srednie do 2.5tys obr na odcinku 8km 15,6litra
spalanie chwilowe przy 2.5tys obr na 1biegu 38litrow
na postoju cos dziwnie pokazuje..... jak sie zatrzymuje spalanie spada do 7l za chwile do 3-5litrow a za chwile wskoczylo ba 20litrow i tak stoi
czemu na postoju swiruje??????
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ja tu nie widze nie prawidlowosci,
a ile chciales miec srednie z 8km , zapaliles przejechales i zgasiles, jakbys tak robil na odcinku 100km to bys mial 15litrow na 100, nie szukaj dziury w calym
na postoju tez auto pali paliwo, cos malo ucza na tych egzaminach na prawo jazdy,
to raz a dwa ze bodajze ng mial originalnie w instalacji trzy kable z bodajze z przeplywomierza wpiete w bc, w celu korekty na postoju ...
jest temat o rezaniu manetki i sa schematy tu na forum, zagadnienia wpisuj w wyszukiwarke tu na tej stronie
a ile chciales miec srednie z 8km , zapaliles przejechales i zgasiles, jakbys tak robil na odcinku 100km to bys mial 15litrow na 100, nie szukaj dziury w calym
na postoju tez auto pali paliwo, cos malo ucza na tych egzaminach na prawo jazdy,
to raz a dwa ze bodajze ng mial originalnie w instalacji trzy kable z bodajze z przeplywomierza wpiete w bc, w celu korekty na postoju ...
jest temat o rezaniu manetki i sa schematy tu na forum, zagadnienia wpisuj w wyszukiwarke tu na tej stronie
Szara80tkaTdi pisze:ja tu nie widze nie prawidlowosci,
a ile chciales miec srednie z 8km , zapaliles przejechales i zgasiles, jakbys tak robil na odcinku 100km to bys mial 15litrow na 100, nie szukaj dziury w calym
na postoju tez auto pali paliwo, cos malo ucza na tych egzaminach na prawo jazdy,
to raz a dwa ze bodajze ng mial originalnie w instalacji trzy kable z bodajze z przeplywomierza wpiete w bc, w celu korekty na postoju ...
jest temat o rezaniu manetki i sa schematy tu na forum, zagadnienia wpisuj w wyszukiwarke tu na tej stronie
witam dzis zrobiłem 60km spalanie srednie 12.7litra wiec sie zgadza.
srednią predkosc pokazało 22km a napewno było wiecej niz 60. 70-80 jechałem dwa razay na swiatłach stałem.
co do spalania chwilowego to cos kiepsko pokazuje.... np jak miałem BC zresetowany na postoju to spalanie chwilowe wynosi 0litrow. Natomiast jak go przegodnie to spalanie chwilowe jest podobne do sredniego..
ogolnie to fajny bajer. aha i na liczniku mam ustawione -15%
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
pisalem ci juz wczesniej abys nie szukal dziury w calym wszystko masz dobrze,
predkosc na licznikach jest zawyzana fabrycznie i celowo, BC pokazuje srednia z faktycznej predkosci
aby zrobic ewent korekte wskazan spalania na postoju, nizej masz rozpiske jak sie wpiac w potencjometr przeplywomierza, zostaje jeszcze jedna nozka, lecz co do niej niemam pewnosci, gdzie idzie i czy jest konieczna pod ng
tak ci napisze ze te wiazke co mam przy swoim bc jest wlasnie z ng wyciagnieta i pamietam ze bylo tam kilka przewodow wiecej, wlasnie nieuzywanych umnie, narazie ich nie obcinam, niech sobie wisza tam, obecnie niemam dostepu do narzedzi i garazu, wiec nie bede tam zagladal
predkosc na licznikach jest zawyzana fabrycznie i celowo, BC pokazuje srednia z faktycznej predkosci
aby zrobic ewent korekte wskazan spalania na postoju, nizej masz rozpiske jak sie wpiac w potencjometr przeplywomierza, zostaje jeszcze jedna nozka, lecz co do niej niemam pewnosci, gdzie idzie i czy jest konieczna pod ng
tak ci napisze ze te wiazke co mam przy swoim bc jest wlasnie z ng wyciagnieta i pamietam ze bylo tam kilka przewodow wiecej, wlasnie nieuzywanych umnie, narazie ich nie obcinam, niech sobie wisza tam, obecnie niemam dostepu do narzedzi i garazu, wiec nie bede tam zagladal
witam;)
jadąc rowne 100km/h pokazuje 91km/h
dzis chce sie wpiasc w ten potencjometr.
w czarnej kostce nad nogami kierowcy znalazłem kabelek zołto-niebieski i brązowo czerwony, nie moge znalesc szaro-zielonego
te kable podejzewam ze ida w strone kompa (za kostka zaczyna sie gryba wiazka kabli)
co do kabli to poprostu mam z nich sciagnąc izolacje i sie dopiasc do BC tak????
co z tym kablem szaro zielony???
jadąc rowne 100km/h pokazuje 91km/h
dzis chce sie wpiasc w ten potencjometr.
w czarnej kostce nad nogami kierowcy znalazłem kabelek zołto-niebieski i brązowo czerwony, nie moge znalesc szaro-zielonego
te kable podejzewam ze ida w strone kompa (za kostka zaczyna sie gryba wiazka kabli)
co do kabli to poprostu mam z nich sciagnąc izolacje i sie dopiasc do BC tak????
co z tym kablem szaro zielony???
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu