Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Przełącznik zespolony-manetka.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

[80 B3] Przełącznik zespolony-manetka.

Post autor: Kunik » 09 paź 2008, 23:46

Witam, W aucie zepsuł mi się przełącznik zespolony, znalazłem dosyć tani ale od 100 czy podejdzie mi to do b3 ?
Z góry dzięki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 paź 2008, 23:50

Z którego roku masz Audi? Masz już te okrągłe przełączniki czy jeszcze kwadratowe? Bo jeśli okrągłe to możesz kupić połówkę która ci się popsuła, to znaczy z kierunkiem i światłami, lub z wycieraczkami i awaryjnymi. Sam to niedawno przerabiałem.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 09 paź 2008, 23:54

Mam z roku 1987 czyli te starsze kwadratowe.
i do 100 znalazłem takie same tylko nie wiem czy pasuje wejście itp?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2008, 00:01

Patrzyłem przed chwilą w ETKE i z niej wynika że różnią się one budową. W B3 jest to niby rozbieralne na 3 części, natomiast jeśli chodzi o 100 C2 to jest to jakaś jednolita konstrukcja, tak przynajmniej było pokazane na rysunku.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 10 paź 2008, 00:06

To jest niby z C3.
A przy okazji mógł byś mi sprawdzić czy przełącznik z kompem od C3 (ten okrągły) pasuje do b3-b4 ?
Z góry wilekie dzięki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2008, 00:15

Sorki, pomyliłem się. Chodziło mi właśnie o C3 a nie C2. Bo już od 88 czyli od C4 są te okrągłe, takie jak na przykład u mnie. Tak więc chyba raczej nie będą pasowały, ale na 100% ci nie powiem. Przynajmniej w ETCE wygląda to inaczej.

A co do przełącznika to nie bardzo wiem o jaki ci chodzi. Nie mam benzyniaka, czyli nie mam też kompa więc nie bardzo jestem zorientowany.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 10 paź 2008, 00:57

Nie będzie na 100% pasował no chyba że po jakichś przeróbkach.
Ja u siebie wymieniałem już przełącznik 3 razy(to jakaś masakra)że juz nie mam na niego siły i sam sobie na krótko zrobiłem.A za 100 zł możesz znaleźć i do 80 tylko trzeba nieźle powęszyć ja za swoje dawałem 120,110 i 90 zł
Myślałem nad przeróbką wtyczek na te z okrągłych-może to przyniesie jakieś rezultaty i więcej nie będzie się psuł
Pozdro

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 11 paź 2008, 00:16

zapewne posiadasz tego typu wejścia (looknij załącznik). pasi tylko taki sam, czyli z kwadraciakami. chyba że, jak już podali koledzy, masz rezane bądź sam zrezasz...

[ Dodano: 2008-10-11, 00:23 ]
jeśli chodzi o przełączniki z 100: jak jest takowe wejście możesz śmiało brać, podejdzie. sam miałem takowy przypadek: koleś podał że ma od 100 ale pasi do B3... miałem niedaleko, skoczyłem i teraz :lol: <ok>

aroslaw

Post autor: aroslaw » 11 paź 2008, 00:24

Kunik a co sie dokladnie zepsuło? bo te kwadratowe przelaczniki (niby nie rozbieralne na pierwszy rzut oka ) da rade naprawic :) ja juz 2 razy rozkrecalem na czesci pierwsze :-))

shellah to samo pytanie :P co Ci sie zawsze psuje w nich ?


kwadratowe sa laczone na takich nitach (jak wyzej na zdjeciu), trzeba poprostu je rozwiercic, naprawic :) i skrecic na srubki - i w ten sposob mamy rozbieralny przelacznik i kilka stowek na browara 8-)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 00:41

Powiem tak zawsze mi przegrzewały się styki od włączania świateł mijania (2 razy do góry)a jak to już zawiodło to nie było drogowych(po odepchnięciu manetki)natomiast tzw mignięcie działało :-/ .
Wolałem dać 120 zł i mieć spokój na pewien czas (ok 3 mies) a później znowu.

Jeśli rozbierzesz na części pierwsze to nie wiem czy to coś da(bo u mnie ten plastik się topił(zapewne coś miałem źle na przewodach)
Byćmoże wypadła ci tylko taka blaszka z manetki-poszukaj w szukajce bo było już duuuużo o tym :-|

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 11 paź 2008, 01:16

shellah pisze:Powiem tak zawsze mi przegrzewały się styki od włączania świateł mijania
Załóż sobie przekaźniki i będziesz miał święty spokój.

aroslaw

Post autor: aroslaw » 11 paź 2008, 09:02

Rowniez polecam przekazniki, koszt kilkanascie zlotych a ile zaoszczedzonych pieniedzy i poprawa w swieceniu :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 10:24

IC69 pisze:
shellah pisze:Powiem tak zawsze mi przegrzewały się styki od włączania świateł mijania
Załóż sobie przekaźniki i będziesz miał święty spokój.
A jaki przekaźnik i gdzie go wpiąć :?:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 11 paź 2008, 10:36

Oprócz przekaźników można jeszcze zastosować automatyczny włącznik świateł. Tym bardziej że jest obowiązek jeżdżenia na światłach.

Automat ma działać w ten sposób że jak zacznie działać alternator i napięcie wzrośnie do 13.6 (lub coś koło tego) to dopiero włączą się światełka.

POLECAM

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 11 paź 2008, 11:38

shellah pisze:A jaki przekaźnik i gdzie go wpiąć :?:
shellah, w tym temacie masz wszystko od A do Z ;-)
:arrow: viewtopic.php?t=10711&start=0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl