Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6TD] Przełącznik zespolony (pająk)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kylo2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 sie 2014, 21:05

[B3 1.6TD] Przełącznik zespolony (pająk)

Post autor: kylo2010 » 08 sie 2016, 22:26

Witam.Wiem ze byly tematy tego typu niestety odpowiedzi nie znalazlem albo coś przeoczylem.

Moj problem polega na tym ze : Gdy chce podczas jazdy zapalić dlugie swiatla , czyli odepchnąć wajche od siebie gasną mi krótkie a zapalają dlugie natomiast gdy wajche wezmę do siebie czyli mrugnięcie palą się obydwa włókna (prawidlowo)z biegiem czasu dlugie swiatla w ogole przestawaly świecić gdy szarpałem wajchą zaczynały działać i tak w kółko. Wyczytalem na forum ze trzeba prawdopodobnie wymienić calego pająka. Zrobilem to. Zamowilem od jakiegos dawcy na alledrogo(35zl) lewą i prawą strone , dzis rano dotarł do mnie od razu wymieniłem . Robie probe i efekt taki: światła krotkie działają, postojowki także, wycieraczki i awaryjne też bez zarzutu . Problem znowu został przy dlugich ale tym razem taki ze gdy wrzuce kierunek np lewy i go za zakrętem wylacze to same zapalają mi sie dlugie światła , tak samo z prawym kierunkiem dopiero gdy rusze wajchą od ogolnie świateł to sie same wylaczą.
Czy kupilem wadliwego pająka ? Czy problem jest gdzie indziej? Prosze mądre glowy o pomoc , dojezdzam codziennie autem do pracy a nie moge na kazdej krzyzowce mrugac ludziom swiatlami tylko temu ze wylaczam kierunkowskaz.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2016, 23:49 przez kylo2010, łącznie zmieniany 1 raz.

sq7dcr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 mar 2016, 22:09

Post autor: sq7dcr » 08 sie 2016, 22:36

Witam. Też miałem taką dyskotekę. Wygląda na to, że ten nowy pająk też jest uszkodzony. można rozebrać , przeczyścić styki drobnym papierkiem i powinno działać.

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 08 sie 2016, 23:38

Witam także miałem problem z pająkiem ale ja miałem kłopoty z kierunkami. Więc go rozebrałem i wyczysciłem że starego smaru który był zmieszany z kurzem (26 lat dało swoje) po tej operacji działa jak nówka :-)

Awatar użytkownika
kylo2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 sie 2014, 21:05

Post autor: kylo2010 » 09 sie 2016, 17:48

Właśnie na czynniki pierwsze rozebrałem pająka znalazłem instrukcje na forum. Zaczynam czyszczenie wszystkiego niedługo dam znać czy dało upragniony efekt

[ Dodano: 2016-08-09, 17:48 ]
Po złożeniu i dokładnemu wyczyszczeniu pająk nadal nie działa :| a nawet jest gorzej niż było z obu stron leciał biały dym ( a rozkładałem tylko lewą stronę) może wina WD-40 a może i nie mysli_ ostatecznie założyłem mojego starego pająka i zaczęło mi wszystko działać tak jak powinno jak na razie. Planuje już kupić nową część widocznie nie ma co się bawić w używki okok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl