Cześć, szybkie pytanie:
Mam aktualnie uszkodzony taki przełącznik zespolony (kanciasty):
https://allegro.pl/audi-80-b3-86-91-prz ... 80566.html
Jako że jego cena jest dosyć wysoka (prawie 200 zł za używkę) to zastanawiam się czy jakbym kupił poniższy wraz z kostkami (z racji że widzę że są inne) i zamienił kostki to czy by wszystko hulało jak trzeba:
https://allegro.pl/rogi-manetki-przelac ... ml#thumb/5
Proszę o odpowiedź, bo nie mam świateł mijania i nie mogę ruszyć się z domu po zmroku
[B3 1.8 PM] Przełącznik zespolony
Witam,
proponuje rozwiercić nity w twoim starym przełączniku zespolonym, rozebrać go delikatnie i podłożyć kawałek blaszki z puszki od napoju pod styk odpowiedzialny za włączanie świateł.
Zamiast nitów daj śruby M3 od długości 30mm - są w marketach budowlanych lub dobrych sklepach "żelaznych".
Powodzenia
proponuje rozwiercić nity w twoim starym przełączniku zespolonym, rozebrać go delikatnie i podłożyć kawałek blaszki z puszki od napoju pod styk odpowiedzialny za włączanie świateł.
Zamiast nitów daj śruby M3 od długości 30mm - są w marketach budowlanych lub dobrych sklepach "żelaznych".
Powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Powinno dać się przełożyć na nowszy typ, tylko z relacji niektórych osób jakiś kabel zostawał. Nigdy nie tego nie robiłem osobiście aby sprawdzić z czym dokładnie jest problem. Możesz dać zdjęcia opisu pinów na samym przełączniku i kabli to może znajdę różnice.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga