[B4 2.0 ABK] regulacja swiatel problem z montazem
[B4 2.0 ABK] regulacja swiatel problem z montazem
Witam nie jestem w stanie znaleść instrukcji zamontowania czy choćby opisu przewodów w kostce. Byłbym wdzięczny za szybką pomoc gdyż kończę własnie szybki elektryczne zakładać i mam dobry dostęp bez deski.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To prawda z A4 ale kable na kostce powinny być te same:
Zaraz dopisze jakiś opis.
[ Dodano: 2017-05-19, 10:12 ]
2/31 wyjście masy do zasilanie silniczków nie musisz tam ciągnąć wystarczy że znajdziesz pod maską. masa to któryś ze skrajnych na silniczku (jeśli masz kostkę z kablami to będzie jakiś brązowy z paskiem)
3 - plus po światłach (tylko podłączyć pod np. oświetlenie tablicy rejestracyjnej z "pająka") nie wiem jak w oryginale to było podłączone czy załączało się po pozycjach czy na krótkich albo długich
4 - sterowanie silniczkami (na środkowy do silniczków)
5 - z czarno niebieskigo z innego przycisku nad radiem (podświetlanie po zapłonie)
6 - masa możesz wziąć z przycisku sąsiedniego.
jeszcze też musisz doprowadzić plus po światłach na silniczki (na któryś ze skrajnych pinów silniczka) albo wziąć zasilanie z postojówek.
później potestuje jak to działa w oryginalne i najwyżej zmodyfikuje opis.
Zaraz dopisze jakiś opis.
[ Dodano: 2017-05-19, 10:12 ]
2/31 wyjście masy do zasilanie silniczków nie musisz tam ciągnąć wystarczy że znajdziesz pod maską. masa to któryś ze skrajnych na silniczku (jeśli masz kostkę z kablami to będzie jakiś brązowy z paskiem)
3 - plus po światłach (tylko podłączyć pod np. oświetlenie tablicy rejestracyjnej z "pająka") nie wiem jak w oryginale to było podłączone czy załączało się po pozycjach czy na krótkich albo długich
4 - sterowanie silniczkami (na środkowy do silniczków)
5 - z czarno niebieskigo z innego przycisku nad radiem (podświetlanie po zapłonie)
6 - masa możesz wziąć z przycisku sąsiedniego.
jeszcze też musisz doprowadzić plus po światłach na silniczki (na któryś ze skrajnych pinów silniczka) albo wziąć zasilanie z postojówek.
później potestuje jak to działa w oryginalne i najwyżej zmodyfikuje opis.