[80,b3,1,8 Ru]stacyjka nie odpala auto Kość?
[80,b3,1,8 Ru]stacyjka nie odpala auto Kość?
Witam w moje niuni dzieją się dziwne rzeczy mianowicie gdy przekręcę kluczyk stacyjki zapalają się normalnie kontrolki i jak chcę odpalić auto kontrolki gasną i auto nie odpala!!!
Ale jak powtórzę tą czynność dociskając kluczyk do stacyjki mocniej to kontrolki zapalają sie i auto uruchamia się normalnie
Cała farsa dzieje się od jakiegoś miesiąca szukałem po forum ale nie wiem czy do wymiany jest stacyjka czy kość stacyjki.
Z moich obserwacji wynika że jak docisnę kluczyk do stacyjki to wtedy dochodzi prąd do auta i kokpitu dodam tez ze kluczyk nie ma jakiś wielkich oporów w bębenku i przekręca się normalnie
Z góry dziękuje koledzy za pomoc w diagnozie
Ale jak powtórzę tą czynność dociskając kluczyk do stacyjki mocniej to kontrolki zapalają sie i auto uruchamia się normalnie
Cała farsa dzieje się od jakiegoś miesiąca szukałem po forum ale nie wiem czy do wymiany jest stacyjka czy kość stacyjki.
Z moich obserwacji wynika że jak docisnę kluczyk do stacyjki to wtedy dochodzi prąd do auta i kokpitu dodam tez ze kluczyk nie ma jakiś wielkich oporów w bębenku i przekręca się normalnie
Z góry dziękuje koledzy za pomoc w diagnozie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja jak miałem taką sytuację, to winna była kostka (nadłamana). Zapalałem tak jak piszesz, dociskając kluczyk, ale pewnego razu i to nie pomoglo, bo zlamanie sie zwiekszylo i konieczna byla wymiana. Natomiast w sobotę psikusa zrobila mi stacyjka, jak wyciagnalem kluczyk z niej, a kontrolki dalej sie swiecily. 2 godziny i po robocie, nadlużej mi zeszło (i najbardziej podniosło ciśnienie) z wyjęciem i włożeniem gwintów na nakrętki w kolumnę kierownicy a z kostką to kwestia 5 minut roboty.
witam co do firmy valeo miałem perę przygód w poprzednich autach ze sprzęgłami tej firmy powiem szczerze że jakosc pozostawiała do życzenia a co do kostek do audi to co polecacie takie firmy mam do wyboru w sklepie
4MAX -24zł
MAGNETI MARELLI -21zł
TOPRAN -40zł
VALEO-120zł
VEMO -50zł
Wiadomo cena jest ważna bo nie chcę bóg wie ile płacić i dokładać do starego auta ale może jakiś kompromis pomiędzy cena i jakością
A torpan to jakaś niemiecka firma solida czy raczej omijać?
4MAX -24zł
MAGNETI MARELLI -21zł
TOPRAN -40zł
VALEO-120zł
VEMO -50zł
Wiadomo cena jest ważna bo nie chcę bóg wie ile płacić i dokładać do starego auta ale może jakiś kompromis pomiędzy cena i jakością
A torpan to jakaś niemiecka firma solida czy raczej omijać?
4MAX
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
to jeden wielki szajs,a o vemo jak żyje nie słyszałem wiec coś może jeszcze gorsze od tych trzech wyżej,ja kupiłem za 40 parę złotych kostkę i pamiętam że firmową ale jakiej firmy to nie pamiętam,z tymi podróbami to tak jest że można nawet i po taniości na dobrą trafić,na pewno żadna nie wytrzyma tyle co oryginalna
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
to jeden wielki szajs,a o vemo jak żyje nie słyszałem wiec coś może jeszcze gorsze od tych trzech wyżej,ja kupiłem za 40 parę złotych kostkę i pamiętam że firmową ale jakiej firmy to nie pamiętam,z tymi podróbami to tak jest że można nawet i po taniości na dobrą trafić,na pewno żadna nie wytrzyma tyle co oryginalna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mam identyczną sytuację dzwoniłem do sklepu i maja tam dwie kości do stacyjki elektryczna i mechaniczna która powinienem zakupic?Afdi87 pisze:Ja jak miałem taką sytuację, to winna była kostka (nadłamana). Zapalałem tak jak piszesz, dociskając kluczyk, ale pewnego razu i to nie pomoglo, bo zlamanie sie zwiekszylo i konieczna byla wymiana. Natomiast w sobotę psikusa zrobila mi stacyjka, jak wyciagnalem kluczyk z niej, a kontrolki dalej sie swiecily. 2 godziny i po robocie, nadlużej mi zeszło (i najbardziej podniosło ciśnienie) z wyjęciem i włożeniem gwintów na nakrętki w kolumnę kierownicy a z kostką to kwestia 5 minut roboty.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
elektryczna?mechaniczna? Bierz dedykowaną do audi i po kłopocie-ja tam kupiłem jakąś zwykłą za 30zł rok temu i działa bez zarzutu.
Zacierasz silnik :lol: a tak serio to my tu gadu gadu o kostkach stacyjkistan1 pisze:co się dzieje -audi 1,9tdi -obrotościomierz działa tylko przy dużych obrotach,silnik pracuje nie równo.Pali się kontrolka oleju i świec przy pracującym silniku -sprawdziłem na krótko czujniki i świece-działa dobrze- nie wiem co sie dzieje.