Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] stacyjka

ODPOWIEDZ
miras221111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Kontakt:

[B4 2.0 ABK 115KM] stacyjka

Post autor: miras221111 » 21 sie 2013, 22:57

witam wszystkich dzisiaj nadszedł czas na odpalenie audi po wymianie silnika więc wsiadam i zaczynam kręcić co sie okazało dym spod kierownicy , zaczeło palić niebieski kabel ktory odchodzi od stacyjki aż do kości łączącej sie pod kierownica . teraz pytanie niebieski kabel odchodzacy od stacyjki za co odpowiada gdzie prowadzi pod komora silnika i dlaczego po swapie zaczelo go jarac przy odpalaniu auta pomocy koledzi strasznie pilne !!
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013, 08:10 przez miras221111, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sie 2013, 00:16

To jest kabel do wzbudzenia alternatora podczas gdy rozrusznik pracuje: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig43.pdf

miras221111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Kontakt:

Post autor: miras221111 » 22 sie 2013, 00:30

to on ma byc przykrecony do obudowy alternatora tak ?? o ten kabelek chodzi ?? jaka moze byc przyczyna ze go mi zjaralo na odcinku 30 cm mniej wiecej do wtyczki laczacej go z koscia od wiazki silnika
a i jesio jedno czy czerwony gruby kabel idzie do rozrusznika tam gdzie idzie plus od aku czy idzie bezposierednio do aku ??
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013, 00:39 przez miras221111, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sie 2013, 00:32

miras221111 pisze:to on ma byc przykrecony do obudowy alternatora tak ??
Przykręciłeś niebieski kabel do obudowy alternatora? Nic dziwnego że go zjarało bo po prostu zrobiłeś zwarcie. Powinien być przykręcony do zacisku wzbudzenia na alternatorze.

miras221111 pisze:a i jesio jedno czy czerwony gruby kabel idzie do rozrusznika tam gdzie idzie plus od aku czy idzie bezposierednio do aku ??
Z alternatora idzie do rozrusznika.

miras221111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Kontakt:

Post autor: miras221111 » 22 sie 2013, 00:51

buuuuuuu :D a ja juz tam dola zlapalem :D samodzielny swap tak wychodzi :) dzieki ci panie jutro wymienie ten odcinek kabla i zobacze czy jesio sie cos zadymi oby nie i takie maly pytanie czy moglo cos uszkodzic jeszcze po drodze te zwarcie ? bo krecilem silnikiem z 5 sekund az dym wyszedl i przerwalem od razu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sie 2013, 00:58

Mógł poprzepalać sąsiednie izolacje sąsiednich kabli co może powodować inne zwarcia albo inne niepożądane efekty.
Zobacz czy po tym kontrolka od ładowania będzie działać. Bo ten kabel jest także podłączony pod nią a jak go zastąpisz całkowicie to ominiesz kontrolkę. Chyba że podepniesz nowy kabel także pod pin 13 żółtej kostki liczników (kabel niebieski).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl