[C4 2.0 '92] Swiecąca kontrolka hamulców
[C4 2.0 '92] Swiecąca kontrolka hamulców
Witam, wiem że to forum 80-siątek ale znajomy mnie prosił bym mu pomógł w jego audi 100 C4 2.0 na elektronicznym wtrysku z 1992r a więc próbuję.
Znajomy kupił a100 już z palącą się kontrolką od hamulców na zegarach ( nie ta od ręcznego tylko ta druga od klocków?) ponieważ klocki z przodu były zajechane to myślał że to wina klocków zużytych, wymienił klocki (z czujnikiem) ale kontrolka dalej się świeci...
Co to może być? Poziom płynu hamulcowego prawidłowy. Gdzie szukać dalej...?
Znajomy kupił a100 już z palącą się kontrolką od hamulców na zegarach ( nie ta od ręcznego tylko ta druga od klocków?) ponieważ klocki z przodu były zajechane to myślał że to wina klocków zużytych, wymienił klocki (z czujnikiem) ale kontrolka dalej się świeci...
Co to może być? Poziom płynu hamulcowego prawidłowy. Gdzie szukać dalej...?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
z tego co pamietam jak kiedys mialem licznik od B3 z AC, tam bodajze chodzilo o to ze jak czujka doszla do masy to byla ta ikonka,
ty bys musial wszedzie kable rozlaczyc przy klockach i sie upewnic czy napewno nigdzie do masy to nie dotyka
jak to obadacie daj znac
mam nadzieje ze o tej ikonce piszemy
ty bys musial wszedzie kable rozlaczyc przy klockach i sie upewnic czy napewno nigdzie do masy to nie dotyka
jak to obadacie daj znac
mam nadzieje ze o tej ikonce piszemy
no troszke obadałem dziś u znajomego na żywo tak że tak; kontrolka ta pulsuje rytmicznie cały czas nawet po zmianie klocków. Jest to bardzo podobna kontrolka co wkleiłeś fotko tylko że czerwona. Może trzeba zresetować ten komputer by przestała? Znajomy twierdził że sprawdzał na rozłączonych klockach i bez zmian
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no to jest od plynu hamulcowego, a to duza roznica, i pewnie taka jak tym razem na fotosiejkers pisze:bardzo podobna kontrolka co wkleiłeś fotko tylko że czerwona
nic to do czujnikow w klockach niema, obadaj czy stan w zbiorniczku od plynu jest w porzadku, czy niema wyciekow przy zaciskach hamulcowych
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no przyjrzę się w weekend bliżej, a ta kontrolka to jest chyba też od klocków nie? bo ta druga to jest od ręcznego bo ma w środku "P" a tamta mrygająca takie szczęki po boku.... No bo za co odpowiada jeszcze ta kontrolka?
[ Dodano: 2013-11-14, 22:54 ]
a może trzeba z resetować kompa? tzn odłączyć kleme na trochę?
[ Dodano: 2013-11-14, 22:54 ]
a może trzeba z resetować kompa? tzn odłączyć kleme na trochę?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
niewiem jaki komputer masz na mysli, no chyba ze domowy
komputer silnika nie ma w nim czegos takiego jak reset, co najwyzej mozesz z niego bledy usunac, te ktore zapamietal, na temat pracy silnika, ale z licznikiem to nia nic wspolnego, w liczniku jest prosty w miare uklad elektroniczny, ktory to jak na ktoryms z pinow wylapie mase to sie wtedy mu symbole wyswietlaja, i tyle
komputer silnika nie ma w nim czegos takiego jak reset, co najwyzej mozesz z niego bledy usunac, te ktore zapamietal, na temat pracy silnika, ale z licznikiem to nia nic wspolnego, w liczniku jest prosty w miare uklad elektroniczny, ktory to jak na ktoryms z pinow wylapie mase to sie wtedy mu symbole wyswietlaja, i tyle
Jeśli pulsuje to jest to kontrolka obniżenia się poziomu płynu hamulcowego. Jeśli jednak płyn jest, to może być zawieszony, zatopiony pływak w zbiorniczku, ale to chyba b. rzadki przypadek. Jeśli rozłączyłeś kostkę przy zbiorniczku to powinna kontrolka przestać migać jeśli to wina zwierania pływaka. Ale piszesz, że to już zrobiłeś. Plus dochodzi do kostki i jest masowany poprzez pływak. Więc jeśli Ci świeci nawet po rozłączeniu kostki to może wskazywać, że przewód plus idący do pływaka ma zwarcie na masę, lub we wiązce z jakimś przewodem minus