Witam, zrezałem sobię dzisiaj AC, i chciałbym wywołać błędy by sprawdzić czy wszystko działa tak jak być powinno. Czy moglibyście powiedzieć, co w jaki sposób zrobić by wyskoczyły one na checku?
Druga sprawa, mam rezerwę (między jedną i drugą białą kropką) Jednak na checku, nie wyskakuje mi Rezerwa, czy tak ma być? czy muszę zatankować ponad rezerwę, i musi zejść poniżej by kontrolka zaskoczyła.
[B3 JN] "wywołanie" błędów na AC (autocheck)
O panie żeby sprawdzić wszystko to trochę może zająć ale spróbujmy.
Autocheck jeśli moja wiedza jest właściwa wyświetla:
1. Brak świateł? - wyłączyć światła w samochodzie?
2. Brak płynu chłodniczego - czujnik przy zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
3. Ciśnienie oleju? - tutaj jestem bezsilny
4. Poziom płynu hamulcowego - czujnik przy zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
5. Uszkodzone żarówki - przednie i tylne żarówki - wyjmować żarówki z gniazd?
6. Brak płynu do spryskiwaczy - czujnik chyba przy pompce albo na zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
7. Rezerwa paliwa - wskaźnik w zegarach z pływaka w baku - albo się zapali albo auto zgaśnie.
8. Brak ładowania akumulatora - alternator - najlepiej chyba odkręcić przewód wzbudzenia ale nie ruszałbym tego.
Oczywiście wszystko będzie działać jeśli zostało podłączone prawidłowo i jeśli masz przedni i tylny moduł kontrolny świateł.
Kontrolka paliwa działa na zasadzie granicznego oporu czyli tak jak wskaźnik paliwa, odpowiedni opór (ilość paliwa w zbiorniku) wywołuje konkretne wskazanie. Wskaźnik ilości paliwa ma regulacje więc twój może pokazywać więcej niż w rzeczywistości więc kanister do bagażnika na wszelki wypadek i jechane.
Autocheck jeśli moja wiedza jest właściwa wyświetla:
1. Brak świateł? - wyłączyć światła w samochodzie?
2. Brak płynu chłodniczego - czujnik przy zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
3. Ciśnienie oleju? - tutaj jestem bezsilny
4. Poziom płynu hamulcowego - czujnik przy zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
5. Uszkodzone żarówki - przednie i tylne żarówki - wyjmować żarówki z gniazd?
6. Brak płynu do spryskiwaczy - czujnik chyba przy pompce albo na zbiorniku - odpiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki.
7. Rezerwa paliwa - wskaźnik w zegarach z pływaka w baku - albo się zapali albo auto zgaśnie.
8. Brak ładowania akumulatora - alternator - najlepiej chyba odkręcić przewód wzbudzenia ale nie ruszałbym tego.
Oczywiście wszystko będzie działać jeśli zostało podłączone prawidłowo i jeśli masz przedni i tylny moduł kontrolny świateł.
Kontrolka paliwa działa na zasadzie granicznego oporu czyli tak jak wskaźnik paliwa, odpowiedni opór (ilość paliwa w zbiorniku) wywołuje konkretne wskazanie. Wskaźnik ilości paliwa ma regulacje więc twój może pokazywać więcej niż w rzeczywistości więc kanister do bagażnika na wszelki wypadek i jechane.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
nr.1 AC nie ma takiej funkcji
nr.3 u mnie wystarczyło zdjąć przewód z czujnika
nr.6 zewrzeć przewód do masy
nr.7 u mnie zapalała się tylko jak auto stało pod górkę i przechylony na prawo np.na krawężniku.Teraz zapala się jak jest mało paliwa na wskaźniku,nie pamiętam na której kresce.Wystarczyło wyregulować tym pokrętłem przy wskaźniku.
nr.7 Gdzieś czytałem że trzeba poluzować pasek na altku ale osobiście nie sprawdzałem.
nr.3 u mnie wystarczyło zdjąć przewód z czujnika
nr.6 zewrzeć przewód do masy
nr.7 u mnie zapalała się tylko jak auto stało pod górkę i przechylony na prawo np.na krawężniku.Teraz zapala się jak jest mało paliwa na wskaźniku,nie pamiętam na której kresce.Wystarczyło wyregulować tym pokrętłem przy wskaźniku.
nr.7 Gdzieś czytałem że trzeba poluzować pasek na altku ale osobiście nie sprawdzałem.