Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Zegary diesel vs benzyna

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 mar 2019, 18:32

no kurde weż na logikę te zdanie:

"Kedy ciśnienie oleju spadnie poniżej 2.0 barów , a prędkość obrotowa będzie większa od 2000 obr/nim dłużnej niż przez jedną sekundę to styki czujnika ciśnienia 0,9 bara się otwierają lampka kontrolna się zaświeca"

Wytłumacz logicznie mi te zdanie...

Rónież mogli napisać "kiedy ciśnienie oleju spadnie poniżej 1.0 barów a prędkość obrotowa będzie większa od 2000 itd..."

Było by zgodne ja niestety widzę różnicę między 2.0 bara a 1.0 bara widze że tekst był zerżnięty z Pb tylko wstawili 0,9bar.. Niestety ksiażka/i sam naprawiam mają bardzo dużo błędów technicznych o czym sam się przekonałem np przy silniku V6 " Jeżeli był ściągany kolektor dolotowy głowicę trzeba dokręcić o 90st."

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 10 mar 2019, 18:45

Dali czadu przy tłumaczeniu. Ciekawe czy jest errata. I faktycznie widać że z benzyny spisane

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 mar 2019, 18:50

No i ten czujnik w kadłubie silnika. Może w silnikach montowanych poprzecznie był montowany jeden w głowicy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 10 mar 2019, 19:04

Dodam jeszcze że styków czujnika nie obchodzi prędkość obrotowa tylko ciśnienie.

Awatar użytkownika
antares2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: antares2000 » 24 mar 2019, 23:09

Jarewa pisze:Jak widzimy ksiązka kłamie
No to dorzucę kolejną książkę, która kłamie i w której znowu jest nieudolne tłumaczenie kwadr


Obrazek

[ Dodano: 2019-03-24, 23:09 ]
Jarewa pisze:"Kedy ciśnienie oleju spadnie poniżej 2.0 barów , a prędkość obrotowa będzie większa od 2000 obr/nim dłużnej niż przez jedną sekundę to styki czujnika ciśnienia 0,9 bara się otwierają lampka kontrolna się zaświeca"

Wytłumacz logicznie mi te zdanie...
no czego tutaj Jarek nie kumasz, może mam ci to narysować?
W układzie ze sterownikiem to bardzo prosty układ logiczny.. wszystko zależy pod które I/O podpięty jest czujnik obrotów silnika, czujnik ciśnienia oleju oraz kontrolka sygnalizacyjna. Całą robotę robi zastosowany algorytm w sterowniku.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 mar 2019, 05:52

Nie chce mi się robić testów by ci udowodnić poprostu kiedyś to robiłem bo sie bawiłem AC V6 żeby go ożenić z r4..

Co tu nie rozumiem? jakim cudem kiedy ciśnienie spadnie poniżej 2bar ma się włączyć czujnik 0,9bar?? Zdanie dla TDI powino brzmieć od słów " kiedy ciśnienie spadnie poniżej 0.9bar"




Dobrze że jeszcze nie napisali że dla V6 jest 2bar choć drugie okienko nie wskazuje o jakich silnikach Pb mowa..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga