Złamał mi się ząbek w małej żółtej zębatce w mechanizmie naliczania kilometrów.
Kupiłem inne zegary (całą kopułę) ale z silnika 2.0 ABK.
Po podłączeniu nie mam w ogóle podświetlenia i nie działa obrotomierz, właściwie działa jedynie cyfrowy zegar.
Czy trzeba coś przerabiać?
Czy po prostu zegary z tej wersji nie będą współpracowały z moją?
Dodam, że co prawda nie rozbierałem całego mechanizmu ale wygląd zewnętrznej kopułki od mechanizmu pod prędkościomierzem nieznacznie się różni od mojego, więc podejrzewam że cały układ zębatek będzie inny, bo inaczej to po prostu bym przełożył żółty trybik i byłoby ok.
[80 2.0 ABT ABK] Zegary z ABK nie działaj w ABT?
Zegarów nie trzeba w żaden sposób przerabiać i będą pasowały o ile nie pochodzą z auta z silnikiem V6, ale te które masz są z ABK więc wyjmujesz stare, wkładasz nowe i musi działać. Prawdopodobnie kupiłeś uszkodzone zegary (zimne luty, przerwane ścieżki, pęknięta płytka licznika, uszkodzony element elektroniczny). Za brak podświetlenia mogą odpowiadać przepalone żarówki, ale u Ciebie problem tkwi w zasilaniu zegarów, dla tego nic nie działa. Najlepiej podmień zegary z kimś u kogo działają na 100%, jeżeli będą działały zażądaj zwrotu kasy od sprzedawcy.