Witam
Chciałbym przedstawic swoje rezanie FMIC'a
Icek od Fiata GP.
Tak konkretnie,to ukłony do kolegi kowala,gdyz to na podstawie jego pomysłu robiłem FMIC u siebie w aucie.
Zamieszczam ta mała fotorelacje tylko po to,aby ktos ,kto zdecyduje sie rzezbic to u siebie,miał dodadkowe zdjecia do "przemyslen" ,i rowniez z powodu takiego,za ja u siebie troche inaczej poprowadziłem powrot od intercoolera. (wiem ze fotki bardzo przydaja sie, aby ruszyc z tym tematem i nie robic tego tydzien)
Dzieki przetarciu szlakow kolegi kowala zajeło mi to wszystko 10 godzin
Spawy moze sa i troche toporne ,ale robiłem wszystko sam (zawodowy spawacz ze mnie nie jest :lol: ) i udało sie szczelnie pospawac za pierwszym razem
Co do efektu działania tego icka powiem tak: spodziwałem sie czegos lepszego 8-)
Myslełem ,ze przy dobrym bucie batory z tyłu zginie całkowicie :mrgreen: a nie znikł.
Robiłem dzisiaj małe testy ( temperatura powietrza +17 stopni)
Ale fakt faktem ze dymu z tyłu jest mniej.
Narazie zadnych danych z vaga nie mam.
W planach mam jeszcze kolektor ssacy od Leona BLS.
PS. zapomniałem napisac cos na temat słynnego laga.
A wiec,ja nic takiego nie zauwazyłem.Kompletnie.Jak wstawała T15 na oryg. inter. ,tak wstaje i teraz.Identycznie...
Oto krotka fotorelacja
[B4 1Z] FMIC przy 1Z
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
[B4 1Z] FMIC przy 1Z
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, 19:29 przez meksykanineg, łącznie zmieniany 1 raz.
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Też tak se myślałem o lepszym icku i chyba bym wolał wlot i wylot mieć z tej samej strony. bo widzę ,że kawał rury musiałeś ciągnąć
Najwazniejsze ,ze nic sie nie zmieniło w tamacie "pompowania turbo" ,czyli laga.Można kombinować z 2x mniejszym ickiem ale za to wyższym, z wlotem i wylotem z tej samej strony, ale to naprawdę nie będzie AŻ tak duża różnica.
Czytajac dyskusje na ten temat,spodziewałem sie ,ze moze byc z tym jakis problem.A okazało sie ze nie ma. Przynajmniej w zestawieniu tego z intercoolerem od fiata .A co za tym idzie,orurowanie mozna sobie konfigurowac jak komu sie tylko podoba.Oczywiscie aby tylko to wszystko zmiesciło sie pod tym nieszczesnym zderzakiem...
Niestety ale na ori. T15 ciężko będzie CI się pozbyć dymienia, nawet przy FMIC. Ja po zmianie Turbo z t15 na T2 + Kolektor ASZ zauważyłem że już sporo mniej dymi, przy tym samym sofcie. Teraz też szykuję się do założenia FMIC od opla frontery pod zderzak od COUPE. Tak naprawdę i zderzak i IC leżą już u mnie ok. 1.5 roku, nie miałem czasu robić. Nie dawno pomalowałem zderzak, kupiłem kawałki rurek z kwasówki na złomie, kawałek węża FAGUMIT fi 50cm i opaski GBS, teraz tylko to ogarnąć
[ Dodano: 2014-02-08, 09:03 ]
U mnie FMIC już zrobiony, Potwierdzam że laga nie czuć Ludzie za mocno panikują z tym lagiem, u mnie raptem ok. 130cm rury fi 50 doszło do org. układu rur, więc to nie jest dużo
[ Dodano: 2014-02-08, 09:03 ]
U mnie FMIC już zrobiony, Potwierdzam że laga nie czuć Ludzie za mocno panikują z tym lagiem, u mnie raptem ok. 130cm rury fi 50 doszło do org. układu rur, więc to nie jest dużo