1. auto posiada day running light [wbudowane swiatla dzienne]
2. przednie przeciwmgielne [byla gotowa instalacja wiec je dostawilem]
przy zalozeniu xenonow musialem pozbyc sie swiatel dziennych trzeba bylo wypiac jeden kabel z wtyczki nie pamietam w ktorym miejscu byl ale byl zolto czarny
nastepnie wedlug opisu
ten schemat nie bardzo pasowal bo po tej zamianie mialem dlugie wraz z drogowymi ale po wlaczeniu dlugich gasly przeciwmgielne dlatego iz umnie zolty kabel jest od instalacji przeciwmgilenych a od dlugich cienki kabelek zolto brazowy wiec zolty wrucil na swoje miejsce a zolto brazowy zostal do niego podlaczonySłonik pisze:ech.... slabo szukasz musi byc przeciez pamietam ze przekladalem i wrzucalem zdjecia co i jak
Prosze bardzo <ok> na zdjeciu pokazana jest kostka po przelozeniu zółtego przewodu po przekatnej kostki, jak wyjmiesz swoja zobaczysz roznice. Trzeba odpiac zabezpieczenie trzymajace piny w kostce i przelozyc pin, to wszystko.
Ta kostka jest podpieta pod pajak po stronie wlacznika kierunkowskazow, co prawda ciasno tam ale da sie ja wypiac bez zdejmowania kierownicy i pajaka, bynajmniej mi sie udalo.
Pozdrawiam .
taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji
a taki efekt koncowy