Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 22 mar 2010, 22:44

kolego luk448 to zależy czy masz wiązke już w aucie od nowych zegarów czy nie na wskażniku od ładowania masz napisane + i - na pozostałych dodatkowo G minusy podłanczasz do masy plusy po stacyjce a G do czujników

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 22 mar 2010, 22:46

jugo007, wiązkę mam zamontowana w aucie tą od starych zegarów czyli tych w jednej całości.A chce podłączyć te które są jakby każdy oddzielnie.

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 23 mar 2010, 00:19

na początku tego tematu masz rozpisane piny z zegarów nowego typu więc teraz wystarczy jak miernikiem sprawdzisz który kabel jest od czego w twojej wiązce i połączysz z zegarami każdy zegar ma wspólny minus i plus po stacyjce jedynie od ciśnienia i temp. jest dodatkowo oznaczenie G czyli pod czujniki potem zostaje ci jeszcze podświetlenie jest to kostka wygląda jak przekaznik

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 31 mar 2010, 22:38

Jest mozliwosc zmiany koloru podswietlenia w tych dodatkowych zegarach ? Dokladnie to chodzi mi o ten typ zegarow ->
Obrazek

Da sie je jakos rozebrac ? Chce zmienic podswietlenie z czerwonego na biale

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 31 mar 2010, 22:53

PR23M3K pisze: Da sie je jakos rozebrac ?
Nie musisz nic rozbierac, po prostu wyjmujesz żarówki z oprawek (ktore wchodza w zegary) i wkladasz nowe <ok>

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 03 kwie 2010, 00:42

małe pytanie do znawców czujnik bańka jest bardzo drogi ale podobny czujnik bańke miały polonezy może ktos próbował dopasować teoretycznie powinna być taka możliwosć ale jak się to ma do praktyki i odczytów

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 03 kwie 2010, 15:10

Ma ktoś zdjęcie tych zegarów które kilka postów wyżej zamieścił kolega PR23M3K ?Chodzi mi o zdjęcie z tyłu jak jest tam rozwiązane podświetlenie i jaka jest zastosowana wiązka do podświetlenia.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 10 kwie 2010, 12:12

Chciałbym podpiąć woltomierz pod alternator w zegarach starego typu .... Może ktoś mi powiedzieć jak to zrobić... podpinając jeden przewód na wskaźniku jest cały czas 12v... jak podpiąć żeby po przekręceniu kluczyka wskazywało tą wartość ? :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 kwie 2010, 13:33

Podłącz do kabla przy kostce stacyjki na którym pojawia się plus po włączeniu zapłonu.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 11 kwie 2010, 13:00

czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 kwie 2010, 14:06

wenon pisze:czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
A to aż tak wielki problem kupić przystawke na czujniki pod filtr oleju?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 14 kwie 2010, 20:44

wenon pisze:czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
Dokładnie w taki sposób mam zamontowane u siebie.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 14 kwie 2010, 20:58

radi88 pisze:Dokładnie w taki sposób mam zamontowane u siebie
a mógłbyś zapodać fotkę jak to wygląda w realu.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 15 kwie 2010, 11:18

@wenon

Zobacz zdjęcie, robione co prawda telefonem, ale widać co trzeba. Rurka zostala nacięta po czym został wspawany za pomocą mosiądzu gwint idealnie pasujący do czujnika. Najlepiej jest wyjąć cały przewód od smarowania turbiny i po wszystkim dokładnie wydmuchać kompresorem ewentualne opiłki i inne zabrudzenia z przewodu.

Obrazek

JanReZaCz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 30 kwie 2007, 22:44

Post autor: JanReZaCz » 06 maja 2010, 20:43

Koledzy nie wiem dlaczego sądzicie, że zegary od B4 ( całościowe) od zegarów pojedynczych (nazywane od B3) są lepsze. Ja mam zegary pojedyncze i właśnie takich szukałem choć wcale nie były one w B3 bo osobiście je wyciągałem z B4, zresztą data produkcji wiązki jak i samych zegarów pokrywa się z rokiem produkcji B4 tak wiec stwierdzam, że występowały one również w B4.
A dlaczego szukałem pojedynczych? Bo uważam że są bardziej rozwojowe od całościowych można coś z nich wyrezać. Zegarki ładnie wyglądają jak widać jak pracują w trakcie jazdy i podają nam odpowiednie informacje o motorowni. Ja w swoim zetorku mam wirusa i zawsze chciałem obserwować ciśnienie dmuchawki. Nikogo nie chce urazić ale jak widzę wskaźnik doładowanie w kratce wentylacyjnej to&#8230;.. dlatego wyrezałam coś takiego &#8211; wszystko na zegarach VDO :mrgreen:
Obrazek

P.S. gdyby się ktoś pytał to mam jeszcze jeden NOWY wskaźnik doładowania. <ok>

Kolego luk448 chcesz jeszcze to zdjęcie instalacji za zegarkami ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl