[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
na początku tego tematu masz rozpisane piny z zegarów nowego typu więc teraz wystarczy jak miernikiem sprawdzisz który kabel jest od czego w twojej wiązce i połączysz z zegarami każdy zegar ma wspólny minus i plus po stacyjce jedynie od ciśnienia i temp. jest dodatkowo oznaczenie G czyli pod czujniki potem zostaje ci jeszcze podświetlenie jest to kostka wygląda jak przekaznik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
A to aż tak wielki problem kupić przystawke na czujniki pod filtr oleju?wenon pisze:czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
Dokładnie w taki sposób mam zamontowane u siebie.wenon pisze:czy zdało by egzamin jakby czujniki cisnienia i temperatury zamontować na przewodzie olejowym do turbiny wstawić w przewód jakiegoś nypelka pod 2 czujniki. bo sie dzisiaj przygladałem i nie mam pomysłu jak wepchać czujniki przy filtrze, strasznie ciasno.
zegarki już zamontowane tylko dorwać jeszcze czujniki.
@wenon
Zobacz zdjęcie, robione co prawda telefonem, ale widać co trzeba. Rurka zostala nacięta po czym został wspawany za pomocą mosiądzu gwint idealnie pasujący do czujnika. Najlepiej jest wyjąć cały przewód od smarowania turbiny i po wszystkim dokładnie wydmuchać kompresorem ewentualne opiłki i inne zabrudzenia z przewodu.
Zobacz zdjęcie, robione co prawda telefonem, ale widać co trzeba. Rurka zostala nacięta po czym został wspawany za pomocą mosiądzu gwint idealnie pasujący do czujnika. Najlepiej jest wyjąć cały przewód od smarowania turbiny i po wszystkim dokładnie wydmuchać kompresorem ewentualne opiłki i inne zabrudzenia z przewodu.
Koledzy nie wiem dlaczego sądzicie, że zegary od B4 ( całościowe) od zegarów pojedynczych (nazywane od B3) są lepsze. Ja mam zegary pojedyncze i właśnie takich szukałem choć wcale nie były one w B3 bo osobiście je wyciągałem z B4, zresztą data produkcji wiązki jak i samych zegarów pokrywa się z rokiem produkcji B4 tak wiec stwierdzam, że występowały one również w B4.
A dlaczego szukałem pojedynczych? Bo uważam że są bardziej rozwojowe od całościowych można coś z nich wyrezać. Zegarki ładnie wyglądają jak widać jak pracują w trakcie jazdy i podają nam odpowiednie informacje o motorowni. Ja w swoim zetorku mam wirusa i zawsze chciałem obserwować ciśnienie dmuchawki. Nikogo nie chce urazić ale jak widzę wskaźnik doładowanie w kratce wentylacyjnej to….. dlatego wyrezałam coś takiego – wszystko na zegarach VDO :mrgreen:
P.S. gdyby się ktoś pytał to mam jeszcze jeden NOWY wskaźnik doładowania. <ok>
Kolego luk448 chcesz jeszcze to zdjęcie instalacji za zegarkami ???
A dlaczego szukałem pojedynczych? Bo uważam że są bardziej rozwojowe od całościowych można coś z nich wyrezać. Zegarki ładnie wyglądają jak widać jak pracują w trakcie jazdy i podają nam odpowiednie informacje o motorowni. Ja w swoim zetorku mam wirusa i zawsze chciałem obserwować ciśnienie dmuchawki. Nikogo nie chce urazić ale jak widzę wskaźnik doładowanie w kratce wentylacyjnej to….. dlatego wyrezałam coś takiego – wszystko na zegarach VDO :mrgreen:
P.S. gdyby się ktoś pytał to mam jeszcze jeden NOWY wskaźnik doładowania. <ok>
Kolego luk448 chcesz jeszcze to zdjęcie instalacji za zegarkami ???