[B4 1Z] Rezanie Kabli Pod Wzmacniacz.
Widzicie kochani panowie i panie co pisaliście w linku poniżej:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=25406
a mi dziś udało sie podłączyć bez żadnego przełącznika - i kto tutaj sie irytował??
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=25406
a mi dziś udało sie podłączyć bez żadnego przełącznika - i kto tutaj sie irytował??
Chciałem się upewnić :mrgreen:AUDI_A6 pisze:No to kochany skoro tak świetnie Ci poszło to po co się pytałeś jak podłączyć?
Gdzie wkońcu wpiąłeś te remote?
Kabelek podłączyłem pod pin 5 kostki zasilania.tak jak opisane zostało to w linku poniżej. Audi ISO-c10 - kostka - zasilanie - 5 - sterowanie anteną
http://elektron.pol.lubli...able/isooem.htm
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
YY przyjacielu przeczytaj dobrze temat ten co odpisywaliśmy Ci na Twoje pytanie. Na początku piszesz, że nie masz wyjścia na elektryczną antenę, a teraz piszesz że pod nią podłączyłeś, więc ?
Nie raz było pisane na forum, że załączanie wzmacniacza podłącza się do remote lub elektrycznej anteny, ale ty pisałeś że nie masz żadnego z tych wejść więc w grę wchodziła jedynie opcja z dodatkowym włącznikiem... :]
Nie raz było pisane na forum, że załączanie wzmacniacza podłącza się do remote lub elektrycznej anteny, ale ty pisałeś że nie masz żadnego z tych wejść więc w grę wchodziła jedynie opcja z dodatkowym włącznikiem... :]
więc małe nieporozumienie - bo nie mam wyjścia na elektryczną antene - czyt. wysuwaną antene automatycznie.AUDI_A6 pisze:YY przyjacielu przeczytaj dobrze temat ten co odpisywaliśmy Ci na Twoje pytanie. Na początku piszesz, że nie masz wyjścia na elektryczną antenę, a teraz piszesz że pod nią podłączyłeś, więc ?
Nie raz było pisane na forum, że załączanie wzmacniacza podłącza się do remote lub elektrycznej anteny, ale ty pisałeś że nie masz żadnego z tych wejść więc w grę wchodziła jedynie opcja z dodatkowym włącznikiem... :]
Witam
W październiku ubiegłego roku zamontowałem sobie mały zestaw nie chodziło o głośne granie ale czysty dźwięk, zestaw to JBL GTO 6508C, radio ALPINE IDA-X300 i wzmacniacz BOSS 400W.Głośniki zamontowane w tashkach dźwięk jak dla mnie jest w 100% zadowalający.Mam pytanie do znawców tematu od kilku tygodni zauważyłem powolne rozładowywanie akumulatora, mam Centrę Futurę 62Ah jeszcze na gwarancji tak więc aku jest w porządku, byłem nawet na stacji diagnostycznej ładowanie i akumulator jest OK.Ale masę dla wzmacniacza podłączyłem pod śrubę do której przykręcony jest pas pasażera z tyłu pod kanapą, czy źle podłączona masa dla wzmacniacza i wzmak będzie rozładowywać akumulator?Jak to sprawdzić?
W październiku ubiegłego roku zamontowałem sobie mały zestaw nie chodziło o głośne granie ale czysty dźwięk, zestaw to JBL GTO 6508C, radio ALPINE IDA-X300 i wzmacniacz BOSS 400W.Głośniki zamontowane w tashkach dźwięk jak dla mnie jest w 100% zadowalający.Mam pytanie do znawców tematu od kilku tygodni zauważyłem powolne rozładowywanie akumulatora, mam Centrę Futurę 62Ah jeszcze na gwarancji tak więc aku jest w porządku, byłem nawet na stacji diagnostycznej ładowanie i akumulator jest OK.Ale masę dla wzmacniacza podłączyłem pod śrubę do której przykręcony jest pas pasażera z tyłu pod kanapą, czy źle podłączona masa dla wzmacniacza i wzmak będzie rozładowywać akumulator?Jak to sprawdzić?
przyjumujac ze przyszły przymorozki ok kilku tygoni (wspomnianych) mimo przegladu i tak przyjrzał bym się ładowaniu...krisiun1 pisze:Witam
W październiku ubiegłego roku zamontowałem sobie mały zestaw nie chodziło o głośne granie ale czysty dźwięk, zestaw to JBL GTO 6508C, radio ALPINE IDA-X300 i wzmacniacz BOSS 400W.Głośniki zamontowane w tashkach dźwięk jak dla mnie jest w 100% zadowalający.Mam pytanie do znawców tematu od kilku tygodni zauważyłem powolne rozładowywanie akumulatora, mam Centrę Futurę 62Ah jeszcze na gwarancji tak więc aku jest w porządku, byłem nawet na stacji diagnostycznej ładowanie i akumulator jest OK.Ale masę dla wzmacniacza podłączyłem pod śrubę do której przykręcony jest pas pasażera z tyłu pod kanapą, czy źle podłączona masa dla wzmacniacza i wzmak będzie rozładowywać akumulator?Jak to sprawdzić?
oraz sprawdz miernikiem jak czystą masz tą masę wzmacniacza.... ale powiem ci ze ja tez mam ze sruby ale nie z pasów a z blachy w tylnej półce i jest bardzo dobrze!!!
sprawdz na poczatek pobór prądu w stanie spoczynku :!:
Dziś wszystko przejrzałem, prądorzerca zlokalizowany, przy wyłączonym zapłonie pobór prądu na amperomierzu 0.40A po odłączeniu radia 0.09A.Radio ma dwa przewody które podłącza się pod przewód 12V idący od aku, pierwszy przewód główny (żółty) ten z bezpiecznikiem i drugi (czerwony) z tego co wyczytałem to przewód włącznika, po odpięciu tego przewodu pobór prądu spada do 0.09A.Tyle że teraz radio nie odpala wcale, nie mam pojęcia jak go podłączyć żeby radio włączało się dopiero po przekręceniu zapłonu?
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 20:22 przez krisiun1, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawa załatwiona w kostce po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon 12V pojawia się na cienkim czerwonym przewodzie (są też dwa grube czerwone ale tam napięcie jest cały czas). Teraz pobór prądu wynosi 0.09A a radio załącza się po przekręceniu kluczyka ale mi to nie przeszkadza, nie jestem zwolennikiem słuchania muzy na cały rygiel na postoju.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
a mi się nie chciało ciągnąć Remote bo sporo jest z tym roboty i zamiast tego mały przełącznik przy wzmacniaczu :mrgreen: bezpośrednio z akumulatora puściłem dwa przewody 1x4mm^2 przez bezpiecznik przy aku a sygnał audio z przewodów głośnikowych i wzmacniacz to kostka TDA1562Q + dwie tuby i mi wystarcza