[B3/B4] Rezanie zaślepki do kierownicy S-line
Bardzo pomysłowe rozwiązanie klaksonu <ok>
Może chodzi ci o tą :?: viewtopic.php?t=12082&highlight=kiery :mrgreen:laki87 pisze:Wiecie co Wam powiem brakuje mi w tej kierownicy obwódek cos ala ringi jak na zegarach plus srebrny znaczek audi który by sie wyrózniał gdzies taka kiere widziałem i nie wiem czy czasami to nie była dawna niunia Doca
raczej o takąDYZIO pisze: Może chodzi ci o tą :?: viewtopic.php?t=12082&highlight=kiery :mrgreen:
taka jaką Ty podałeś to jest od TT i rózni się też samym "kołem" ,a nie tylko zaślepką
pozdro Dred
wiem, wiem nie bierzcie tego do siebie: Frano i Dred, oczywiscie ze bardzo chetnie uslysze slowa krytyki. Nie chcialem zeby to tak zabrzmiało, jestem wdzieczny za zainteresowanie tematemFranoF1 pisze:zgredek27 mi chodzi tylko i wyłącznie o Twoje bezpieczeństwo... czasem krytyka sie przydaje. Jeśli wszystko działa jak powinno to spoko i looz do niczego więcej nie mogę sie przyczepić.
elo
nie rozumiem 2 rzeczy:
-jak zrobiliście odbijanie kierunków, skoro odbijak powinien sięgać min ok 4cm w (samej osłonie) + ok 1,5cm (tyle odstaje kierownica)
- jak zrobiliście połączenie między kolumną kierowniczą a klaksonem, w oryginale po ślizgu suwa się coś ala szczotki silnika elektrycznego
Klakson w samej poduszce mam już praktycznie zrezany - na 3 sprężynach
nie rozumiem 2 rzeczy:
-jak zrobiliście odbijanie kierunków, skoro odbijak powinien sięgać min ok 4cm w (samej osłonie) + ok 1,5cm (tyle odstaje kierownica)
- jak zrobiliście połączenie między kolumną kierowniczą a klaksonem, w oryginale po ślizgu suwa się coś ala szczotki silnika elektrycznego
Klakson w samej poduszce mam już praktycznie zrezany - na 3 sprężynach
Dołączam się do pytania, bo to samo mnie niebawem czekacobra pisze:elo
-jak zrobiliście odbijanie kierunków, skoro odbijak powinien sięgać min ok 4cm w (samej osłonie) + ok 1,5cm (tyle odstaje kierownica)
- jak zrobiliście połączenie między kolumną kierowniczą a klaksonem, w oryginale po ślizgu suwa się coś ala szczotki silnika elektrycznego
mam pewien sposób na podłączenie klaksonu - nawiercenie dziuki w kierownicy, wpuszczenie w nią rurki plastikowej, która będzie pełniła rolę izolatora, wewnątrz której będzie zamieszczony metalowy bolec (może być nawet kawałek śruby bez żłobienia). Całość będzie zmontowana na sprężynce, której zadaniem będzie wypychanie bolca do osłony kolumny kierowniczej i dopychanie go do prowadnicy.
Pozostaje jedynie zmaskowanie 1,5cm odstępu i odbijak kierunkowskazów
Pozostaje jedynie zmaskowanie 1,5cm odstępu i odbijak kierunkowskazów
witam
potrzebuję taki wieloklin jaki kolega u siebie zamontował ...
czy orientujecie sie gdzie go można kupić??
znalazłem taki:
http://moto.allegro.pl/item601397286_wi ... rrado.html
ale koleś twierdzi ze to do WV i do audi nie pasuje...??
pozdro
potrzebuję taki wieloklin jaki kolega u siebie zamontował ...
czy orientujecie sie gdzie go można kupić??
znalazłem taki:
http://moto.allegro.pl/item601397286_wi ... rrado.html
ale koleś twierdzi ze to do WV i do audi nie pasuje...??
pozdro
Witam czy te wielokliny podejdą
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 40879.html
http://allegro.pl/tulejka-redukujaca-ki ... 21504.html
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 06278.html
i jak kierownica posiada ori poduszkę to klakson działa bez żadnych przeróbek
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 40879.html
http://allegro.pl/tulejka-redukujaca-ki ... 21504.html
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 06278.html
i jak kierownica posiada ori poduszkę to klakson działa bez żadnych przeróbek
podejdą, ale taka kiera na duzym wieloklinie + przejściówka odstaje od kolumny z 1,5cm, wiec najlepsza opcja to eska na malym klinie, no ale jak tam kto woli. Co do klaksonu to trzeba go rezać, tak samo jak odbijak kierunków.joandaw pisze:Witam czy te wielokliny podejdą
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 40879.html
http://allegro.pl/tulejka-redukujaca-ki ... 21504.html
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-ki ... 06278.html
i jak kierownica posiada ori poduszkę to klakson działa bez żadnych przeróbek
ps. jeszcze apropo redukcji, to zeby ja potem sciagnac to trzeba sie troszku namęczyć, no chyba ze zostaje na stałe