Hej, chciałem podrzucić zdjęcia, zrezałem bixenon do s2 bo na ori strach latać dość szybkim samochodem w ciemności
Ok,
oryginalna na zdjęciu niby coś tam świeci, ale na żywo kiepsko (soczewka nie wypalona). Bardzo wąskie światło, dużo przed samą soczewką i dość słabe odcięcie:
nowa, brakło miejsca na ścianie na szerokość świecenia odcięcie bez porównania:
drogowe bix:
drogowego ori. nawet nie robiłem, bo przy zapalonym bix. rzuca tylko lekki żółty cień
Zdjęcia na tym samym żarniku oczywiście.
Bez cięcia obudowy, tak wygląda na nowej. Jest lepiej niż fabryka, bo soczewka opiera się o obudowę, a nie jest schowana :]
[b4] s2/rs2/cabrio bixenon bez ingerencji w wygląd lampy.
[b4] s2/rs2/cabrio bixenon bez ingerencji w wygląd lampy.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2016, 20:34 przez zgredek27, łącznie zmieniany 1 raz.
Linku nie ma, kupione od zaprzyjaźnionego człowieka, który handluje soczewkami. Foto z tyłu mogę pstryknąc ale już złożone. Rezania... hmm no wszystkie mocowania plus ustawianie odpowiedniej wysokości itp itd. A co do ceny, poszło PW. Zamyka się tak samo, jest krótsza od oryginalnej nawet I też pod h1.
Znalazłem taką soczewkę https://hidretrofit.pl/sklep/mini-h1-bi-xenon/ i dokładnie nie rozumiem opisu. Wynika z niego, że w lampy pod żarówkę H4 mogę ją zamontować bez żadnego problemu, czy jednak jest to niemożliwe? Jeśli byłoby to możliwe to nareszcie miałbym dobre światła.