Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 PM] 110km/h 5 bieg nie idzie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

[80 PM] 110km/h 5 bieg nie idzie

Post autor: Patrique » 26 lis 2012, 22:57

Panowie, nie wiem czy jestem przeczulony czy coś, ale moja audiczka ma problemy ostatnio z przyspieszaniem na "piątce". Otóż przy prędkości 110km/h w ogóle pod lekką górkę nie chce przyspieszać. Po równym powoli się rozpędza. Skrzynia: AKM. Czy u was jest podobnie, czy może coś zamuliło moją niunię? Wydaje mi się, że przed wymianą sondy lambda miała większą moc na 5 biegu, ale i większą konsumpcję paliwa. Wkład katalizatora jest.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 lis 2012, 21:39

jak bym miał przyspieszać moim pod górę przy 110km/h na 5 biegu do by mnie zeus piorunem podrzucił za molestowanie <ok>

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 27 lis 2012, 23:20

Rychu82, czyli za dużo jeżdżę ostatnio mocniejszymi samochodami <ok> .
PS. To rozumiem, że wasze auta też mają takiego muła?

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 27 lis 2012, 23:22

u mnie w bliźniaku idzie pod górę na 5 spokojnie nawet powyżej 110 przyśpiesza (krótka skrzynia) wkładu kata brak, odcięte ciepłe powietrze.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 lis 2012, 23:36

Patrique pisze:Rychu82, czyli za dużo jeżdżę ostatnio mocniejszymi samochodami <ok> .
PS. To rozumiem, że wasze auta też mają takiego muła?
wasze nasze, nie wiem ale moje wjezdża elegancko na czwórce 8-)

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 28 lis 2012, 10:53

Nie no to mój na "czwórce" też ładnie idzie. Tylko zdziwiło mnie to, że ten moment obrotowy tak się dziwnie rozkłada na "piątce". Przy 90km/h mam okolo 2200rpm, czyli przy 110km/h powinien ten moment już łapać. A tutaj defakto jak mu na czwórce nie depnę przynajmniej do 130km/h to mogę zapomnieć o efektownym rozpędzaniu na piątce.

Nie wiem jak u sąsiada w B3 1.8 JN, chociaż u niego po otwarciu dwóch przepustnic auto ma nieziemskiego kopa, którego nawet 1Z w serii by się nie powstydził.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 lis 2012, 18:01

To coś masz nie teges bo AKM to krótka skrzynia i na piątce można się rozpędzac tylko bez gazu w podłodze bo to nic nie da, tylko że dla mnie 5ka w tej skrzyni to jest głownie do utrzymania prędkości a nie rozpędzania.

A jakie masz wogule osiągi w tym aucie? 1Z seryjny to spokojnie PM objeżdża, chociaz faktycznie nie ma takiego kopa jak JN bo to jest szatan zwłaszcza jak sie go paliwem podleje :mrgreen:

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 28 lis 2012, 23:03

GerB3 pisze:A jakie masz wogule osiągi w tym aucie? 1Z seryjny to spokojnie PM objeżdża, chociaz faktycznie nie ma takiego kopa jak JN bo to jest szatan zwłaszcza jak sie go paliwem podleje :mrgreen:
Przed remontem to polonez by go objechał <ok> ...
Po remoncie jeździ się tak samo jak a4 1.9tdi :-P ... a nawet lepiej. Tylko go ta "piątka" zamula. Na czwartym biegu podejrzewam, że kręcił by się pod czerwone pole. Na piątce, musi mieć przynajmniej 140km/h żeby szedł dalej. A to mi się już wydaje coś nie halo.

Nie chodzi mi o robienie sobie rajdówki z 80-tki, ale o to, że czasami mam te 110km/h i chce wyprzedzić ciężarówkę i idzie to naprawdę mulasto. Dopiero redukcja na "cztery" i zapitalam jak chce. Jednak wkurza mnie takie majdanie biegami i częste używanie sprzęgła.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lis 2012, 05:38

Patrique pisze:Jednak wkurza mnie takie majdanie biegami i częste używanie sprzęgła.
To kup diesla <ok>

Tak jak mówie, dla mnie 5ka w tej skrzyni to jest do utrzymania prędkosci a nie wyprzedzania, na 4ce zbiera się ładnie.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 29 lis 2012, 10:54

GerB3, czyli wychodzi na to że jest u mnie wszystko w porządku <ok> .

[ Dodano: 2012-11-29, 10:13 ]
GerB3 pisze:To kup diesla <ok>...
No i chyba tak zrobię. Czekam tylko na jakąś okazję i chcę kupić całego anglika z dobrym "zetorem" na pokładzie. Do tego dopasować skrzynię, porzeźbić inne rzeczy i myślę, że będzie miodzio.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 22 gru 2012, 20:33

jak kupisz anglika to chyba będzie kompletny ? Dizel no fajnie się zbiera ale trochę więcej droższych rzeczy do zepsucia i zima niekiedy problem zwłaszcza jak auto stoi pod chmurką. Co do 5 biegu ja w 1,8S 90km 100 mam przy 2200obr i jadąc pod górę z taką prędkością to nawet zwolnię chyba ze będę deptać jej

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 29 maja 2013, 13:02

Patrique pisze:Nie no to mój na "czwórce" też ładnie idzie. Tylko zdziwiło mnie to, że ten moment obrotowy tak się dziwnie rozkłada na "piątce". Przy 90km/h mam okolo 2200rpm, czyli przy 110km/h powinien ten moment już łapać. A tutaj defakto jak mu na czwórce nie depnę przynajmniej do 130km/h to mogę zapomnieć o efektownym rozpędzaniu na piątce.

Nie wiem jak u sąsiada w B3 1.8 JN, chociaż u niego po otwarciu dwóch przepustnic auto ma nieziemskiego kopa, którego nawet 1Z w serii by się nie powstydził.
Ja mam PM-a i na 5-tce i 2200rpm na liczniku mam 120km/h, a pod wzniesienie przyspiesza normalnie tzn. wiadomo nie tak jak na niższych biegach ;)

Awatar użytkownika
bartekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:34
Lokalizacja: Sławno
Kontakt:

Post autor: bartekj » 30 maja 2013, 14:51

Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 30 maja 2013, 16:04

bartekj pisze:Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi
A co w tym dziwnego? :-)

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 30 maja 2013, 17:46

bartekj pisze:Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi
Buahaha... Ja na laczkach 185/65/R14 miałem momentem na A4 kierunek Wrocław 190km/h <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl