[B4 2.0 ABT] 4.5L oleju /gniazdo bagnetu olejowego
[B4 2.0 ABT] 4.5L oleju /gniazdo bagnetu olejowego
Witam. Otóż po zamówieniu i założeniu gniazda bagnetu olejowego (nr czesci 101 024 topran ) na bagnecie pokazuje mi ze olej jest poniżej min a nawet nie dosięga do początku bagnetu. Wlane było ok 3/3.5L i po wlaniu reszty bańki 4 litrowej nadal poziom nie jest na maxa tylko w połowie. Czy dolewać do max wskazania na bagnecie czy lepiej już tak zostawić bo brak ok 0.5l ale 4.5l to trochę za dużo jak na abt. Wcześniej bagnet był wsadzony do tej rurki bez niczego więcej i pokazywało max. Niby ta część jest przewidziana do tego typu silnika ale czy na pewno. Z góry dzieki za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do zamienników tych plastików to był tu temat w którym ktoś spostrzegł, że zamiennik ma inną długość niż oryginał: https://audi80.pl/b4-19-1z-lejek-mia ... t92129.htm
Xingu szkoda sobie zawracać głowę marnej jakości zamiennikami,mi akurat udało się wsadzić bez niespodzianek ale to kolejny ułamek procenta nieoryginalności auta więc postanowiłem zakupić a ASO i tak też zrób, majątku nie kosztuje i jest poziom oleju ok.
Jak widzę firmę topran i inne podobne które produkują części z ryżu to mi się ciśnienie podnosi na czerwone pole
Jak widzę firmę topran i inne podobne które produkują części z ryżu to mi się ciśnienie podnosi na czerwone pole
ok bede miał to podam długości
[ Dodano: 2017-02-08, 16:39 ]
a rzeczywiście ten topran który jest podany na początku tematu jest przewidziany do silników benzynowych
[ Dodano: 2017-02-09, 14:52 ]
Lejek odebrany o numerze 050-103-663. Zamiennik i ori miały taką samą długość czyli 71 mm ale ori miało głębsze osadzenie o jakieś 5 mm więc albo zamienniki są tak produkowane albo trafiłem na sztukę z wadą odlewu. Na zdjęciu zaznaczyłem jak głęboko są osadzone ori i zamienniki. Do diesla są inne gniazda produkowane niż do benzyny także najlepiej kupić w aso podając nr VIN i problemu nie będzie
A tak w ogóle do ABT powinno się wlewać równe 3.5L z czego ok 0.5L idzie w filtr i w silniku krąży 3L czy 4L i w silniku mamy 3.5L po odliczeniu filtra
[ Dodano: 2017-02-08, 16:39 ]
a rzeczywiście ten topran który jest podany na początku tematu jest przewidziany do silników benzynowych
[ Dodano: 2017-02-09, 14:52 ]
Lejek odebrany o numerze 050-103-663. Zamiennik i ori miały taką samą długość czyli 71 mm ale ori miało głębsze osadzenie o jakieś 5 mm więc albo zamienniki są tak produkowane albo trafiłem na sztukę z wadą odlewu. Na zdjęciu zaznaczyłem jak głęboko są osadzone ori i zamienniki. Do diesla są inne gniazda produkowane niż do benzyny także najlepiej kupić w aso podając nr VIN i problemu nie będzie
A tak w ogóle do ABT powinno się wlewać równe 3.5L z czego ok 0.5L idzie w filtr i w silniku krąży 3L czy 4L i w silniku mamy 3.5L po odliczeniu filtra