[2.0 ABT] 90KM BENZYNA Nie Odpala
[2.0 ABT] 90KM BENZYNA Nie Odpala
Witam mam taki drobny problem z moja niunka tzn. wymienilem swiece, kable, kopulke, palucha, czujnik od temp.(niebieski) i nagle przestal odpalac. A Co najlepsze jak go krece to nie raz strzeli z wydechu ale nie odpali.Pompka paliwa normalnie po przekreceniu kluczyka sie wlacza, paliwo jest. Co mu moze byc panowie wierze w Was Pomozcie...
Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, 05:26 przez NoFlyPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
posprawdzam wszystko jeszcze raz i zobaczymy co to bedzie bo dziwna sprawa palil normalnie a teraz dupa normalnie go kreci a nie odapli tylko strzeli z tego wydechu =///
[ Dodano: 2012-01-12, 18:10 ]
no wszystko sprawdzilem i wszystko jest elegancko podlaczone=((( kurde niewiem moze gdzies lewe powietrze dostaje co o tym sadzicie albo niewiem zalewa go ??? Pomozcie =DD
[ Dodano: 2012-01-12, 18:10 ]
no wszystko sprawdzilem i wszystko jest elegancko podlaczone=((( kurde niewiem moze gdzies lewe powietrze dostaje co o tym sadzicie albo niewiem zalewa go ??? Pomozcie =DD
1. Czy jest iskra ?
2. Nowy czujnik temp. jest sprawny ?
Ad1. wyjmij kabel ze świecy, podłącz do niego starą świecę i połóż ją np na głowicy (coś co przewodzi prąd i ma styk z masą samochodu)
niech druga osoba kręci rozrusznikiem a Ty obserwuj czy jest iskra
Ad2. Wypnij wtyczkę od czujnika temperatury Niebieskiego i znierz miernikiem oporność czujnika
przy 20*C - oporność 2000-3000 Ohm
przy 90*C - oporność 200-300 Ohm
Zewrzyj styki we wtyczce kawałkiem przewodu i spróbuj odpalić samochód.
Oszukasz w ten sposób ECU ze silnik jest gorący i nie będzie włączone Automatyczne ssanie.
2. Nowy czujnik temp. jest sprawny ?
Ad1. wyjmij kabel ze świecy, podłącz do niego starą świecę i połóż ją np na głowicy (coś co przewodzi prąd i ma styk z masą samochodu)
niech druga osoba kręci rozrusznikiem a Ty obserwuj czy jest iskra
Ad2. Wypnij wtyczkę od czujnika temperatury Niebieskiego i znierz miernikiem oporność czujnika
przy 20*C - oporność 2000-3000 Ohm
przy 90*C - oporność 200-300 Ohm
Zewrzyj styki we wtyczce kawałkiem przewodu i spróbuj odpalić samochód.
Oszukasz w ten sposób ECU ze silnik jest gorący i nie będzie włączone Automatyczne ssanie.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok