[B3 PM] 90oC i 2k obrotów
[B3 PM] 90oC i 2k obrotów
Po zagrzaniu się silnika (90oC) czasami obserwuję, że jak mam sprzęgło w podłodze / na luzie zamiast 1k obrotów mam 2k. Czym może być to spowodowane? 80tka bez gazu.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Zajrzyj na początek tutaj https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm
goldi j51, FAQ czytałem. Komputer zresetowałem.
Jak temperatura przekracza 90o, obroty na luzie idą do 2k, włącza się wiatrak przy chłodnicy, temperatura wraca na 90o i po tym obroty na luzie spadają do 1k oraz sytuacja się normuje (mam nadzieje że zrozumiałe ).
Tak powinno być?
To moje pierwsze Audi, które posiadam od tygodnia i nie mam żadnego odniesienia jak powinno być.
Jak temperatura przekracza 90o, obroty na luzie idą do 2k, włącza się wiatrak przy chłodnicy, temperatura wraca na 90o i po tym obroty na luzie spadają do 1k oraz sytuacja się normuje (mam nadzieje że zrozumiałe ).
Tak powinno być?
To moje pierwsze Audi, które posiadam od tygodnia i nie mam żadnego odniesienia jak powinno być.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Sprawa rozwiązana chwilowe zawieszanie obrotów na 2tyś (jak nacisnąłem gaz to można było zwiększyć obroty ale nie zmniejszyć) powodował
nastawnik przepustnicy / regulator biegu jałowego / silniczek krokowy - każdy mówi inaczej
a dokładnie: BOSCH 0 132 008 600 (0132008600)
po prostu po nagrzaniu się zawieszał.
Nie polecam tanich zamienników, tylko używka albo nówka oryginał .
nastawnik przepustnicy / regulator biegu jałowego / silniczek krokowy - każdy mówi inaczej
a dokładnie: BOSCH 0 132 008 600 (0132008600)
po prostu po nagrzaniu się zawieszał.
Nie polecam tanich zamienników, tylko używka albo nówka oryginał .