Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] ABT/LPG Dziwna praca nowej sondy ( filmy z p

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kamell0408
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01

[B4 2.0 ABT] ABT/LPG Dziwna praca nowej sondy ( filmy z p

Post autor: kamell0408 » 15 maja 2018, 19:07

Witam pod pewnego czasu borykam się z problemem wysokiego spalania ( 15l lpg/100)

wymienilem, podstawe monowtrysku,reduktor lpg, silniczek krokowy, świece, przewody kopułkę ,palec
czyscilem monowtrysk oraz robilem pierwotne ustawienia tpsu


nic to nie dało

Stwierdzilem ze czas na wymiane sondy

kupilem orginalna sonde bosha o numerach 0 258 003 508

oto linki do pomiarów







Pomiar multimetrem dokonywałem na odłączonym sterowniku stag 100



silnik pracuje równo, tylko to spalanie...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2018, 21:44

Sonda jest sprawna ale coś masz źle wyregulowane. Na wolnych obrotach i 3000 aktuator otwiera się do 100 i dalej ubogo a przy 2000 zamyka się do 60 a sonda stoi na bogato. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem raczej trudno będzie to skorygować w programie aby dało się tym jeździć.
Bo praca aktualtora powinna zamykać się w dużo mniejszej liczbie kroków.

[ Dodano: 2018-05-15, 21:44 ]
I wideo z programu nagrywaj jakimś programem do przechwytywania obrazu np. https://www.dobreprogramy.pl/Free-Scree ... 33557.html bo z kamery telefony na błyszczącym ekranie w dzień mało widać. Albo wrzucaj logi z programu od staga.

kamell0408
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01

Post autor: kamell0408 » 15 maja 2018, 22:09

czyli aktualtor do wymiany ?

czy regulacja pod analizator ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2018, 23:05

Trudno powiedzieć co jest nie tak. Jak będą się takie same rzeczy działy na obrotach biegu jałowego, 2000 i 3000 za każdym razem to raczej aktuator będzie OK.

Analizatora też nie potrzebujesz bo masz nową sondę.

Zapisz sobie do pliku ustawienia jakie teraz masz na wszelki wypadek i zrób regulacje taką jak w instrukcji staga. Z tego co pamiętam to trzeba po włączeniu adaptacji (autoadaptacji, nauki czy jak tam to nazwali) trzymać 3000 obrotów a później na wolnych ustawić napięciem membrany tak aby aktuator pracował w taki samym zakresie jak przy 3000.

kamell0408
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01

Post autor: kamell0408 » 16 maja 2018, 13:22

Dodam jeszcze ze w interfejsie symulacja wynosi caly czas 0

Czy tak ma byc ?

Ustawione jest na mase

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 maja 2018, 16:36

Tak ma być jak masz ustawioną mase.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 maja 2018, 20:56

Wogóle filmik jest chaotyczny bo sondę się sprawdza na równych obrotach, albo na jałowym albo przy wyższym ale trzeba stabilnie trzymać, a nie co chwile gazować i puszczać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl