Witam pod pewnego czasu borykam się z problemem wysokiego spalania ( 15l lpg/100)
wymienilem, podstawe monowtrysku,reduktor lpg, silniczek krokowy, świece, przewody kopułkę ,palec
czyscilem monowtrysk oraz robilem pierwotne ustawienia tpsu
nic to nie dało
Stwierdzilem ze czas na wymiane sondy
kupilem orginalna sonde bosha o numerach 0 258 003 508
oto linki do pomiarów
Pomiar multimetrem dokonywałem na odłączonym sterowniku stag 100
silnik pracuje równo, tylko to spalanie...
[B4 2.0 ABT] ABT/LPG Dziwna praca nowej sondy ( filmy z p
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sonda jest sprawna ale coś masz źle wyregulowane. Na wolnych obrotach i 3000 aktuator otwiera się do 100 i dalej ubogo a przy 2000 zamyka się do 60 a sonda stoi na bogato. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem raczej trudno będzie to skorygować w programie aby dało się tym jeździć.
Bo praca aktualtora powinna zamykać się w dużo mniejszej liczbie kroków.
[ Dodano: 2018-05-15, 21:44 ]
I wideo z programu nagrywaj jakimś programem do przechwytywania obrazu np. https://www.dobreprogramy.pl/Free-Scree ... 33557.html bo z kamery telefony na błyszczącym ekranie w dzień mało widać. Albo wrzucaj logi z programu od staga.
Bo praca aktualtora powinna zamykać się w dużo mniejszej liczbie kroków.
[ Dodano: 2018-05-15, 21:44 ]
I wideo z programu nagrywaj jakimś programem do przechwytywania obrazu np. https://www.dobreprogramy.pl/Free-Scree ... 33557.html bo z kamery telefony na błyszczącym ekranie w dzień mało widać. Albo wrzucaj logi z programu od staga.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Trudno powiedzieć co jest nie tak. Jak będą się takie same rzeczy działy na obrotach biegu jałowego, 2000 i 3000 za każdym razem to raczej aktuator będzie OK.
Analizatora też nie potrzebujesz bo masz nową sondę.
Zapisz sobie do pliku ustawienia jakie teraz masz na wszelki wypadek i zrób regulacje taką jak w instrukcji staga. Z tego co pamiętam to trzeba po włączeniu adaptacji (autoadaptacji, nauki czy jak tam to nazwali) trzymać 3000 obrotów a później na wolnych ustawić napięciem membrany tak aby aktuator pracował w taki samym zakresie jak przy 3000.
Analizatora też nie potrzebujesz bo masz nową sondę.
Zapisz sobie do pliku ustawienia jakie teraz masz na wszelki wypadek i zrób regulacje taką jak w instrukcji staga. Z tego co pamiętam to trzeba po włączeniu adaptacji (autoadaptacji, nauki czy jak tam to nazwali) trzymać 3000 obrotów a później na wolnych ustawić napięciem membrany tak aby aktuator pracował w taki samym zakresie jak przy 3000.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sty 2017, 21:01