Witam otoz mam taki problem swej audi czasem jest tak ze ciezko odpala tzn nie tak jak na cieplym silniku pali od strzała na zimnym ok 3-4 sekundach
czasem jest tak ze na postoju silnik troche pochodzi i zaczynaja obroty maleć i po czasie zgaśnie
kilka razy zdarzylo mi sie ze podczas jazdy tzn zmiany biegow konkretnie jesli szybko nie zmienie biegu lub dłuzej przytrzymam na luzie auto potrafi zgasnąć
a wiec tak pierwsze co przyszlo mi silnik krokowy gume dolotowa mam troche dziurawa ( i podczas odpiecia krokowca słychac syczenie
1 gdy odepne silnik krokowy sa takie objawy albo niekiedy obroty ida do gory lecz czasem obroty ida w dol
2. przy odpieciu przepływomierza obroty ida w gore do ok 2 tysiecy gdy podepne caly czas tak samo lecz gdy zgasze auto wszystko wraca do normy tak jakby resetuje sie
3.przy odbieciu rozdzielacza paliwa obroty ida w dol
Jak odpalam auto obroty przez pierrwsze 30 sekund maja 1100 a potem spada na 900 i czasem wahaja sie pomiedzy 900-950
wymienieno zostalo kable swiece palec zapłonowy kopułka
kolektor ssacy zostalo uszczelniony przepustnica tak samo
co moze byc powodem tego ze podczas jazdy gdy zmieniam i szybko nie zmienie biegu auto potrafi zgasnac ? takie cos zaczyna sie po okolo 5-10 minutach jazdy gdy go odpale po zgasnieci obroty trzymaja sie 1300
Czy to lewe powietrza tak wpływa z gumy dolotowej ? tylko dziwi mnie to jak by byla duza nieszczelnosc to odrazu mialbym jakies objawy
Prosze o porade
[B3 2.0 3A] Audi b3 2.0 E problem z obrotami itp...
zakupilem silnik krokowy i jest dobrze obroty minimalnie faluja 900-950 odpala nie gasnie
uszczelnilem gume dolotowa lecz jeszcze slychac syczenie do wymiany rura dolowa
[ Dodano: 2014-05-10, 21:03 ]
po wymianie silnika krokowego zaobserwowaem kilka rzaczy
jak odpalam auto gdy jest wilgotno odpala od strzała lecz jak jest troche cieplej trzeba nim pokrecic 3-4 sekundy na na cieplym odpala malina.
a i jak odpalam na zimnym gdy jest cieplo zalapie to tak jakby sil nie mial tzn 400 brotow 600 a potem do 1000 co moze byc przyczyna tego ?
a teraz tak
przez okolo kilka minut jazdy zauwzylem ze obroty po jakims czasie ida w dol tzn do okolo 600 obr. jak zgasze silnik i odpale takiej sytacji juz nie ma tak jakby resetuje sie i pozniej juz czegos takiego nie mam
LPG NIE MAM
uszczelnilem gume dolotowa lecz jeszcze slychac syczenie do wymiany rura dolowa
[ Dodano: 2014-05-10, 21:03 ]
po wymianie silnika krokowego zaobserwowaem kilka rzaczy
jak odpalam auto gdy jest wilgotno odpala od strzała lecz jak jest troche cieplej trzeba nim pokrecic 3-4 sekundy na na cieplym odpala malina.
a i jak odpalam na zimnym gdy jest cieplo zalapie to tak jakby sil nie mial tzn 400 brotow 600 a potem do 1000 co moze byc przyczyna tego ?
a teraz tak
przez okolo kilka minut jazdy zauwzylem ze obroty po jakims czasie ida w dol tzn do okolo 600 obr. jak zgasze silnik i odpale takiej sytacji juz nie ma tak jakby resetuje sie i pozniej juz czegos takiego nie mam
LPG NIE MAM