Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 JN] bardzo szarpie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

[b3 1.8 JN] bardzo szarpie

Post autor: Pieterb » 02 sty 2009, 19:02

Po którymś z tankowaniu benzyny silnik zaczął dziwnie szarpać pomiędzy 2000-3000 obrotów. Głównie po zagrzaniu się silnika - jak jest zimny tego przerywania nie ma. Czy ktoś wi co to może być?

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 02 sty 2009, 20:28

ja w motocyklu miałem tak ze własnie po rozgzaniu mi zaczoło szarpac i tak dławic okazało sie ze mam przewody do wymiany a 2 jak po zatankowaniu ci sie to stało to pewnie benzyna miała wode ...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

[b3 1.8 JN] bardzo szarpie

Post autor: Pieterb » 02 sty 2009, 20:36

A jak się najlepiej pozbyć tej wody. wlewałem ostatnio 1l spirytu i nie wiele to pomogło. A co do przewodów mówisz o przewodach wysokiego napięci ja mniemam. Jak twój problem - rozwiązany czy nie?

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 03 sty 2009, 01:53

tak przewody wysokiego napiecia były ... a moj problem raczej tak bo zapalił czyli to była wina podcisnienia , tylko ze ja mu recznie to robiłem (ten dekiel mu recznie podnosiłem ) a jak pozbyc sie tej wody to najleprzy sposob i najpewniejszy spuscic paliwo ale chyba są takie srodki do benzyny i one likwidują wode... pytanko to jestes zadowolony z tego silnika?? duzo takie palą??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

[b3 1.8 JN] bardzo szarpie

Post autor: Pieterb » 03 sty 2009, 08:39

Z mojego knkretnie to nie po to już padaczka i szukam drugiego silnika! Poza tym nie nadają się do gazu bo wychodzą właśnie takie jaja jak u ciebie, wiele osób które znam maiały takie problemy. Jeśli chodzi o spalanie to powiem tak wszyscy mówią, że około 9l ale mnie nigdy nie udało się zejść poniżej 10,5l w cyklu mieszannym oczywiście.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 03 sty 2009, 11:13

ja mam 2 litrowke na tym samym ukladzie wtryskowym i trase robie od 6 l/100 a miasto to kolo 9-10, wiec troche masz albo noge ciezka albo tak jak mowisz masz juz silnik na wyziewach :).

co do pozbycia sie wody to mozesz zamiast spirytusu lac denaturat,( spirytus tez ma wode), denaturat lepiej sie sprawdza i tanszy.

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 03 sty 2009, 11:34

tez słyszałem o denaturacie ze jest dobry , czytałem , słyszałem wiele opini o tych silnikach na wtrysku mechanicznym i jak sie jezdzi na benzynce i sie dba to auto sie odwdziecza.... kumpel ma passata b3 2.0 na takim wtrysku i od wyszczału gazu wogule mu niechce palic na benzynie tylko cały czas gaz zima czy lato...a auto naprawde zapier.... i pali mu własnie koło 12 gazu mysle ze jak zmienisz silnik to bedzie duza ruznica w mocy i w spalaniu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl