Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 Abk 2.0E ] bierze olej

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
padre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:55
Lokalizacja: Białystok

[b4 Abk 2.0E ] bierze olej

Post autor: padre » 13 sie 2007, 16:07

Witam.
mam taki problem . Moje audi po przejechaniu około 12 tys . kilometrów "wypiło" 3 litry oleju. Co może byc przyczyna tego i jak mozna temu zaradzić? Słyszałem że wystarczy wymiana uszczelniaczy. Czy to prawda?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 sie 2007, 16:11

A powiedz czy masz gaz jeżeli tak to kiedy był zamontowany. Ja u siebie po założeniu gazu na 1500 wlałem1 oleju a nigdzie nie wycieka a nie kopci na niebiesko podobno sie ma uspokoić

padre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: padre » 13 sie 2007, 16:13

gazu nie mam. samochód jeżdzi tylko na benzynie. nie kopci

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 sie 2007, 16:18

a wycieki szczególnie popatrz czy nie ma wycieku z simeringu na wale od strony sprzęgła

padre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: padre » 13 sie 2007, 16:19

sprawdzałem . nie ma zadnych wycieków. wszystko pod maska jest suche

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 13 sie 2007, 18:37

pod maską nie sprawdzisz musisz zerknąc na spód samochodu najlepiej kanał i patrz na skrzynie biegów jezeli leci to bedzie zaolejona ew sama końcowa częśc osłony pod silnikiem bedzie zabrudzona ale to cięzko dojrzeć

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 sie 2007, 19:28

padre, bierze Ci litr oleju na 4 tys km, zatem jest to normalne przy przebiegu ok 250 - 300 tys. Wymien uszczelniacze, a spalanie oliwy spadnie.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 sie 2007, 20:09

Doc pisze:padre, bierze Ci litr oleju na 4 tys km, zatem jest to normalne przy przebiegu ok 250 - 300 tys. Wymien uszczelniacze, a spalanie oliwy spadnie.
Dokładnie. Niektórzy producenci piszą w swoich autach że na 1000 km auto może brać nawet 0,5L oleju. To oczywiście skrajne przypadki ale silnik musi się naoliwiać. Nawet nowe auto bierze olej.

MARCO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 mar 2007, 21:46
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: MARCO » 13 sie 2007, 20:18

Dużo zależy także od techniki jazdy,jeżeli jej dużo wstawiasz będzie łykać więcej.Moja łykneła w ciągu 6 miesięcy i 5tyś km 0,3litra przy przebiegu 170 tyś km.Wymień uszczelniacze powinny ograniczyć ilość oliwy,a dużo nie kosztują.

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 14 sie 2007, 08:42

padre pisze:mam taki problem . Moje audi po przejechaniu około 12 tys . kilometrów "wypiło" 3 litry oleju.
Chciałbym mieć taki problem :-) Moja niunia wciąga tyle na ok.2500/3000km. :evil: Zamienimy sie :mrgreen: ?

punk

Post autor: punk » 14 sie 2007, 14:18

Mój brał 1litr na 3000 km. W zeszłym tygodniu wymieniłem uszczelniacze. Przejadę jakieś 2000 i dam Ci znać jakie są efekty

PIACHU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 01 lip 2007, 23:02
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: PIACHU » 14 sie 2007, 23:23

wymień kolego uszczelniacze na zaworach i będziesz miał spokój. pozdrawiam i życzę szerokości ________________piachu

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 15 sie 2007, 22:20

uszczelniacze to podstawa spadnie zużycie odrazu , ale to jeszcze zależy od stylu jazdy , ja jak smigam lokalnie z małymi predkosciami i obrotami to zużycia nie ma wcale , tydzień temu miałem okazje przejechać sie do Berlina to na 450 km wciagnął 300ml przy prędkosci średniej ok 170km/h ;-)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 16 sie 2007, 02:20

wilu8 pisze:miałem okazje przejechać sie do Berlina to na 450 km wciagnął 300ml przy prędkosci średniej ok 170km/h ;-)
Zgadza sie.
Ja pogoniłem swoje autko na trasie 700 km. Sporo kilometrów zrobilem z prędkością 150 - 170 km i musiałem wlać prawie pół litra oliwy.
Jezdzac lokalnie dolewam tyle na 5 000.

a.g179

Post autor: a.g179 » 16 sie 2007, 18:19

Witam gdze znajde istrukcje wymiany uszczelniaczy zaworow bez sciagania glowicy prosze o linka do takiej instrukcji

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga