Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] brak iskry

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 13 lut 2012, 17:28

Padła kostka stacyjki. :(

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 13 lut 2012, 18:57

no cewka kupiona iskra jest za oryginał zawołał 80zeta miał też zaminnik beru też za tyle ale mówił że oryginal lepszy koleś mówił też coś o jakiej tajwańskiej co 2 dni chodzi może tydzień isię tyopiom i jednej babce prawie się od takij fura zajarała.

jak az taki spadk napięcia podczas rozruchu to albo aku słaby już albo rozrusznik tyle bierze bo ma ciężko zakręcić może warto było by go wyjąć i zrobić rentgen.

yohnell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 02 sie 2010, 20:10

Post autor: yohnell » 13 lut 2012, 19:21

Akumulator teraz podładowałem, bo od kręcenia znowu padł (no i mrozu). Oczywiście pali teraz na dotyk, wręcz nie zdążę dobrze przekręcić a już pali.
Teraz zrobię taki test, że gdy znowu nawali, odłączę klemę na jakiś czas aż się zresetuje zegar, dlaczego? Zauważyłem że po każdym razie jak wyciągałem do ładowania, zawsze potem palił.
Co do rozrusznika, akumulator mógł być już zdechły, wręcz ledwo kręcił rozrusznikiem, a i tak odpalał od razu, więc kwestia rozrusznika wg mnie odpada.
Jeśli się okaże że to kwestia restartu to co mi się może w takim razie "zawieszać" Wiem, tworzę już ;d

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 13 lut 2012, 19:27

yohnell, Jeśli okaże się że reset pomaga to podepnij auto pod VAG i napisz co tam pokazało.

yohnell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 02 sie 2010, 20:10

Post autor: yohnell » 26 lut 2012, 11:21

Radość przedwczesna, ponad tydzień auto odpalało jak ta lala. Dzisiaj piękna pogoda, słonecznie, sucho i co?? Nie gada. Zrobiłem ostatnie podejście, rozłączyłem akumulator, zrestartował się zegar (powiedzmy że 15min bez klemy). I niestety nic. No i oczywiście dziś cały dzień jeżdżenia odpalania, i jak na samym początku pisałem, za każdym razem, tylko nie za pierwszym odpala ;/ Idę po benzynę, mam już tego dosyć.

[ Dodano: 2012-03-14, 19:33 ]
Przyszła wiosna i oczywiście.....nic już z autem się nie dzieje. Pali teraz jak ta lala. Czyli do następnej zimy

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 03 sty 2013, 23:37

ja mam podobny problem, z tym ze u mnie to dopiero początki, ale coraz częściej się to zdarza. z rana po 10min kręcenia odpali, dojadę do najbliższych świateł i jak zgaśnie to tylko modlić się żeby ktoś pomógł popchnąć albo żeby zapalił, proszę pisz co tam u Ciebie wyszło...
Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 sty 2013, 19:57

Kolego wymień przekaźnik 30, miałem podobną sytuacje po podpięciu VAg-a okazało sie ze szalało zasilanie ECU i stad te problemy z odpalaniem.

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 04 sty 2013, 23:03

Wojtku jakiś rok temu wymieniałem, kupowałem oryginał w niemieckim salonie audi w rajhu bo mieszkam przy granicy, myślisz że już go strzeliło? po głowie chodzi mi krokowiec ale nie pasuje mi temperatura, jak auto się nagrzeje to pali na dotyk. A czy może być coś z immo?
pozrawiam

[ Dodano: 2013-01-05, 00:18 ]
poczytałem trochę krokowiec to nie będzie, ale wyczyszczę bo nie zaszkodzi, niestety zabiorę się do tego w niedzielę bo do roboty trzeba iść a wieczorem znów poczytam co radzicie. pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 sty 2013, 14:46

podłącz VAG-a i sprawdz napięcie zasilania ECU i bedzie wiadomo czy przekaźnik jest OK.

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 06 sty 2013, 15:59

A kolega Yohnell poczynił jakieś postępy? moja po dwóch dniach stania dziś wogóle nie chce zagadać, tylko co jakiś czas podczas kręcenia prychnie na przestrzał, odpiąłem klemę, zrestartuje kompa i zobaczę, nie chcę dziś grzebać bo święto i deszcz leje, mam stary przekaźnik przelutowany to podmienię i zobaczymy, ja sam nic nie wymyśle to chyba przejadę się do Ciebie Wojtku bo widzę że jesteś z J.G. albo pocisnę do Lubina, do Marcina, choć nie wiem czy on jeszcze działa. Pozrawiam

[ Dodano: 2013-01-13, 22:34 ]
Witam, moja niunia już działa, przyczyną była wilgoć w kopułce, na wolnych obrotach gubiła prąd, przetarcie szmatką wystarczyło, od wilgoci przyblokował się węglik ten co dociska palec przetarłem i niunia kręci na dotyk. pozdrawiam

measure1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56

Post autor: measure1983 » 06 lut 2015, 15:02

panowie chciał bym odświeżyć trochę temat gdyż mam taki sam problem jak miał kolega czyli brak iskry sprawdzałem aparat jak już ktoś wcześniej opisał(czyli minus ze środkowym przewodem stykałem) i niema przeskoku iskry czyli najprawdopodobniej aparat do wymiany ale interesuje mnie inna kwestia otóż czy na środkowym przewodzie od sterowania powinien być prąd po zapłonie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 lut 2015, 11:13

measure1983 pisze:wcześniej opisał(czyli minus ze środkowym przewodem stykałem) i niema przeskoku iskry czyli najprawdopodobniej aparat do wymiany
Stykałeś na odłączonej kostce? Jeśli nie ma iskry to coś innego siadło a nie aparat.
A na środkowym względem masy (na odłączonej kostce) powinno być 12V albo 5V już nie pamiętam.

A jak dotykasz środkowym do masy to włącza się pompka paliwa?

Sprawdź bezpieczniki.

measure1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56

Post autor: measure1983 » 07 lut 2015, 13:45

stykałem na podłączonej kostce i miałem jedną swiece wykręconą nic sie nie działo. a jak odpiełem kostkę to prąd jest niema tylko na srodkowym przewodzie czyli na sterowaniu a orientujesz się ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za środkowy przewód czyli sterowanie?
Pompka paliwa się nie załącza po zetknięciu środkowego z masą

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 lut 2015, 17:30

measure1983 pisze:ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za środkowy przewód czyli sterowanie?
Chyba któryś z bezpieczników, tych doczepionych przy krawędzi skrzynki bezpieczników powinien być od ECU z którego idzie sygnał pull-up na środkowy pin.
A tuż po włączeniu zapłonu pompka paliwa włącza się na chwilę?

Poprawka, spojrzałem w schemat i do ecu nie ma żadnego bezpiecznika.

measure1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56

Post autor: measure1983 » 07 lut 2015, 19:11

tak by wygladało ze pompa paliwa chodzi bo podczas krecenia silnikiemn czuć paliwo a ma ktos moze jakiś schemacik po polsku chodzi głównie o to dokąd idą przewody od aparatu zapłonowego. a jeszczee jedno podczas włączenia zapłonu tykają czujniki patrząc od przodu to po lewej stronie silniczek krokowy i jeszcze jakies dwajeden tak jakby na kolektorze dolotowym tym aluminiowym i jeszcze jeden przy nadkolu jutro postaram sie foto wstawić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl