[B4 2.0 ABK] brak iskry
no cewka kupiona iskra jest za oryginał zawołał 80zeta miał też zaminnik beru też za tyle ale mówił że oryginal lepszy koleś mówił też coś o jakiej tajwańskiej co 2 dni chodzi może tydzień isię tyopiom i jednej babce prawie się od takij fura zajarała.
jak az taki spadk napięcia podczas rozruchu to albo aku słaby już albo rozrusznik tyle bierze bo ma ciężko zakręcić może warto było by go wyjąć i zrobić rentgen.
jak az taki spadk napięcia podczas rozruchu to albo aku słaby już albo rozrusznik tyle bierze bo ma ciężko zakręcić może warto było by go wyjąć i zrobić rentgen.
Akumulator teraz podładowałem, bo od kręcenia znowu padł (no i mrozu). Oczywiście pali teraz na dotyk, wręcz nie zdążę dobrze przekręcić a już pali.
Teraz zrobię taki test, że gdy znowu nawali, odłączę klemę na jakiś czas aż się zresetuje zegar, dlaczego? Zauważyłem że po każdym razie jak wyciągałem do ładowania, zawsze potem palił.
Co do rozrusznika, akumulator mógł być już zdechły, wręcz ledwo kręcił rozrusznikiem, a i tak odpalał od razu, więc kwestia rozrusznika wg mnie odpada.
Jeśli się okaże że to kwestia restartu to co mi się może w takim razie "zawieszać" Wiem, tworzę już ;d
Teraz zrobię taki test, że gdy znowu nawali, odłączę klemę na jakiś czas aż się zresetuje zegar, dlaczego? Zauważyłem że po każdym razie jak wyciągałem do ładowania, zawsze potem palił.
Co do rozrusznika, akumulator mógł być już zdechły, wręcz ledwo kręcił rozrusznikiem, a i tak odpalał od razu, więc kwestia rozrusznika wg mnie odpada.
Jeśli się okaże że to kwestia restartu to co mi się może w takim razie "zawieszać" Wiem, tworzę już ;d
Radość przedwczesna, ponad tydzień auto odpalało jak ta lala. Dzisiaj piękna pogoda, słonecznie, sucho i co?? Nie gada. Zrobiłem ostatnie podejście, rozłączyłem akumulator, zrestartował się zegar (powiedzmy że 15min bez klemy). I niestety nic. No i oczywiście dziś cały dzień jeżdżenia odpalania, i jak na samym początku pisałem, za każdym razem, tylko nie za pierwszym odpala ;/ Idę po benzynę, mam już tego dosyć.
[ Dodano: 2012-03-14, 19:33 ]
Przyszła wiosna i oczywiście.....nic już z autem się nie dzieje. Pali teraz jak ta lala. Czyli do następnej zimy
[ Dodano: 2012-03-14, 19:33 ]
Przyszła wiosna i oczywiście.....nic już z autem się nie dzieje. Pali teraz jak ta lala. Czyli do następnej zimy
Wojtku jakiś rok temu wymieniałem, kupowałem oryginał w niemieckim salonie audi w rajhu bo mieszkam przy granicy, myślisz że już go strzeliło? po głowie chodzi mi krokowiec ale nie pasuje mi temperatura, jak auto się nagrzeje to pali na dotyk. A czy może być coś z immo?
pozrawiam
[ Dodano: 2013-01-05, 00:18 ]
poczytałem trochę krokowiec to nie będzie, ale wyczyszczę bo nie zaszkodzi, niestety zabiorę się do tego w niedzielę bo do roboty trzeba iść a wieczorem znów poczytam co radzicie. pozdrawiam
pozrawiam
[ Dodano: 2013-01-05, 00:18 ]
poczytałem trochę krokowiec to nie będzie, ale wyczyszczę bo nie zaszkodzi, niestety zabiorę się do tego w niedzielę bo do roboty trzeba iść a wieczorem znów poczytam co radzicie. pozdrawiam
A kolega Yohnell poczynił jakieś postępy? moja po dwóch dniach stania dziś wogóle nie chce zagadać, tylko co jakiś czas podczas kręcenia prychnie na przestrzał, odpiąłem klemę, zrestartuje kompa i zobaczę, nie chcę dziś grzebać bo święto i deszcz leje, mam stary przekaźnik przelutowany to podmienię i zobaczymy, ja sam nic nie wymyśle to chyba przejadę się do Ciebie Wojtku bo widzę że jesteś z J.G. albo pocisnę do Lubina, do Marcina, choć nie wiem czy on jeszcze działa. Pozrawiam
[ Dodano: 2013-01-13, 22:34 ]
Witam, moja niunia już działa, przyczyną była wilgoć w kopułce, na wolnych obrotach gubiła prąd, przetarcie szmatką wystarczyło, od wilgoci przyblokował się węglik ten co dociska palec przetarłem i niunia kręci na dotyk. pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-13, 22:34 ]
Witam, moja niunia już działa, przyczyną była wilgoć w kopułce, na wolnych obrotach gubiła prąd, przetarcie szmatką wystarczyło, od wilgoci przyblokował się węglik ten co dociska palec przetarłem i niunia kręci na dotyk. pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
panowie chciał bym odświeżyć trochę temat gdyż mam taki sam problem jak miał kolega czyli brak iskry sprawdzałem aparat jak już ktoś wcześniej opisał(czyli minus ze środkowym przewodem stykałem) i niema przeskoku iskry czyli najprawdopodobniej aparat do wymiany ale interesuje mnie inna kwestia otóż czy na środkowym przewodzie od sterowania powinien być prąd po zapłonie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Stykałeś na odłączonej kostce? Jeśli nie ma iskry to coś innego siadło a nie aparat.measure1983 pisze:wcześniej opisał(czyli minus ze środkowym przewodem stykałem) i niema przeskoku iskry czyli najprawdopodobniej aparat do wymiany
A na środkowym względem masy (na odłączonej kostce) powinno być 12V albo 5V już nie pamiętam.
A jak dotykasz środkowym do masy to włącza się pompka paliwa?
Sprawdź bezpieczniki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
stykałem na podłączonej kostce i miałem jedną swiece wykręconą nic sie nie działo. a jak odpiełem kostkę to prąd jest niema tylko na srodkowym przewodzie czyli na sterowaniu a orientujesz się ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za środkowy przewód czyli sterowanie?
Pompka paliwa się nie załącza po zetknięciu środkowego z masą
Pompka paliwa się nie załącza po zetknięciu środkowego z masą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba któryś z bezpieczników, tych doczepionych przy krawędzi skrzynki bezpieczników powinien być od ECU z którego idzie sygnał pull-up na środkowy pin.measure1983 pisze:ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za środkowy przewód czyli sterowanie?
A tuż po włączeniu zapłonu pompka paliwa włącza się na chwilę?
Poprawka, spojrzałem w schemat i do ecu nie ma żadnego bezpiecznika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
tak by wygladało ze pompa paliwa chodzi bo podczas krecenia silnikiemn czuć paliwo a ma ktos moze jakiś schemacik po polsku chodzi głównie o to dokąd idą przewody od aparatu zapłonowego. a jeszczee jedno podczas włączenia zapłonu tykają czujniki patrząc od przodu to po lewej stronie silniczek krokowy i jeszcze jakies dwajeden tak jakby na kolektorze dolotowym tym aluminiowym i jeszcze jeden przy nadkolu jutro postaram sie foto wstawić