


PS jakis czas temu mialem lekka kolizje przodem i czy w AUDI jest cos takiego jak zabespieczenie pompy??(w CC/SC jest pod deska rozdzielcza ale jak sie to wlaczy to wogule wylacza pompe) czy jest to w Audi jak tak to gdzie??
paliwo podaje tylko tak jak by nie chcial sprawdzane wczorajmarko pisze:Sprawdzałeś pompe w zbiorniku paliwa ? Koleś wlał do benzyny jakiś ulepszacz i zrobiła mu się różowa galareta . Na LPG chodził a na benzynce nic . Odepnij pod maską dopływ paliwa i na moment włącz zapłon ( robota dla dwóch , jeden kręci , drugi obserwuje ) . Jeżeli daje paliwo sprawdź błędy w komputerze. Przy okazji sprawdź iskre na świecy jaka jest.
Pompa Mono - Motronic Bosch - ciśnienie tłoczenia 0,8 ... 1,2 bar , wydatek przy 10V - 800cm sześciennych / minute , przy 12V 1300cm sześć / minute (powinno ostro tryskać) , jeżeli masz możliwość to podmień pompe na dobrą i sprawdź co będzie ( chyba , że masz zatkane po drodze przewody paliwowe , filtr paliwa ?) , to możesz sprawdzić odpinając rurke bezpośrednio na zbiorniku paliwahomer pisze: paliwo podaje tylko tak jak by nie chcial sprawdzane wczoraj
wpiecie masz w puszce z bespiecznikami pod maska jak staniesz na wprost samochodu to one sa po stroni pasazera biala i czarna (laczenie starego typu)Adek pisze:Wysłany: Dzisiaj 21:38
Czołem .Zakupiłem dzisiaj nowy czujnik temperatury ( niebieski )Rano pomiar rezystancji na starym zimnym - brak wskazań na nowym zaraz po zakupie również brak wskazań , Montuje nowy mierze oporność na rozgrzanym płynie ok 1800 Omów na starym dopiero co wyjętym też 1800 Omów Praca na starym i nowym w ogóle się nie różni ,Zakupuje więc nowe świece NGK montuje - brak poprawy na benzynie na LPG ok. Kontroluje wszystkie połączenia elektryczne do wtrysku i krokowego ok< sprawdzam jeszcze raz dolot powietrza - brak zasysania lewego powietrza. Sprawdzam napięcie na białych przewodach od sondy napięcie na wyłączonym silniku ponad 14 V - jak sprawdzic czy ona działa prawidłowo .gdzie wogle można w B4 podpiąć się komputerem aby sprawdzić błędy , czy może coś nie tak z zasilaniem paliwa , tylko że podczas pracy na benzynie leci z rury czarny dym . a świece są czarne , czyli nie spala tyle paliwa ile dostaje . może filtr siedzi ale czy to by było przyczyną i skąd większe spalanie na LPG., Prosze o pomoc z góry dziekuje za kazdą uwagę
U mnie było to samo o czym już donosiłem w różnych wątkach. Różnica polegała na tym, że ja nie sprawdzałem sondy lecz wziąłem za pewnik, że oryginalna po przelataniu 235 tyś nie może reagować tak szybko jak nowagrotti pisze:Kochani - co do szarpania [...]
Słuchajcie wymieniłem sondę i problem zniknął - ULGA JAK "150"