Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B3 2.0E] brak mocy powyzej 3500 obrotow

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
matys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 wrz 2007, 14:56
Lokalizacja: Żary

[80 B3 2.0E] brak mocy powyzej 3500 obrotow

Post autor: matys » 05 wrz 2007, 15:06

witam jakis czas temu moj tato zakupil audi 80 b3 2.0e no i na poczatku niezwracalem na to uwagi ale po jakims czasie zauwazylem ze jak wciskam pedal w podloge to po 3500 -4000obrotow zaczyna puchnac i tak na kazdym biegu,sie w ogole druga komora nie otwiera,to jest niby zrobione zeby mniej spalała ale pali tak samo duzo jak normalna i w ogole ciagu nie ma a predkosc maxymalna ledwie 182 km/h...mial ktos moze taki problem?? i jak go rozwiazac?? no i jeszcze jedna sprawa temperatura silnika pokazuje zawsze jakos mniej stopni przy normalnej jezdzie jakies70- 80 stopni jest....pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2007, 16:19 przez matys, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 05 wrz 2007, 15:37

Czy szukałeś już pomocy w poprzednich naszych postach? Jak Ci pomogę odnośnie wskazań temperatury to już z 10 raz będę pisał to samo. Poświęć chwile czasu i poczytaj to co zostało napisane wcześniej. Wskaźnik temperatury i liczniki to dyżurny temat forum.

matys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 wrz 2007, 14:56
Lokalizacja: Żary

Post autor: matys » 05 wrz 2007, 16:29

szukalem no i o temepraturze wyczytalem cos ale o mocy nic a troche tych stron przelecialem...

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 05 wrz 2007, 16:46

Zrób zdjęcie mechanizmu sterowania przepustnicami i pokaż na forum. Zdejmij gumę z zespołu przepustnic i poproś by ktoś wcisnął gaz do dechy, a Ty obserwuj, czy obie przepustnice otwierają sie na maksa. Skasuj luz na lince przyspieszenia.

Seba80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 30 sie 2007, 17:18
Lokalizacja: Łomża

a moze..

Post autor: Seba80 » 05 wrz 2007, 18:22

aparat zaplonowy musi byc suchy/czysty, kopulka takze. to podstawa. faktycznie foto przepustnicy przydaloby sie. sam mechanizm musi byc ok. poza tym jesli dalej nie kreci przy duzych obrotach to moze byc umierajaca pompa paliwa. powodem moze byc tez wadliwa praca sondy L. czy uklad wydechowy jest szczelny przed sonda?

matys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 wrz 2007, 14:56
Lokalizacja: Żary

Post autor: matys » 12 wrz 2007, 09:56

witam rozmawialem z pewnym mechanikiem i on mowil ze to audi ma komputer i to jest jakos komputerowo zablokowane ze sie druga komora nie otwiera...pozdrawiam

kobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 07 wrz 2007, 17:01
Lokalizacja: pszczółki

Post autor: kobra » 12 wrz 2007, 11:17

najpierw zaczne zawsze robiłem błedy wiec prosze nie zwracajcie na to uwagi bede sie starał pisac wolniej i dokładniej . a teraz o problemie sprawdz sonde l bo znajomy miał tak przy coonwerto hondzie a potem odcinało go juz przy 90 bez w zgledu jak deptał
:mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl