Witam, moj problem polega na tym ze rano odpalam na zimnym silniku to trzyma 300-400 obrotow i calym silnikiem zuca, przekroczy 50 stopni na blacie jest okej, regulowalem srubkami na przepustnicy to rano trzyma 900 ale jak sie nagrzeje to prawie 2 tys wiec taka opcja jest besensowna , silniczek krokowy sprawdzony, nawet zalozony nowy na probe nic nie dało, niebieski czujnik jest zmieniony , ruszany nastawnik przepustnicy.
Robiony remont silnika, 300 km po remoncie odbiło mu z tym ssaniem, komputer restartowany, bledy skasowane w komputerze, wywala tylko błąd czujnika hala ale to nic nie ma do rzeczy moim zdaniem . Ręce opadają mi juz z tym autem...
[B4 2.0 ABT 90KM] BRAK SSANIA
- ptaku19991
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2013, 03:05
- Lokalizacja: Kłodzko
[B4 2.0 ABT 90KM] BRAK SSANIA
Ostatnio zmieniony 27 sie 2013, 14:20 przez ptaku19991, łącznie zmieniany 1 raz.
- ptaku19991
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2013, 03:05
- Lokalizacja: Kłodzko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2007, 12:14
- Lokalizacja: Podkarpackie
- ptaku19991
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2013, 03:05
- Lokalizacja: Kłodzko
Mam BP+ LPG na obu paliwach to samo, czuc na benzynie ze ma uboga mieszanke bo ciezko sie wkreca na zimnym , coraz wieksza temp to lepsze obroty az dojda do 900 i moge poł polski ocjechac i nic sie nie dzieje ,az nie ostygnie silnik do ok 20-30 stopni.
Oczywiscie odpalana na dotyk ale musze trzymac go chwile ok 1tyś albo poprostu jechac a to jest uciazliwe.
Dzisiaj jade kupic do goscia przepustnice + krokowiec orginał Bosch , jezdzone do konca za 100zł zaryzykuje, moze nastawnik siedzi lub co innego....
A czujników podmieniałem z 5 i na wszystkich to samo, teraz założony nowy.
Oczywiscie odpalana na dotyk ale musze trzymac go chwile ok 1tyś albo poprostu jechac a to jest uciazliwe.
Dzisiaj jade kupic do goscia przepustnice + krokowiec orginał Bosch , jezdzone do konca za 100zł zaryzykuje, moze nastawnik siedzi lub co innego....
A czujników podmieniałem z 5 i na wszystkich to samo, teraz założony nowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2007, 12:14
- Lokalizacja: Podkarpackie
Nastawnik przepustnicy można łatwo zmierzyć, jest nawet filmik na youtube jak to zrobić. Wystarczy jakiś woltomierz co pokazuje rezystancje i mierzysz ja 2 i 4 pinie. W trakcie dodawania gazu rezystancja powinna rosnąć.
Taki pomysł mi teraz przyszedł że to może być podciśnienie, bo po odpaleniu auto może zasysać niewłaściwe powietrze. To zajmuje mało czasu zrób jeszcze taką solidną kontrolę podciśnienia.
Taki pomysł mi teraz przyszedł że to może być podciśnienie, bo po odpaleniu auto może zasysać niewłaściwe powietrze. To zajmuje mało czasu zrób jeszcze taką solidną kontrolę podciśnienia.
- ptaku19991
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2013, 03:05
- Lokalizacja: Kłodzko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2007, 12:14
- Lokalizacja: Podkarpackie
- ptaku19991
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2013, 03:05
- Lokalizacja: Kłodzko