Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 abt 2,0 automat] brak wolnych obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotrpiter

[80 b4 abt 2,0 automat] brak wolnych obrotów

Post autor: piotrpiter » 02 lip 2012, 17:07

Witam szanowne Forumowisko ! od jakiegoś czasu moje a80 pracuje na ssaniu trzyma non stop równo 1000 obrotów czy zimny czy goracy ciagle 1000 .wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian czy znajde jeszcze inny czujnik i gdzie go szukac.W poprzedniej maszynie jakos miałem to obstukane (b3 motor jn) tego jakoś nie mogę zrozumieć chyba kwestia przyzwyczajenia.chyba ze to jest abk .u mnie jest okragły filtr powietrza ale coś mi i tak nie pasuje .wieczorkiem dodam fotkę motorka może co wymyslimy....

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 lip 2012, 17:20

Jak masz okrągły filtr to masz silnik ABT (jak w tytule wątku) na jedno punktowym wtrysku. Sprawdź czy nie przyblokował się nastawnik przepustnicu(potocznie zwany krokowiec) w automacie jest inny numer kat niż do zwykłej skrzyni- zdje się że chodzi o jakieś dodatkowe sygnały. A może już jest założony nieodpowiedni. :roll:

piotrpiter

Post autor: piotrpiter » 02 lip 2012, 17:33

oki musze go wytargac w sumie jest juz pełnoletni .swija droga to te obroty padły po prawie generalce silnika .jak sie ruszyło jedno to posypało sie drugie .dzieki za podpowiedz

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 lip 2012, 17:37

A to co robiłeś przy silniku ?
Może coś nie podłączone albo źle zmontowane, nie bierze przypadkiem fałszywego powietrza w okolicach zespołu wtryskowego- chodzi o podstawę tą gumową. Poruszaj całym "gaźnikiem" i zobacz czy nie ma zmian, posprawdzaj jeszcze układ podciśnienia do serwa i i filtra węgla .

piotrpiter

Post autor: piotrpiter » 02 lip 2012, 17:42

wszystkie węże rury elementy gumowe , uszczelki podcisnienie jest wymienione poskładane jak trzeba ale moge sie mylić .tak sobie mysle czy przypadkiem czujknik powietrza temperatury jak w jn nie jest rąbnięty o il;e mam tu coś takiego .ale temat jest rozwojowy .i w tym tygodniu biore dzień wolnego , do tego kabze kasiory i musze to zrobić

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 lip 2012, 17:44

Pokop na forum. Czujnik temp powietrza zasysanego jest pod pokrywą filtra powietrza. Są gdzieś podane jakie powinien mieć opory w zależności od temperatury. Jest podłączany na tej samej kostce to wtryskiwacz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lip 2012, 17:46

piotrpiter pisze:wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian
3 pinowy(szary) to jest od zegarów a 2 pinowy(niebieski) jest od kompa. To który wymieniłeś :?: tak dla pewności pytam.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 lip 2012, 17:51

PieterB pisze:
piotrpiter pisze:wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian
3 pinowy(szary) to jest od zegarów a 2 pinowy(niebieski) jest od kompa. To który wymieniłeś :?: tak dla pewności pytam.
Fakt :mrgreen: nawet na to nie zwróciłem uwagi.
Jeżeli tak to weź odłącz niebieski i zobacz czy bedzie różnica w pracy silnika.

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 02 lip 2012, 19:59

Ja też mam monowtrysk,tylko że PM ,bardzo proste silniki.U mnie przyczyną był zepsuty nastawnik.Tylko że mi najpierw wył i zawieszałsie na 1500,a po dwóch dniach żona wróciła z pracy i cały czas obroty 5000

piotrpiter

Post autor: piotrpiter » 03 lip 2012, 16:08

koncze prace o 18 to wieczorkiem postaram sie zbadac temat poki co kurde nawet nie chce mi sie wracac do domu 40 w cieniu u mnie

[ Dodano: 2012-07-04, 16:54 ]
odrobinke dłubałem dziś napewno cos było grzebane przy regulacji linki .srubka przy kowadełku jest wkrecona na max czyli wczesniej obroty były za niskie i chyba ktos gmerał przy gazniku i poszedł najprostsza droga wkrecajac srubę by gaz nie schodził do zera .sama owa srubka nie wyglada mi na ori audi jest z łbem pół okragłym jakby niklowana na krzyzak ale jakas bardZiej typ radziecki

[ Dodano: 2012-07-05, 16:22 ]
wymieniony był dwupinowy

[ Dodano: 2012-07-05, 21:52 ]
byłem na kompie i wiekszych błedów nie wykazało jedynie w skrzyni i czujnik predkosci ale juz jest git

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl