[ 80 b4 abk] ciężko pali, bardzo niskie obroty HELP!!
[ 80 b4 abk] ciężko pali, bardzo niskie obroty HELP!!
Witam Panowie jestem na skraju rozpaczy, wymienilem wszystko co wskazywalo bledy na vag tzn przeplywke, czuj temp wody, sonde lambda, dodatkowo przekaznik nr 30 i objawy nic sie nie poprawily a wyglada to tak
przekrecam kluczyk kreci i nie chce odpalic wylaczam zaplon odpalam jeszcze raz i jesli dodam gazu to odpali jesli nie to zlapie na chwile to obrotyu spadna i zgasnie na poczastku po odpaleniu utzrymuje sie 900 obrotow a juz po okolo 1-2min szybko opadaja i na utrzymuja sie na 200-300 obrotow jak jade depne mu to go tzyma tak jakby muli poszczekam chwile na wdepnietym gazie lub puszcze i nacisne jeszcze raz lub zredukuje bieg i dostaje takiego kopa ze w siedzenie wgniata jesli nacisne sprzeglo albo obroty spadaja do 200-300 i tak faluja albo gasnie
HELP HELP HELP
przekrecam kluczyk kreci i nie chce odpalic wylaczam zaplon odpalam jeszcze raz i jesli dodam gazu to odpali jesli nie to zlapie na chwile to obrotyu spadna i zgasnie na poczastku po odpaleniu utzrymuje sie 900 obrotow a juz po okolo 1-2min szybko opadaja i na utrzymuja sie na 200-300 obrotow jak jade depne mu to go tzyma tak jakby muli poszczekam chwile na wdepnietym gazie lub puszcze i nacisne jeszcze raz lub zredukuje bieg i dostaje takiego kopa ze w siedzenie wgniata jesli nacisne sprzeglo albo obroty spadaja do 200-300 i tak faluja albo gasnie
HELP HELP HELP
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 17:42 przez malan, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego jak sprawdzisz podstawowe rzeczy w tym silniku to wtedy napisz czy przyczyna awari znikneła podobne tematy wałkowane na okrągło gdybys cos poczytał to juz dawno bys posprawdzał. Jezeli chodzi o regulator to sprawdz wezyk czy suchy bedziesz miał pewnosc,ja bym zaczął od rozrządu i zapłonu, bo to w abk musi byc ustawione idealnie ale łatwe to nie jest .Działaj kolego....
Do:Romeo: znam sie troche na samochodach nie jeden uzdrowilem wiec podstawy sprawdzilem. A tutaj mam naprawde duzy problem, bo juz nie mam serio chlopaki pomyslow co by moglo to byc. to nic z zaplonem a co ma regulator cisnienia do tego skoro napisalem ze na gazie jest ten sam problem i objawy??
zaciekawilo mnie to ze napisales cos o rozrzadzie a co dokladniej masz na mysli??
zaciekawilo mnie to ze napisales cos o rozrzadzie a co dokladniej masz na mysli??
w moim przypadku jak pasek przeskoczył auto było zmulone, długo krecił po zchodzeniu z obrotów wskazówka zatrzymywała sie na 1100 potem spadała i znowu na 1100 auto szarpało i inne dziwy ustawiłem znaki na kole pasowym na wałku i "0" w okienku potem ustawiłem zapłon zgodnie z instrukcją dla Abk (tylko i wyłącznie) i auto ozyło wszystkie problemy znikły teraz kreci wysoko silnik bardzo elastyczny obroty idealnie trzymająmalan pisze:zaciekawilo mnie to ze napisales cos o rozrzadzie a co dokladniej masz na mysli??
dlatego kolego pisze zacznij od rozrządu potem ustaw zapłon jezeli to nic nie da bedziesz mógł to przynajmniej wykluczyc
a jednak moze :mrgreen:mati86 pisze:rozrząd się sam nie przestawił skoro był dobrze ustawiony i chodził.
regulator również bardzo mozliwy wymien w ciemno lub podmien dla pewnosci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Kolego odlacz czujnik temperatury ten niebieski, wtedy komputer przyjmie ze temperatura jest ujemna i da wiecej paliwa - zobacz wtedy jak pracuje na zimnym silniku i pozniej w miare rozgrzania na cieplym- przy odlaczonym czujniku sprawdzisz czy mieszanka byla za uboga bo komputer da wiecej paliwa, jesli masz mozliwosc sprawdzenia sony lambda to mozesz sprawdzac jej wskazania. Z objawow co piszesz to sprawdzil bym tak jak koledzy podpowiadali - regulator cisnienia paliwa, jesli bedzie uszkodzony moze byc ciezko odpalic samochod jak odpali czuc paliwem z wydechu i wydech obkopcony ciezka praca silnik na biegu jalowym, ale za to buta moze miec dobrego. Po kolorze osadu na swiecach tez mozna cos stwierdzic, napisz jaki jest kolor to bedziemy sie dalej zastanawiac:)pozdrawiam