Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80Q B2 2.2]Cisnienie na tłokach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dayton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 07 gru 2006, 17:01
Lokalizacja: bisztynek

[80Q B2 2.2]Cisnienie na tłokach

Post autor: dayton » 16 lut 2007, 08:27

Siema. Kolega ma audi 80 2.3 quattro 83 rok, i ma pytanie dotyczace silnika, " Jezeli jest po 11 bar na cylindrze to jak dlugo mozna jezdzic jeszcze na takim silniku" z gory dzieki za odpowiedz,
Ostatnio zmieniony 16 lut 2007, 10:22 przez dayton, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 lut 2007, 10:21

Jeżeli na wszytskich jest tak samo to jeszcze baaardzo długo.

Pobiera oliwę? Dymi na niebiesko?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 16 lut 2007, 12:14

Zgadzam się z przedmówcą. W sytuacji gdy nikt nie wkładał swoich paluszków do tłoków i chodzi to jeszcze w oryginale to bedziesz jeździł dłuuuuugo. Natomiast jeżeli jest to 11 bar juz po remoncie głównym, który był wykonany przy użyciu kiepskich części zamiennych to sam rozumiesz że to tak pieknie może nie wyglądać. Kiedyś widziałem jak klient zachwalał swojego Golfika co miał podobno po 13 bar świeżo po remoncie i nie do końca był hapy. Zapytasz dlaczego? Otóż te 13 bar (w które sam nie do końca wierzę) w tym Golfie odczuwało sie tylko jak był zimny. Po nagrzaniu silnika okropnie się grzał i malała mu moc nie wspominając o słabnących wolnych obrotach. Prawdopodobnie puchły tłoki. Więc sam widzisz jak to jest. Podchodź z rezerwą do wszelkich okazji. Jeżeli jest to 11 bar w oryginale to możesz brać śmiało no chyba że tam jest nagaru po centymetrze. Żartuje oczywiście. Sprawdż te ciśnienie jak jest ciepły. Pozdrawiam.
Jak zainstalujesz to daj znać jak to śmiga.

dayton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 07 gru 2006, 17:01
Lokalizacja: bisztynek

Post autor: dayton » 16 lut 2007, 19:13

Dzieki za odpowiedz,
jmm- kolega mowi ze pobiera oliwe, i dymi-fakt. przy rozgrzanym silniku na niskich obrotach pod obciazeniem swieci sie olej, a stan jest, czy to wina pompy olejowej? albo uszczelnaqczy zaworow,

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 16 lut 2007, 20:08

Może to być wina pompy olejowej, ale ja bym stawiał na zużyte panewki główne wału korbowego! :cry:

Napisz jaki ma przebieg (w przybliżeniu :-> ) i czy silnik mocno się tłucze.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 lut 2007, 22:28

UUU to niedobrze. Na miejscu kolegi zdjalbym miske i obejrzal panewki, plus zrobil uszczelniacze zaworów.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 18 lut 2007, 00:30

Maroonio ma rację. A co do tej kontrolki to z mojego dościadczenia mogę Ci powiedzieć, że jeszcze zepsutej pompy od oleju w Audi nie widziałęm. Być może mało widziałem, ale stawiałbym raczej na panewki.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 18 lut 2007, 19:48

Według mnie to dla klienta niewielka różnica które panewnki są uszkodzone. Jeszcze nie widziałem aby ktoś robił szlif wału i zmieniał tylko panewki korbowodowe.

dayton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 07 gru 2006, 17:01
Lokalizacja: bisztynek

Post autor: dayton » 18 lut 2007, 23:38

dzieki za wszystkie info, wogle dzieki za te forum jest zajebiste, przekaze koledze wszystki porady, dzieki :!:

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 19 lut 2007, 21:11

To ja się podczepie: Jakie powinno być ciśnienie w silniku 2.2 JT (115KM) ?? :->

brunodk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 18 gru 2006, 16:09
Lokalizacja: JEZIORANY

Post autor: brunodk » 23 lut 2007, 22:53

xGrizzlix... o ile pamietam to jakies 10bar :mrgreen:

Awatar użytkownika
oCOUPANT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:39
Lokalizacja: KR

Post autor: oCOUPANT » 23 lut 2007, 23:29

Jeazuuuu.... padaka.... w wolno ssacym tylko 11bar na cylindrze???
...nerwowy jestem... :-P

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 24 lut 2007, 23:34

Własnie mam w okolicach 10... i chyba jest OK ;-) Bo własnie 2.2 charakteryzował się mniejszym stopniem kompresji o ile dobrze kojarze... ale dla pewności się zapytałem ;-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 25 lut 2007, 00:21

No powinno byc od 8 do 14 :)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 25 lut 2007, 09:51

xGrizzlix - masz może trochę info o silniku KG?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl