[all b3] Co to za przewód?
[all b3] Co to za przewód?
Koledzy mam pytanie co to jest za przewód? I jakie ma być jego zakonczenie? Bo na obecną chwile jest zatkany kawałkiem szmaty. Kończy się zaraz obok miejsca na akumulator a wychodzi z bloku silnika przy filtrze oleju.
jest tam tylko jeden przewód (zdj 1 ) ale jest tam wpięty w niego inny, a poza tym to jest on wygiety w fajke i nie ma jak go wpąć ani nawet odwrócić. Problemem mojej "babci" jest to że miała przekładany silnik i teraz muszę dochodzić do wszystkiego co powinno być wpięta a co nie.
a co do tego odpowietrzenia głowicy, nie orientujecie się czy tam ma być jakaś uszczelka czy tylko sam przewód włożony w blok silnika i ten zatrzask (zdj 2) bo są tam ślady oleju, a nie chce wsadzać żadnych uszczelek tak bez wiednie bo żeby mi jej nie stopiło bo wtedy będzie dopiero dziadostwo :->
a co do tego odpowietrzenia głowicy, nie orientujecie się czy tam ma być jakaś uszczelka czy tylko sam przewód włożony w blok silnika i ten zatrzask (zdj 2) bo są tam ślady oleju, a nie chce wsadzać żadnych uszczelek tak bez wiednie bo żeby mi jej nie stopiło bo wtedy będzie dopiero dziadostwo :->
Witam. Jako że mam silnik 3A kuknąłem jak to wygląda u mnie. Więc zdjęcie nr.2 jest to odpowietrzenie układu korbowego popularna odma, powinna być gumowa przejściówka (redukcja) z tego króćca przy bloku na tą cienką rurkę zaciśnięta opaskami. Dalej z tyłu silnika krótkie połączenie gumowe i znowu stalowa rurka zakończona w formie trojaka. Jeden koniec łapie po drodze odpowietrzenie klawiatury drugi idzie dalej i wchodzi pod układ wtryskowy od tyłu nad filtr powietrza. Trochę to skomplikowanie opisałem więc w razie nie jasności zapraszam kolegę do Krosna to pooglądamy nasze cacka i wymienimy doświadczenia. Pozdrawiam.