witam wiem ze duzo jest tematow na ten temat
wiem ze wskazania sondy powinny byc 0.2v do 0.8v max 1v ale po zmierzeniu u mnie wyszlo -13.65 V cos tam drgnelo jak dodalem gazu ale to i tak daaalej pozaa skala norm niewiem czy zle to zmierzylem czy jest tak rozwalona sonda ... nie mam kata bo kiedys sie rozlecial i go wyciolem .. mam filmik co prawda nagrany telefonem ale jest
a do tego kosmiczne spalanie 1zl za 1 km przy dzisiejszej cenie paliwa to trzeba robic tylko poto zeby zalac do bakuu :(jak trzeba bedzie to dodam filmik
[B4] cos nie tak z sonda lambda...:(
[B4] cos nie tak z sonda lambda...:(
Ostatnio zmieniony 06 gru 2011, 16:51 przez dhseba, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo może mierzyłeś zasilanie grzałki sondy...dhseba pisze:po zmierzeniu u mnie wyszlo -13.65 V cos tam drgnelo jak dodalem gazu
I popraw temat: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
nie nie ma gazu a pierwsze robilem pomiar na zimnym pozniej pojezdzilem dosc dlugo zagrzal sie porzadnie i znowu zrobilem i to samo:( jutro zmierze jeszcze raz dokladnie wiem ze kieedys na komputerze wychodzil blad sondy lambdy ze brak polaczenia pozniej znalazlem kabel ktory odpadl wiec go ladnie zalutowalem i zaizolowalem przez chwile bylo git a pozniej znowu zaczol swirowac
czasem go szarpie dziwnie wolne obroty ma naprawde wolne cos z 500 rpm normalnie mial 850-900 rpm no i to paliwoo przy spokojnej jezdzie jak zaleje za 100 to jak sie 100 km zrobi to bedzie dobrze <buu> jest mulasty z niskich obrotow przy ok 3500 rpm ma lekki zanik mocy i cos ponad 4000 znowy wraca i pozniej idzie super ..
[ Dodano: 2011-12-07, 14:27 ]
wlasnie sprawdzilem jeszcze raz pokazuje na zagrzanym i zimnym tak samo czyli 0.41v do 0.56v i tak chodzi sobie .. jak przygazuje tak do 3tys to wyskoczy od 0.87 do 1.3v dalej nie sprawdzalem
czasem go szarpie dziwnie wolne obroty ma naprawde wolne cos z 500 rpm normalnie mial 850-900 rpm no i to paliwoo przy spokojnej jezdzie jak zaleje za 100 to jak sie 100 km zrobi to bedzie dobrze <buu> jest mulasty z niskich obrotow przy ok 3500 rpm ma lekki zanik mocy i cos ponad 4000 znowy wraca i pozniej idzie super ..
[ Dodano: 2011-12-07, 14:27 ]
wlasnie sprawdzilem jeszcze raz pokazuje na zagrzanym i zimnym tak samo czyli 0.41v do 0.56v i tak chodzi sobie .. jak przygazuje tak do 3tys to wyskoczy od 0.87 do 1.3v dalej nie sprawdzalem