Witam. Mam kilka krótkich pytań odnośnie dwóch czujniczków ,które sen mi z powiek spędzają...
1. Jak wygląda czujnik IAT? Nie pytam gdzie się znajduje bo to akurat wiem, chodzi mi tylko które to ustrojstwo? Jeżeli ktoś poratowałby zdjęciem ,byłoby cudnie
2.Na wężu płynu chłodzącego są dwa czujniczki-pierwszy ,niebieski na 2 piny i drugi ,szary ,na 3 piny-czy ten drugi to czujnik temperatury płynu chłodzącego?Nie mylę się? Jeśli tak(jeśli nie to w sumie też...) ,to czy ktoś mógłby mi powiedzieć, gdzie takowy dostanę?? Bo coś chyba słabo szukam...
Proszę chłopaki o pomoc to już chyba ostatnie z możliwych przyczyn nierównej pracy mojej audiczki
[B4 ABT]Czujnik IAT i...
A ja właśnie przerzuciłem pół internetu i wyczytałem że ma..Chyba że masz kolego jakiś inny pomysł, co może być przyczyną falowania i dławienia się na zimnym??
W każdym razie dzięki za odpowiedzi, poszukam uszka
Czyli jeśli szary 3-pinowy czujnik przekazuje dane na zegary to nie ma nic wspólnego z pracą silnika, nie mylę się?Niebieski mam już wymieniony.
W każdym razie dzięki za odpowiedzi, poszukam uszka
Czyli jeśli szary 3-pinowy czujnik przekazuje dane na zegary to nie ma nic wspólnego z pracą silnika, nie mylę się?Niebieski mam już wymieniony.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czujnik IAT koryguje tylko dawkę paliwa zależną od temperatury powietrza, nie działa chwilowo szybko tylko powolne. Nawet gdyby było uszkodzone to jedynie byś odczuł zwiększone zużycie paliwa nic poza tym.
Przyczyń dławienia może być multum. Zrobiłeś choć podstawową sprawę jak podpięcie pod kompa? pewnie nie ludzie zawsze zaczynają od wymiany do wymiany części.
Przyczyń dławienia może być multum. Zrobiłeś choć podstawową sprawę jak podpięcie pod kompa? pewnie nie ludzie zawsze zaczynają od wymiany do wymiany części.