[80 B4 2.0 ABK 115 KM] Czy to problem z Autem?
[80 B4 2.0 ABK 115 KM] Czy to problem z Autem?
Otóż chiałem zapytać czy może mam jakąś usterkę. Czy jest coś nie tak, czy po prostu ja przeżywam i panikuje. Już mówię o co chodzi. Zauważyłem że moja Niunia to masakryczny wchłaniacz PB.
Części wymienione i sprawdzane:
Swiece bosch
Kopułka
Palec
Czujnik niebieski, sonda lambda, czujnik spalania w normie ( wykresy wyszły bdb )
Wymieniony tłumik końcowy
nowy aku
Aktualnie zamowiłem silniczek krokowy org. ( moze jutro przyjdzie to zamontuje )
Chyba do wymiany bede miał regulator napięcia bo oszukuje wkaznik paliwa.
Filtry i olej wymieniony.
No i mówie o co mi chodzi: zalewam 18 L PB (100 zł) i robie zaledwie 90-100 km :shock: :shock: :shock:
Gaz mam zamontowany ale gazu nie używam od prawie 4 miesiecy.
Czy to możliwe zeby ona tyle wsysała w siebie????
Nogi nie mam ciężkiej, zmieniam biegi około 2-2.5 tyś obrotów. jeżdżę nie przekraczając 3 tyś obrotów. Robie dziennie max 25 km, nie stoję w korkach. martwi mnie to bo jak na silnik 2.0 to pobiera w **** benzyny.
Pozdrawiam.
Części wymienione i sprawdzane:
Swiece bosch
Kopułka
Palec
Czujnik niebieski, sonda lambda, czujnik spalania w normie ( wykresy wyszły bdb )
Wymieniony tłumik końcowy
nowy aku
Aktualnie zamowiłem silniczek krokowy org. ( moze jutro przyjdzie to zamontuje )
Chyba do wymiany bede miał regulator napięcia bo oszukuje wkaznik paliwa.
Filtry i olej wymieniony.
No i mówie o co mi chodzi: zalewam 18 L PB (100 zł) i robie zaledwie 90-100 km :shock: :shock: :shock:
Gaz mam zamontowany ale gazu nie używam od prawie 4 miesiecy.
Czy to możliwe zeby ona tyle wsysała w siebie????
Nogi nie mam ciężkiej, zmieniam biegi około 2-2.5 tyś obrotów. jeżdżę nie przekraczając 3 tyś obrotów. Robie dziennie max 25 km, nie stoję w korkach. martwi mnie to bo jak na silnik 2.0 to pobiera w **** benzyny.
Pozdrawiam.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Tu masz cały temat o nim https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htmSatar pisze:wymień lub przelutuj przekaźnik 30
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
...jaka ta metoda na sprawdzenie w 100% lambdy???...
Sam bym chciał tego dokonać... :lol: Przy 1-przewodowej sondzie trudno sprawdzić- co innego na zimnym co innego na gorącym motorze... Dodam, że spalanie benzyny na trasie przy umiarkowanej jeździe do 120-130km/h wynosi ok.7l/100km i było dokładnie wyliczone, zresztą książki też tak podają...
Sam bym chciał tego dokonać... :lol: Przy 1-przewodowej sondzie trudno sprawdzić- co innego na zimnym co innego na gorącym motorze... Dodam, że spalanie benzyny na trasie przy umiarkowanej jeździe do 120-130km/h wynosi ok.7l/100km i było dokładnie wyliczone, zresztą książki też tak podają...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
sh@rki pisze:Zauważyłem że moja Niunia to masakryczny wchłaniacz PB
BLUECONECT pisze:Dodam, że spalanie benzyny na trasie przy umiarkowanej jeździe do 120-130km/h wynosi ok.7l/100km i było dokładnie wyliczone, zresztą książki też tak podają...
Czujnik niebieski, sonda lambda, czujnik spalania w normie ( wykresy wyszły bdb )
BLUECONECT pisze:...jaka ta metoda na sprawdzenie w 100% lambdy???...
Sam bym chciał tego dokonać...
Ostatnio zmieniony 13 gru 2011, 22:01 przez Jarewa, łącznie zmieniany 2 razy.