Kompresja na cylindrach wynosi 13 więc chyba jeszcze całkiem nieźle. Jutro podam rezystancje.paw1131 pisze:
Sprawdź poziom ciśnienia sprężania silnika na wszystkich cylindrach. Podaj wyniku pomiarów.
Test przeprowadź przy temperaturze silnika wynoszącej przynajmniej 30 stopni celsjusza.
[ Dodano: 2013-03-26, 17:23 ]
Troche to trwało, ale pomiar wykonany- na szarym czujniku rezystancja świruje między 190-193 więc najwyraźniej czujnik do wymiany. Co gorsza w odmie i na korku znowu pojawia sie to cho...ne masło
[ Dodano: 2013-03-26, 17:55 ]
Panowie proszę o jeszcze jakieś sugestie jak zdiagnozować uszczelke bez zdejmowania głowicy. Spokoju mi to nie daje :-x
[ Dodano: 2013-03-28, 18:56 ]
Oj pany, pany... widzę, że temat zdechł. No ale chyba rozwiązałem problem a przynajmniej większość z opisanych. Kolejny problem- dość spory wyciek płynu chłodniczego. Okazało się, że puściła uszczelka pod wtryskiem. Przyczyna- niedrożny zaworek zwrotny w korku zbiorniczka wyrównawczego. Jak narazie chodzi cacy, mam nadzieje, że tak zostanie.