Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM lpg] czyżby uszczelka pod głowicą?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ArtisWLN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 19 lis 2010, 09:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: ArtisWLN » 23 mar 2013, 09:41

paw1131 pisze:
Sprawdź poziom ciśnienia sprężania silnika na wszystkich cylindrach. Podaj wyniku pomiarów.
Test przeprowadź przy temperaturze silnika wynoszącej przynajmniej 30 stopni celsjusza.
Kompresja na cylindrach wynosi 13 więc chyba jeszcze całkiem nieźle. Jutro podam rezystancje.

[ Dodano: 2013-03-26, 17:23 ]
Troche to trwało, ale pomiar wykonany- na szarym czujniku rezystancja świruje między 190-193 więc najwyraźniej czujnik do wymiany. Co gorsza w odmie i na korku znowu pojawia sie to cho...ne masło :/

[ Dodano: 2013-03-26, 17:55 ]
Panowie proszę o jeszcze jakieś sugestie jak zdiagnozować uszczelke bez zdejmowania głowicy. Spokoju mi to nie daje :-x

[ Dodano: 2013-03-28, 18:56 ]
Oj pany, pany... widzę, że temat zdechł. No ale chyba rozwiązałem problem a przynajmniej większość z opisanych. Kolejny problem- dość spory wyciek płynu chłodniczego. Okazało się, że puściła uszczelka pod wtryskiem. Przyczyna- niedrożny zaworek zwrotny w korku zbiorniczka wyrównawczego. Jak narazie chodzi cacy, mam nadzieje, że tak zostanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl