Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0ABK] Dołożona część!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

[B4 2.0ABK] Dołożona część!!!

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 12:00

Witam mam taki temat:w tamtym roku przywiozłem 2.0 115ps z Niemiec ,tam została założona dodatkowa część która jest widoczna pod maską do wydzielania czystszych spalin jest to taka mała część z której wychodzą drobne wężyki powietrzne i jakiś mały filtr moje pytanie brzmi czy może ta część powodować że w aucie są nie równe falujące obroty???skoro pobiera to dodatkowe powietrze!!!
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 12:55 przez rocik04, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

Post autor: PMX » 14 kwie 2009, 12:28

Wrzuć foto tego czegoś bo z opisu nic nie wynika.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 14 kwie 2009, 16:54

Cały ten układ można z powodzeniem "odinstalować" z auta. Ten regulator przepływu jest sterowany podciśnieniem, więc jakiekolwiek nieszczelności będą przekładały się na niestabilną pracę silnika.

rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 20:34

dzięki kolego jak to wymontuję to się odezwe czy się poprawiło

[ Dodano: 2009-04-17, 20:56 ]
witam koledzy odpiąłem od "dopalacza spalin" węże i jak na razie to po izolowałem je szkotem :jak na razie bo jestem umówiony z gościem na przyszły tydz. na odinstalowanie całkowite!!! i chyba pomogło, obroty już są równiejsze tzn. minimalnie jeszcze pływa obrotomierz w granicach od 860 do 830obr/min jest to ledwo zauważalne ale troszkę.Na silniku tego spadku obr. już nie czuć przede wszystkim nie szarpie i nie dławi się podczas jazdy.Odnośnie tego minimalnego pływanie obr. chciałbym wymienić mu czujnik temp. i przekaźnik nr.30 czy potrzebnie???pozdrawiam

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 03 cze 2009, 04:22

Mam coś takiego samego.Napisz co czy po wymontowaniu coś się zmieniło(np. lepiej chodzi, mniej pali)?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 cze 2009, 10:05

Jest to układ powodujacy spełnienia surowszych norm spalin, ja tez miałem to samo i odrazu po sprowadzeniu wyrzuciłem to z samochodu.

Hawker

Post autor: Hawker » 03 cze 2009, 21:55

Pomimo tego że nie mam silnika ABK to też zauważyłem coś takiego w swoim PM 1.8 ...
Czy to powoduje że silnik może nierówno pracować czy nawet szarpać?

Proszę znawców o konkretną odpowiedź

dziękuję

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 03 cze 2009, 22:56

Jeżeli ten dołożony układ jest gdzieś nie szczelny to może powodować nierówną prace . Ja to wywaliłem i obroty przestały falować <ok>

Hawker

Post autor: Hawker » 04 cze 2009, 18:59

Dobra Panowie czy to jest to co mam na zdjeciach? jesli tak to w którym miejscu powinienem to wywalić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl