Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Duże ciśnienie oleju i piski z MC przy 3000 obr

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
doublesoul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 lis 2008, 15:27
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

[B4 2.0 ABK] Duże ciśnienie oleju i piski z MC przy 3000 obr

Post autor: doublesoul » 21 cze 2014, 21:45

Witam, 2 dni temu kupiłem coupe z ABK pod maską i mam pewien problem. Przy obrotach ok 3000 słychać 3 piski z MC a ciśnienie oleju na wskaźniku wychodzi za skale. Co może być przyczyną? Dodam że ma to miejsce na zimnym jak i na dobrze rozgrzanym silniku.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 22 cze 2014, 15:51

Masz możliwość nagrać jaki filmik z tymi dźwiękami ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 cze 2014, 16:07

doublesoul pisze:Przy obrotach ok 3000 słychać 3 piski z MC
A kontrolka oleju się zapala?
doublesoul pisze:ciśnienie oleju na wskaźniku wychodzi za skale.
Bo skala na dodatkowym wskaźniku jest tylko 5 barów a ciśnienie oleju w silniku może osiągać więcej niż 5 barów.
doublesoul pisze:Co może być przyczyną?
Przyczyną piszczenia może być czujnik wysokiego ciśnienia. To ten jednopinowy (nie bańka od dodatkowych zegarów). Dla testu odłącz i podłącz jego kabel do masy, wtedy na odpalonym silniku nie powinno piszczeć (może piszczeć przed odpaleniem).

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 22 cze 2014, 16:40

Gdzie w ABK chowa się ten czujnik ? Bo chyba wiem, ale nie jestem pewien :p

doublesoul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 lis 2008, 15:27
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: doublesoul » 22 cze 2014, 17:15

kontrolka się nie zapala, a piszczenie jest dokładnie takie samo jak na filmiku od Aldiego (3 piski). A gdzie znajduje się ten czujnik? Czy to ten przed bańką do dodatkowych zegarów?

Awatar użytkownika
123krzysiek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 552
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gmina Zamość
Kontakt:

Post autor: 123krzysiek123 » 22 cze 2014, 17:47

Sprawdź kabel od czujnika, który jest od spodu koło chłodnicy oleju. U mnie się oberwał i zwierał do masy i przy wyższych obrotach piszczało i świeciła się kontrolka oleju

[ Dodano: 2014-06-22, 17:52 ]
A czy przypadkiem nie wymieniałeś oleju i filtra oleju :?:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 cze 2014, 15:54

Miałem podobną sytuację w 1Z i okazało się, że czujnik zaczął przepuszczać. Znaczy przez jego środek lał się olej i jako, że olej przewodzi prąd pomimo kapturka robiło się zwarcie (ale nie pikał, może brzęczyk mam zj...). Wymiana czujnika rozwiązała problem.

Najdziwniejsze to, że czujnik przepuszczał przez siebie a nie bokiem.

doublesoul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 lis 2008, 15:27
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: doublesoul » 23 cze 2014, 19:01

Kapturek jest w ogóle nie założony (wtyczka od niego jest na zwykła płaską wsuwkę a na czujniku jest koło) a czujnik też do wymiany bo mokry od oleju. Oleju jeszcze nie wymieniałem zrobię to po wymianie uszczelki głowicy bo troszkę się już poci. Co mogę jeszcze zrobić przy okazji ściągania głowicy?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 cze 2014, 22:07

doublesoul pisze:Co mogę jeszcze zrobić przy okazji ściągania głowicy?
Uszczelniacz zaworowe. Sprawdzenie szczelności zaworów i luzów na prowadnicach zaworów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl