[80 B3 1,8 ??] Duże spalanie, problem paliwa.
moja audiczka z silnikiem o poj 2 litrow i gazem sekwencja po miescie bierze 13.przy sekwencji to duzo ( jazda bez szalenstwa) i gdy bylem u gazownika to najpierw mi powiedzial ze musze silnik na remont oddac bo troszku oleju bral (litr na 1000) a gdy to zrobilem to wymyslil ze katalizator jest zapchany przy czym nawet nie podszedl do auta. dodac musze ze jest to gazownik ktory mi montowal instalacje (jakies 2 miechy temu) i jakos dziwnie jak dzwonie to nie ma wolnych terminow nawet w ramach gwarancji. rece opadaja
Witam, jestem tu nowy więc przykleję swój problem by nie zakładać nowego tematu. Mam podobny problem i chciałbym się zorientować w sytuacji by nie wymieniać czegoś na chybił trafił. Moje autko przyznam się że nie jest garażowane a po ostatnich mrozach zaczął mi więcej brać paliwa, może to akurat nie przez to ale to jedyne co mi przychodzi do głowy a dlaczego, dlatego że codziennie dojeżdzam rano do pracy a kilka tygodni temu gdy pykneło-30 stopni i autko ledwo ledwo odpaliło i na 5litrach które dzień wcześniej wlałem na pusty bak przejechałem zaledwie 35 km i klapa. Wskażnik paliwa mi wogóle nie pokazuje odkąd go kupiłem więc mniej więcej cyrkluje na kilometry i przez jakiś czas było ok bo na 5l robiłem 67 do 70km to chyba nie najgorzej lecz od tamtego czasu więcej mi bierze. Silnik mam PM i jestem zielony z elektryką samochodową. Teraz chodzi mi o to co mogło nawalić ,czy niszczycielski mróz mógł przyczynić się do mojego obecnego problemu.
[ Dodano: 2012-03-18, 17:37 ]
sprawdzałem sondę lambda i wygląda to tak, znalazłem napiecie (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że pomiar wykonałem prawidłowo?
[ Dodano: 2012-03-18, 17:37 ]
sprawdzałem sondę lambda i wygląda to tak, znalazłem napiecie (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że pomiar wykonałem prawidłowo?