Cześć,
Nie mogę znaleźć podobnego tematu - jeśli było to mnie nakierujcie proszę.
Otóż w moim ABK jest "dziura" w obrotach. Silnik rozpędza się, powiedzmy z 2 czy 3 biegu z obrotów rzędu 1400 płynnie, po czym przy 1800 następuje przystopowanie - trzeba dość mocno wcisnąć gaz aby poszedł wyżej (i szybciej). Oczywiście ABK jest silnikiem wysokoobrotowym i raczej się nim jeździ powyżej 2500 RPM, ale poniżej też rozpędza auto, tyle tylko że z "przerwą".
Słyszałem o "turbodziurach", ale żeby takie rzeczy w ABK?
[B4 ABK LPG] Dziura w obrotach przy 1800 RPM
Cześć,
podnoszę temat bo się ociepliło i wzrosła ochota na dłubanie pod maską.
Czytam sobie różne tematy i powoli rozkminiam temat (wcześniej używalem i znałem wtrysk mono, a wtrysku stereo nie miałem jeszcze potrzeby poznawać).
Czy można sprawdzić przepływkę i czujnik położenia przepustnicy bez VAGa, ale za to miernikiem - multimetrem?
Przepływkę chyba można - znalazłem kilka tematów na ten temat, ale czujnik?
Czy wiecie gdzie są tabele rezystancji do tych dwóch rzeczy i pod które miejsca podpiąć multimetr?
podnoszę temat bo się ociepliło i wzrosła ochota na dłubanie pod maską.
Czytam sobie różne tematy i powoli rozkminiam temat (wcześniej używalem i znałem wtrysk mono, a wtrysku stereo nie miałem jeszcze potrzeby poznawać).
Czy można sprawdzić przepływkę i czujnik położenia przepustnicy bez VAGa, ale za to miernikiem - multimetrem?
Przepływkę chyba można - znalazłem kilka tematów na ten temat, ale czujnik?
Czy wiecie gdzie są tabele rezystancji do tych dwóch rzeczy i pod które miejsca podpiąć multimetr?