Witam. Mam dziwny problem z moją 80. Dziś wracając z pracy nagle przestała reagować na gaz, gdy się zatrzymałem obroty falowały w dziwny sposób
Po odpieciu regulatora ciśnienia wtrysku obroty gwałtownie wzrosły i była reakcja na gaz. Spotkał się ktoś z podobnym problemem?
[80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4644
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty
Czujnik zamknięcia przepustnicy jest pewnie cały czas zwarty i sterownik silnika myśli że powodem obrotów powyżej 1200 z "zamkniętą" jest hamowania silnikiem i odcina paliwo. A jak odłączyłeś regulator to przestało odcinać paliwo.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2020, 22:46 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty
Mnie to też wygląda na brak ciśnienia paliwa
Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty
Sugerujesz podmienić czujnik czy jest możliwość uratowania go w jakiś sposób?
Jarewa gdyby to była wina ciśnienia paliwa to po odłączeniu regulatora nie wkręcił by się tak na obroty i nie miał normalnej reakcji na gaz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga