Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Diengo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:39

[80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty

Post autor: Diengo » 12 maja 2020, 19:06

Witam. Mam dziwny problem z moją 80. Dziś wracając z pracy nagle przestała reagować na gaz, gdy się zatrzymałem obroty falowały w dziwny sposób
Po odpieciu regulatora ciśnienia wtrysku obroty gwałtownie wzrosły i była reakcja na gaz. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? :/

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4644
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty

Post autor: maciek889 » 12 maja 2020, 19:35

Czujnik zamknięcia przepustnicy jest pewnie cały czas zwarty i sterownik silnika myśli że powodem obrotów powyżej 1200 z "zamkniętą" jest hamowania silnikiem i odcina paliwo. A jak odłączyłeś regulator to przestało odcinać paliwo.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2020, 22:46 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty

Post autor: Jarewa » 12 maja 2020, 20:37

Mnie to też wygląda na brak ciśnienia paliwa

Diengo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:39

Re: [80 B3 2.0 AAD] Dziwnie falujace obroty

Post autor: Diengo » 13 maja 2020, 15:16

maciek889 pisze:
12 maja 2020, 19:35
Czujnik zamknięcia przepustnicy jest pewnie cały czas zwarty i sterownik silnika myśli że powodem obrotów powyżej 1200 z "zamkniętą" jest hamowania silnikiem i odcina paliwo. A jak odłączyłeś regulator to przestało odcinać paliwo.
Sugerujesz podmienić czujnik czy jest możliwość uratowania go w jakiś sposób?
Jarewa gdyby to była wina ciśnienia paliwa to po odłączeniu regulatora nie wkręcił by się tak na obroty i nie miał normalnej reakcji na gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga