Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Faluja obroty na PB , na LPG lepiej ale tez faluja

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
a4tdi1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:47

[B4 ABK] Faluja obroty na PB , na LPG lepiej ale tez faluja

Post autor: a4tdi1234 » 06 paź 2010, 13:58

Witam.Tak jak wyzej zimny silnik wmiare,dostaje temperatury swiruje 400-1200obr i tak w kolo.Na lpg lepiej ale tez faluje.Chodzi na wszystkie cylindry.Bardzo duzy wplyw ma wcisniecie hamulca,jak sie wcisnie to za pierwszym lub drugim razem faluje.Ale bez wciskania tez faluje.Zauwazylem ze na zimnym na benzynie szarpie.Dodatkowo przy dodawaniu lub puszczaniu gazu sa takie 2-3 male szarpniecia.Wyczyszczony krokowiec,odma,przepustnica,szczelnosc ok.Swiece,przewody,kopulka widac ze nowa(poprzednik wymienial,a ja mam 2tygodnie).Bledow brak Difigant 1.75
Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 17:46 przez a4tdi1234, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 06 paź 2010, 15:06


a4tdi1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:47

Post autor: a4tdi1234 » 07 paź 2010, 17:51

Panowie,chyba spuszcze prase na tego zloma.Wzialem sie za ustawianie zaplonu wszystko pieknie.Odkrecilem srube 13,nie da sie ruszyc wykrecilem calkiem ta srube wraz z tym ,,ksiezycem'' a tu zonk,ktos juz tak bil ten aparat,ja tez probowalem za chiny nie da sie go przekrecic lub wyjac.Zuzylem pare preparatow i nic.Nawet Wurth nie pomaga.Nie da sie ustawic w nim zaplonu poprostu nie da.Dodam ze przelutowalem przekaznik.Na vagu grupa 2 jest ladowanie 14.21 ciagle(tylko niewiem czy to zasilanie ECU)jakies pokopane te grupy.Kolejnie jego moc nie jest zadowalajaca,B4 90koni lub nawet poczciwy 1z bez problemu objedzie tego grata.Dusi sie,jakby przerywa troszke.Na zimnym na benzynie to szarpie.Czy to dalej przekaznik?? czy zaplon(ktorego nie mozna ustawic)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 paź 2010, 09:33

Zrób logi przepływki, TPS i czasów wtrysku przy max bucie i zobaczymy co sie tam dzieje. Zapłon moze byc jak najbardziej przestawiony ale czy wiesz jak poprawnie go ustawic w ABK :?:

a4tdi1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:47

Post autor: a4tdi1234 » 08 paź 2010, 19:33

Zajmuje sie diagnostyka komputerowa takze wiem,ale bardziej w dziedzinie TDI.Ktore to logi bedą dokladnie??

[ Dodano: 2010-10-09, 13:16 ]
Witam.Ma ktos poprawne logi do ABK lub opis grup i jakie powinny miec parametry?

[ Dodano: 2010-10-10, 17:12 ]
Dzieki wszystkim za pomoc.Przyczyna byl zaplon,udalo mi sie ruszyc aparat.Jak na razie(odpukac) wszystko OK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl