Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B3 1.6 + lpg RN] Falujace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

[B3 1.6 + lpg RN] Falujace obroty

Post autor: damianek1234561 » 09 mar 2010, 07:32

Witam otoz borykam sie z nastepujacym problemem, z gory przepraszam ze sie rozpisze.
Przeszukalem forum wiem ze jest duzo takich tematow ale nie na temat mojego silnika :-( .
Otoz audiczka w tamtym roku przezyla kolizje, lecz do domu wrocila o wlasnych silach, miala delikatnie wgniecona maske co spowodowalo ze listwa trzymajaca chlodnice od gory wbila sie w nia ale nie przedziurawila na szczescie.
Wiec po kolizji odpalilem silnik i stalo sie zaczelo strasznie trzasc cala karoseria i obroty zaczely falowac pomiedzy 850 a 1000rpm, wiec co zostalo zrobione to uszczelka pod glowica oraz uszczelniacze i uszczelki spod kolektora nowa odma olejowa olej polsyntetyk castrol edge zakupiona nowa maska listwa od chlodnicy wyprostowana wymieniony filtr paliwa oraz nowy termostat ale problem z falujacymi obrotami utrzymuje sie nadal i trzesie cala buda czy na lpg czy na pb tak samo, problem jest jeszcze taki ze nowy termostat pokazuje temperature pracy tak okolo 97 stopni wiec wymienilem czujnik 2 pinowy i dalej to samo wiec myslalem ze moze wskaznik zle pokazuje wiec wymienilem caly licznik na nowy i dalej tak samo czy szanowni koledzy wiedza co moze byc przyczyna tych problemow?

luzakkk1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 mar 2010, 17:59
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: luzakkk1988 » 26 mar 2010, 19:09

miałem taki przypadek w zeszłym roku u szwagra ma dokładnie taki sam silnik jak i Ty usterka leżała w silniczku krokowym, ale pewności miał nie będziesz póki nie przełożysz i nie spróbujesz szkoda kupować na darmo spróbuj przeczyścić albo pożycz od kogoś

Dragomi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2011, 20:36

Post autor: Dragomi » 17 lut 2011, 16:36

ja też bym stawiał na silniczek krokowy, to on steruje przepustnicą na wolnych obrotach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl