Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8E] gaśnie na benzynie i szaleją obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Emilio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2007, 23:43

[B3 1.8E] gaśnie na benzynie i szaleją obroty

Post autor: Emilio » 28 mar 2007, 00:37

Witam mam taki problem dotyczy to benzyny bo na gazie jest dobrze,kiedy rano zapalam to przez pewien czas chodzi normalnie dopóki sie nie nagrzeje bo póżniej obroty szaleją i gaśnie.Jest też tak że zapalam i jest wporządku,trzyma obroty ale kiedy tylko ponaciskam trochę pedał gazu,stojąc na luzie, i nagle zdejme nogę natychmiast gaśnie gdybym tak nie robił to by pracował,poprostu jazdy niema.Zmieniłem czujnik temp. silnika bo to podejrzewałem ale jednak to nie o to chodzi.Proszę o radę co to może być

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 mar 2007, 08:26

Sprawdź szczelność wszystkich wężyków co są podłączone do kolektora ssącego. w silnikach na K-Jetroniku będą sie działy jaja jak bedziesz miał nieszczelności w ukł dolotowym. A czy przypadkiem nie było strzału od gazu

Awatar użytkownika
Emilio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2007, 23:43

Post autor: Emilio » 28 mar 2007, 22:13

strzał był dokładnie 1 listopada 2006 ale na benzynie nie gasł tzn obroty falowały jak był zimny póżniej się stabilizowały,problem pojawił się stopniowo a mianowicie od stycznia

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 28 mar 2007, 23:47

No to jak był strzał. To sprawdź w jakim stanie jest przepływomierz. Jak wygląda kalpa.
KorNoLio

Awatar użytkownika
Emilio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2007, 23:43

Post autor: Emilio » 29 mar 2007, 00:16

dzięki wielkie i proszę o dalsze sugestie co może być uszkodzone

BYKU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 mar 2007, 19:04
Lokalizacja: lubin

Post autor: BYKU » 29 mar 2007, 08:14

witaj kolego moga byc 2 przyczyny albo przeplywomierz albo czujnik temperatury plynu chlodniczego ale moim zdaniem to ten czujnik ci padł. nie pamietam jakiego koloru on jest ale moze on byc bialy albo niebieski. sprawdz wyciagajac wtyczke z niego jak silnik juz bedzie cieply i powinien silnik juz rowno pracowac jak juz bedzie dobrze to wystarczy kupic ten czujnik kosztuje on jak ja kupywalem gdzies kolo 35 40 zloty jak bedzie ok to daj znac . pozdrawiam :):)

Awatar użytkownika
Emilio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2007, 23:43

Post autor: Emilio » 29 mar 2007, 11:58

witam czujnik zmieniłem jest on koloru białego,ale jest tak samo, może rzeczywiście to przepływomierz lub nieszczelności w układzie dolotowym

BYKU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 mar 2007, 19:04
Lokalizacja: lubin

Post autor: BYKU » 29 mar 2007, 13:44

a twoj silnik to pelny wtrysk czy monowtrysk????

Awatar użytkownika
Emilio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2007, 23:43

Post autor: Emilio » 29 mar 2007, 19:53

pełny wtrysk mechaniczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga