[B4 2.0 ABK] Gaśnie po 30 sek od odpalenia
[B4 2.0 ABK] Gaśnie po 30 sek od odpalenia
Witam
Jakiś czas temu kupilem Audi Coupe z 2.0 motorem ABK
Stał ok tygodnia ze względu na brak czasu i kilka spraw do ogarnięcia.
Samochod zapala bardzo dobrze.Od strzała.Po upływie 30-40sek zaczyna go dusić,przygasa az w koncu klęka...i tak za każdym razem..
Nie ma roznicy czy odpalę lpg czy pb
Film:
Macie jakieś pomysły ?
Jakiś czas temu kupilem Audi Coupe z 2.0 motorem ABK
Stał ok tygodnia ze względu na brak czasu i kilka spraw do ogarnięcia.
Samochod zapala bardzo dobrze.Od strzała.Po upływie 30-40sek zaczyna go dusić,przygasa az w koncu klęka...i tak za każdym razem..
Nie ma roznicy czy odpalę lpg czy pb
Film:
Macie jakieś pomysły ?
Świece zakładałem dopiero co nowe
Mam od poprzedniego wlasciciela ori regulator paliwa.Obecny to topran.Podobno zmienil niepotrzebnie bo problem okazał się być gdzie indziej..
Przypomnę ,że na lpg też tak się dzieje,więc to raczej odpada.
up.
Przeczyscilem drucik przepływki alkoholem izopropylowym,sprawdzilem rezystancje na niebieskim czujniku temp(jak najbardziej w normie) oraz przelutowałem wszystkie luty na przekaźniku 30.Dalej to samo..
Poprzedni właściciel informował mnie przy sprzedaży,że mial spory problem z tym czymś ..
Jest to chyba regulator biegu jałowego.Wnioskuje,że jest nowy.Nie wiem co to za zamiennik..
Mam od poprzedniego wlasciciela ori regulator paliwa.Obecny to topran.Podobno zmienil niepotrzebnie bo problem okazał się być gdzie indziej..
Przypomnę ,że na lpg też tak się dzieje,więc to raczej odpada.
up.
Przeczyscilem drucik przepływki alkoholem izopropylowym,sprawdzilem rezystancje na niebieskim czujniku temp(jak najbardziej w normie) oraz przelutowałem wszystkie luty na przekaźniku 30.Dalej to samo..
Poprzedni właściciel informował mnie przy sprzedaży,że mial spory problem z tym czymś ..
Jest to chyba regulator biegu jałowego.Wnioskuje,że jest nowy.Nie wiem co to za zamiennik..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jaki to gazu? Sekwencja czy na mikserze?zakwas pisze: Przypomnę ,że na lpg też tak się dzieje,więc to raczej odpada.
Nie wiem gdzie znalazłeś drucik w przepływomierzu klapkowym, chyba że wyczyściłeś czujnik temperatury powietrza.zakwas pisze:up.
Przeczyscilem drucik przepływki alkoholem izopropylowym
Sekwencja
po x próbach wyjazdu (ciągle gasl i przygasajac nawet nie reagował na pedal gazu) ..gdy się rozgrzał było ok..nawet przy powtórnym odpalaniu
[ Dodano: 2015-04-28, 23:27 ]
Pomoże lub podpowie ktoś ?
po x próbach wyjazdu (ciągle gasl i przygasajac nawet nie reagował na pedal gazu) ..gdy się rozgrzał było ok..nawet przy powtórnym odpalaniu
[ Dodano: 2015-04-28, 23:27 ]
Pomoże lub podpowie ktoś ?
Ostatnio zmieniony 02 maja 2015, 09:55 przez zakwas, łącznie zmieniany 1 raz.
Rezystancje mial w normie. 10-15 st C 2800-3000ohm
Na odpietej sondzie to samo.
Podpinalem drugi czujnik temperatury od znajomego.To samo
Na odpietej sondzie to samo.
Podpinalem drugi czujnik temperatury od znajomego.To samo
Ostatnio zmieniony 02 maja 2015, 09:55 przez zakwas, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochod na zimnym gaśnie po jakims czasie.Ma problemy z przyspieszaniem,dusi sie.Jakby to powiedziec..im wiecej wcisniesz gazu tym bardziej sie dławi.Wczoraj potrzebowalem wyjechac..15 razy gasl mi na jednej ulicy do momentu az nie przekroczyl 50 st na budziku. Pozniej jechal.. tylko jest odczuwalne,ze lekko przerywa i poszarpuje nieznacznie.
Na cieplym silniku po odpaleniu tez potrafil miec ten sam objaw ale dwa odpalenia i jechal dalej..
Jak wczoraj przelaczylem go na pb to przestał reagować na gaz .Zadławił się do takiego stopnia,że nie jechał.Przełączyłem na LPG i jechał dalej..
Ludzie.Nie mam juz pomysłów.Dzis wzialem cewke od znajomego ale jest na inną wtyczkę.U mnie jest ta Hitachi.Kilku znajomych obstawiło właśnie cewkę bo wygląda to jakby go zalewalo..
Na cieplym silniku po odpaleniu tez potrafil miec ten sam objaw ale dwa odpalenia i jechal dalej..
Jak wczoraj przelaczylem go na pb to przestał reagować na gaz .Zadławił się do takiego stopnia,że nie jechał.Przełączyłem na LPG i jechał dalej..
Ludzie.Nie mam juz pomysłów.Dzis wzialem cewke od znajomego ale jest na inną wtyczkę.U mnie jest ta Hitachi.Kilku znajomych obstawiło właśnie cewkę bo wygląda to jakby go zalewalo..