Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABK] Gaśnie po odłączeniu niebieskiego czujnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

[b4 ABK] Gaśnie po odłączeniu niebieskiego czujnika

Post autor: kamiloo89 » 31 sty 2011, 09:29

witam,
W sobotę próbowałem ustawić zasłon ale po odłączeniu niebieskiego czujnika silnik zgasł, próbowałem kilka razy ale nic nie dało.
Czy to jest normalne czy robię coś źle?
Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 sty 2011, 10:38

Jezeli gaśnie to jest cos nie tak, musisz sprawdzic szczelnosc dolotu sprawdzic czy sonda działa oraz wstepnie ustaw zapłon recznie.

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 31 sty 2011, 11:52

Dolot wygląda że jest ok. Sonda też raczej ok bo niedawno podpinalem do kompa i błędów nie było.
Przez źle ustawiony zapłon może tak gasnąc? Dodam że samochód normalnie odpala i jeździ więc nie wiem

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 sty 2011, 14:04

To ze nie ma błedów od sondy nie znaczy wcale że ona jest sprawna

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 31 sty 2011, 16:23

a były by jakieś widoczne objawy tego że sonda padła?

adamspeed01

Post autor: adamspeed01 » 31 sty 2011, 20:31

gdy sonda się kończy lub padnie, możemy mieć np.
większe spalanie, nierówne obroty biegu jałowego, szarpanie silnikiem, zły skład spalin, spadek mocy, itd,,,

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 31 sty 2011, 20:37

Naprawdę nikt nie miał takiego problemu jak ja? Może akurat ktoś miał z czymś takim do czynienia i znalazł jednoznaczne rozwiązanie.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 31 sty 2011, 22:09

Kiedyś maiłem problem z polo na digifancie walczyłem z nim ponad pół roku. Jak dla mnie odłączenie niebieskiego czujnika wiązało się z drastycznym spadkiem obrotów bądź nawet zgaszeniem auta.

Po odpaleniu ponownym przy odłączonej kostce auto miało problemy z utrzymaniem biegu jałowego.

Jak masz lampę to przekręć zapłon na wyprzedzenie odłącz wtyczkę i ustawiaj. Jeśli wszystko masz sprawne to układ regulacji biegu jałowego powinien zareagować i w zakresie regulacji ustabilizować prace silnika. Wyprzedzenie zapłonu umożliwi prace przy braku sygnału z tego czujnika. Gorzej by było gdyby odłączenie nie zmieniała się w ogóle praca silnika wtedy czujnik mógłby być do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl