[80 b3 2.0 3A] Gdzie jest podłączenie do komputera
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 06 mar 2007, 13:38
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
[80 b3 2.0 3A] Gdzie jest podłączenie do komputera
Witam kolegów mam pytanie ,potrzebuje zwrócić sie do mechanika w celu podłączenia audiczki pos komputer,ale nie wiem czy w tym silniku coś takiego istnieje (łącze komp.)?Jest to autko na wielopunktowym mechanicznym wtrysku paliwa.
2-gie pytanie jak sprawdzić sprawnośc przepływomierza powietrza???
Z góry dziękuję za pomoc.
2-gie pytanie jak sprawdzić sprawnośc przepływomierza powietrza???
Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2007, 12:20 przez Ireneusz1981, łącznie zmieniany 1 raz.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
złącze diagnostyczne...
A w mojej smosi wyjście pod złącze diagnostyczne znajduje sie na >przekazniku<, znajdującym sie w skrzynce bezpieczników. Miejsce w którym u mnie znajduje sie ten >przekażnik< zaznaczyłem na czerwono...
Pozdrawiam - Adam.
[ Dodano: 2007-04-17, 22:56 ]
- odłączyć z kopułki rozdzielacza środkowy przewd zapłonowy (model 89) lub wyciągnąć z cewki wtyk trzystykowy (model 91), i uruchomic rozrusznik na 10 sekund, podnieść dzwignie sterującą razem z klapą spietrzającą; dzwignia powinna stawiać jednakowy opór w całym zakresie skoku roboczego.
- poruszyć szybko dzwignie do dołu; w przypadku pojawienia się wyczuwalnego oporu wymienic przepływomierz..."
W korpusie przepływomierza znajduje sie potencjometr, przy którym nie powinno sie majdrować...
Pozdrawiam - Adam.
Pozdrawiam - Adam.
[ Dodano: 2007-04-17, 22:56 ]
"...przepływomierz powietrza jest wyposażony w klapkę spiętrzającą, która jest widoczna po wymontowaniu filtru powietrza. W przypadku wahań mocy silnika, można sprawdzic klapkę spiętrzająca w następujący sposób:Ireneusz1981 pisze:.....Jest to autko na wielopunktowym mechanicznym wtrysku paliwa.
2-gie pytanie jak sprawdzić sprawnośc przepływomierza powietrza???
Z góry dziękuję za pomoc.
- odłączyć z kopułki rozdzielacza środkowy przewd zapłonowy (model 89) lub wyciągnąć z cewki wtyk trzystykowy (model 91), i uruchomic rozrusznik na 10 sekund, podnieść dzwignie sterującą razem z klapą spietrzającą; dzwignia powinna stawiać jednakowy opór w całym zakresie skoku roboczego.
- poruszyć szybko dzwignie do dołu; w przypadku pojawienia się wyczuwalnego oporu wymienic przepływomierz..."
W korpusie przepływomierza znajduje sie potencjometr, przy którym nie powinno sie majdrować...
Pozdrawiam - Adam.
Re: złącze diagnostyczne...
Omen pisze:A w mojej smosi wyjście pod złącze diagnostyczne znajduje sie na >przekazniku<, znajdującym sie w skrzynce bezpieczników. Miejsce w którym u mnie znajduje sie ten >przekażnik< zaznaczyłem na czerwono...
Pozdrawiam - Adam. [url=http://images20.fotosik.pl/238/4a6becef2775789fm.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2007-04-17, 22:56 ]"...przepływomierz powietrza jest wyposażony w klapkę spiętrzającą, która jest widoczna po wymontowaniu filtru powietrza. W przypadku wahań mocy silnika, można sprawdzic klapkę spiętrzająca w następujący sposób:Ireneusz1981 pisze:.....Jest to autko na wielopunktowym mechanicznym wtrysku paliwa.
2-gie pytanie jak sprawdzić sprawnośc przepływomierza powietrza???
Z góry dziękuję za pomoc.
- odłączyć z kopułki rozdzielacza środkowy przewd zapłonowy (model 89) lub wyciągnąć z cewki wtyk trzystykowy (model 91), i uruchomic rozrusznik na 10 sekund, podnieść dzwignie sterującą razem z klapą spietrzającą; dzwignia powinna stawiać jednakowy opór w całym zakresie skoku roboczego.
- poruszyć szybko dzwignie do dołu; w przypadku pojawienia się wyczuwalnego oporu wymienic przepływomierz..."
W korpusie przepływomierza znajduje sie potencjometr, przy którym nie powinno sie majdrować...
To co zaznaczyłeś na zdjęciu to jest chyba miejsce gdzue jest zamontowany przekażnik pompy paliwa i tam mozna włożyć bezpiecznik aby wprowadzic komputer w tryb serwisowy. Złącze diagnostyczne będziesz miał obok takie dwa wejścia, moze byc czarne i białe albo brązowe i czarne, występowały różne kolory. Albo może też być gdzieś nad nogami kierowcy pod tą półeczką, ja tak miałem.
moje pytanie jest takie jak temat mam 80 z 91r quattro 1.8 szukam złącza w skrzynce go nie mam, fakt nad nogami mam kostki wiszące "luzem" ale nie mam pojęcia które są do diagnostyki, otóż wisi ich tam chyba 6 pojedynczych i kilka szerokich żadne nie pasują do OBDI czy do OBDII, jeśli ktoś wie które i jak podłączyć to bardzo prosił bym o pomoc,
Omen jeżeli podłączać mam się tak przez skrzynkę z bezpiecznikami przez to wolne miejsce to w jaki sposób??
Omen jeżeli podłączać mam się tak przez skrzynkę z bezpiecznikami przez to wolne miejsce to w jaki sposób??
złącze jak najbardziej jest , ale możesz tylko wybłyskac kody błędów, VAGa nie podłaczysz , bo nie ma takiej możliwości.Ireneusz1981 pisze:Witam kolegów mam pytanie ,potrzebuje zwrócić sie do mechanika w celu podłączenia audiczki pos komputer,ale nie wiem czy w tym silniku coś takiego istnieje (łącze komp.)?Jest to autko na wielopunktowym mechanicznym wtrysku paliwa.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
lyssy88 pisze:Też nie wiem gdzie się podpiąć.Mam tam 5 gniazd i jedną wtyczkę...
Niebieskie gniazdo jednopinowe i czerwoną wtyczkę które można złączyć,
czerwone gniazdo 2 pinowe i czerone ,niebieskie i czarne jednopinowe...Ktoś wie jak się podłączyć???
Przeciez juz koledzu napisali ze w 3A nie podlaczysz sie do kompa bo poprostu go niema jest jedynie sterownik. Jedyna opcja to wyblyskanie kodów. A co do tych wtyczek z skrzynce bezpiecznikow to b4 tak ma.
Chciałem wywołać kody błyskowe ale nie mam pod kierownica takich wtyczek...może gdzieś indziej są schowane ...czester-11 pisze:lyssy88 pisze:Też nie wiem gdzie się podpiąć.Mam tam 5 gniazd i jedną wtyczkę...
Niebieskie gniazdo jednopinowe i czerwoną wtyczkę które można złączyć,
czerwone gniazdo 2 pinowe i czerone ,niebieskie i czarne jednopinowe...Ktoś wie jak się podłączyć???
Przeciez juz koledzu napisali ze w 3A nie podlaczysz sie do kompa bo poprostu go niema jest jedynie sterownik. Jedyna opcja to wyblyskanie kodów. A co do tych wtyczek z skrzynce bezpiecznikow to b4 tak ma.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Właśnie tam szukałem i ich znaleźć nie mogłem...były same pojedyncze i jedna 2 pinowa ale czerwona...widziałem kilka zdjęć z umiejscowieniem ich ale u mnie tam nie ma niestety...czester-11 pisze:pod polka z lewej strony. tam takie otwory sa jezeli wtyczek ni ewidzisz to zdejmij polke moze w srodku sa zawiniete.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może spróbuj wybłyskać błędy przez gniazdo bezpiecznika w przekaźniku pompy paliwa jak opisałem to tutaj: https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... htm#424314
Albo poszukaj jakiego koloru jest kabel linii K idący od komputera silnika i podłącz się przy komputerze. Plus i masę potrzebną do wybłyskania możesz wziąć z dowolnego miejsca samochodu.
Albo poszukaj jakiego koloru jest kabel linii K idący od komputera silnika i podłącz się przy komputerze. Plus i masę potrzebną do wybłyskania możesz wziąć z dowolnego miejsca samochodu.