Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] głowica

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
ltomas83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 22 cze 2007, 14:16
Lokalizacja: z miasta

[B4 ABT] głowica

Post autor: ltomas83 » 18 lis 2007, 20:50

witam
Panowie mam taka sprawe.
Zaczęła mi "klekotać" głowica, zaznaczam że szklanki były wymieniane :cry: .
Mój mechanik twierdzi że te stuki powoduje zurzyty wałek rozrządu. i teraz mam pytanie czy ktos z Was regenerował głowice?Czy to jest warte świeczki?? jaki koszt??Czy szukac używki(50/50%) czy nietaka sama sie trafi :-/
POMOCY bo już zzieleniałem <buu>

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 18 lis 2007, 22:32

Moim zdaniem "klapią" Ci zawory, gdyż wyrobione są prowadnice zaworowe. Ogólnie głowice w tych samochodach to żadna rewelacja, ale przypadku by zużyły się łożyska wałka lub wałek w miejscu ułożyskowania to jeszcze nie widziałem.

Awatar użytkownika
ltomas83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 22 cze 2007, 14:16
Lokalizacja: z miasta

Post autor: ltomas83 » 18 lis 2007, 23:21

dzięki za odpowiedź
mam jeszcze takie pytanie gdzie mogę dać do sprawdzenia ta głowice i ile kosztuje naprawa tych prowadnic? :-(
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 lis 2007, 09:05

Prowadnic się nie naprawia. Wymienia się na nowe. Koszt robocizny to ok. 160-200 zł (sama robocizna za głowicę). Koszt prowadnic ok. 5-8zł za szt. przy okazji wymień uszczelniacze; 2 zł/szt. Reszta części jak wszędzie, potrzebujesz jeszcze uszczelki pod głowicę, uszczelkę pod pokrywę zaworów, uszczelniacz wałka rozrządu, uszczelki pod kolektory, uszczelkę pomiędzy kolektor wydechowy i "portki", dobrze jest włożyć nowe szpilki do przykręcenia głowicy, trzeba też mieć na podorędziu uszczelkę kanału wodnego kolektora dolotowego, jak nie wymieniałeś płynu chłodzącego to warto go wymienić przy okazji bo i tak trzeba go spuścić. Ile mechanior weźmie za zwalenie i zamontowanie głowicy to już zależy od regionu kraju.

Awatar użytkownika
ltomas83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 22 cze 2007, 14:16
Lokalizacja: z miasta

Post autor: ltomas83 » 20 gru 2007, 22:42

Dzięki wielkie za odpowiedźi.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 22 gru 2007, 18:31

ja mialme problemy z glowica (poleciala mi uszczelka pod glowica) wiec ciut drozsza sprawa :-? ja dawalem 1000zl za wszystko ale przy okazji obrabialem glowice(polerowanie kanalow wylotoeych i wlotowych oraz docieranie gniazd zaworow + planowanie glowicy ,co jest norma) wiec rob jak uwazasz <ok>

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 23 gru 2007, 17:19

mnie remont głowicy wyszedł 600zł - nowe zawory AMP, prowadnice, uszczelniacze Victor Reinz, docieranie zaworów, planowanie, i sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego +kpl uszczelek VR w krakowie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl